Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@21:13:10 GMT

نیروهای جهادی، جهادگران مقابله با ویروس کرونا

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۶۰۴۹۶

نیروهای جهادی، جهادگران مقابله با ویروس کرونا

حضور گروه های جهادی، نیروهای سپاه و ارتش در کنار مردم سبب تقویت روحیه نشاط و امید برای شکست کرونا در بین آحاد مردم شده است.

خبرگزاری شبستان _ لرستان؛ این روزها باز هم ملت ایران با هم متحد شده اند تا دشمنی از جنس ویروس و بیماری را مغلوب اتحاد و ایستادگی خود کرده و توطئه ای دیگر را خنثی کنند.

 

حافظه ملت ایران در مروزر سیل 98، زلزله های مختلف، محرومیت زدایی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. یادآور تلاش های خالصانه جماعتی است که گمنام به میدان می آیند و جانانه از مردم دفاع می کنند و درهر شرایط سختی در کنار مردم هستند.

 

گروه های جهادی ومردمی ( بسیج)در هر عرصه ای وارد می شوند با قدرت در کنار مردم قرار می گیرند و جلوه ای از همبستگی و وحدت ملت ایران را به نمایش می گذارند.

 

جهادگرانی که خستگی ناپذیر به میدان می آینند و در کنار مردم  و با عشق خدمت به مردم چون متخصصانی توانمند تمام توان خود را برای رفع مشکلات به کار می گیرند، این روزها نیروهای جهادی در قامت همیار گروه های امدادی و درمانی ظاهر شده اند.

 

افرادی که بدون تلاش برای بیان نام و نشان خود خالصانه به میدان آمده اند و با اندک سپری از لباس های معمولی و ماسک برای مقابله با این ویروس منحوس تلاش می کنند.

 

امروز جوانان جهادگر و بسیجی در عرصه های مختلف  در کنار نیروهای درمانی قرار گرفته اند و در حال خدمت به اقشار مختلف مردم بویژه بیماران کرونایی هستند.

 

به زودی ویروس منحوس کووید 19 مهار و شکست داده می شود

 

مجتبی رضوانی جهادگر لرستانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لرستان، گفت: از روزهای نخست شیوع ویروس کرونا نیروهای جهادی تلاش کردند در هرعرصه ای به یاری مردم بیایند.

 

 

وی با تجلیل از خدمات تیم های پزشکی، پرستاران و گروه های درمانی استان، افزود: امروز پزشکان و پرستاران در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا هستند.

 

رضوانی با بیان اینکه گروه های جهادی هم برای یاری رساندن به تیم ها بهداشت و درمان از روزهای نخست در میدان حضور دارند، افزود: مشارکت گند زدایی و ضدعفونی سطح شهر، مناطق محروم از جمله مهم ترین اقدامات گروه های جهادی بوده است.

 

وی با بیان اینکه گروه های جهادی در حوزه بهداشت و درمان هم تلاش می کنند، افزود: برنامه های این گروه تحت نظر علوم پزشکی استان ارائه می شود.

 

این جهاد گر ادامه داد: برخی در قالب تیم های خیاطی در حال دوخت ماسک هستند و برخی دیگر با تهیه مواد ضدعفونی و الکلی و توزیع در بین مردم برای کنترل این ویروس و جلوگیری از شیوع بیشتر تلاش می کنند.

 

رضوانی ادامه داد: جهادگران همچنین در قالب آموزش های چهره به چهره در مناطق محروم و حاشیه شهرها و همچنین در قالب آموزش در عرصه فضای مجازی برای قطع شده زنجیره انتقال این ویروس تلاش می کنند.

 

این جهادگر لرستانی خاطرنشان کرد: مشارکت مردم در ماندن در منازل خود وپرهیز از حضور در تجمعات، مراسم شادی و غم و حتی پرهیز از دید و بازدید بستر قطع شدن زنجیره انتقال و کنترل و مهار ویروس کرونا خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه مردم بدانند در سایه توجه به بهداشت فردی و اجتماعی و توجه به توصیه های بهداشتی و پزشکی ویروس کرونا مهار شدنی است، افزود: امروز تقویت روحیه نشاط و امید و توجه به اصول بهداشتی و پزشکی مهم ترین راه مقابله با ویروس کروناست.

 

این جهاد گرد افزود: امروز در کنار مجاهدت های تیم های درمانی و پزشکان و پرستاران، نیروهای نظامی و انتظامی و گروه های جهادی در کنار مردم قرار دارند و به زودی ویروس منحوس کووید19( کرونا) را مهار و شکست خواهند دارد.

 

۱۴ هزار نیروی بسیجی یاری گر دانشگاه علوم پزشکی لرستان

 

 

»مرتضی کشکولی«،  با اشاره به تلاش نیروهای جهادی و بسیجی برای خدمت به مردم در راستای ریشه کن شدن ویروس کرونا، افزود: استفاده از ظرفیت بسیجیان برای مقابله با ویروس کرونا و تلاش در زمینه ریشه کن کردن این بیماری ضروری است.

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عنوان داشت: از ظرفیت 14 هزار نیروی بسیجی در استان، به ازای هر ۵۰۰نفر جمعیت چهار بسیجی برای انجام  کارهای آموزش و توزیع اقلام بهداشتی استفاده خواهیم کرد.

 

وی با اعلام آمادگی نیروهای بسیج برای توزیع بسته های بهداشتی درب منازل خبر داد و گفت: نیروی بسیج ظرفیتی عظیم برای امداد رسانی به دانشگاه علوم پزشکی لرستان است.

 

سردار کشکولی بیان کرد: در دو روز  گذشته ۸۰ نفر بسیجی به عنوان نماینده دادستان ناظر بر داروخانه ها به دانشگاه علوم پزشکی لرستان معرفی کرده ایم.

 

وی با بیان اینکه سپاه استان آمادگی دارد که در صورت نیاز حسینه ها و سالن های ورزشی را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دهد برای نگهداری از بیماران کرونایی، گفت: خوشبختانه  تاکنون وضعیت بحرانی نشده است و همچنان سپاه استان این آمادگی را دارد.

 

برای مهار ویروس کرونا در منازل خود بمانید

 

 

استاندار لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به اینکه مردم نقش مهمی در کنترل و مهار ویروس کرونا دارند، گفت: برای مهار این ویروس منحوس در خانه بمانید و از حضور در اجتماعات پرهیز کنید.

 

«سید موسی خادمی » فزود: مشارکت مردم و در خانه ماندن مهم ترین راهکار برای مهار ویروس کروناست.

 

وی با اشاره به اهمیت توجه مردم به در خانه ماندن و پرهیز از حضور در اجتماعات، افزود: برای قطع شدن زنجیره های انتقال ویروس کرونا لازم است مردم در خانه بمانند و جز در مواقع ضروری از خانه خارج نشوند.

 

استاندار لرستان با بیان اینکه مردم نقش محوری در کنترل و مهار ویروس کرونا دارند، اظهار کرد: در صورت شیوع بیشتر این ویروس ممکن است امکانات درمانی جوابگوی نیاز خیل انبوده مبتلایان نباشد.

 

خادمی خاطرنشان کرد: هم اکنون امکانات درمانی استان و کشور برای مقابله با ویروس کرونا و جلوگیری از شیوع بیشتر این ویروس بسیج شده است.

 

وی با بیان اینکه بخش مهمی از کنترل ویروس کرونا در دست مردم است، ادامه داد: به رغم اینکه همه تلاش توسط کادرهای ایثارگر درمانی اعم از پزشکی و پرستاری برای درمان بیماران کرونایی انجام می شود اما به هر حال مردم باید توجه داشته باشند امکانات ما محدود است.

 

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: برای کنترل این بیماری باید زنجیره های انتقال ویروس قطع شود که این مهم تنها در سایه درخانه ماندن محقق می شود.

 

حضور گروه های جهادی، نیروهای سپاه و ارتش  در کنار مردم سبب تقویت روحیه نشاط و امید برای شکست کرونا در بین آحاد مردم شده است.

 

 فراموش نکنیم مردم مهم ترین نقش را در قطع شدن زنجیره های انتقال دارند و این مهم با ماندن در خانه محقق می شود.

 

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا گروه های جهادی مقابله با ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی مهار ویروس کرونا گروه های جهادی نیروهای جهادی تلاش می کنند کنار مردم ویروس منحوس مهم ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۰۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن

گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن و مواضع اصیل و انسان‌دوستانه آنها در خصوص مسئله فلسطین تقدیر کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم ،گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای  اعلام کردند: از ملت برادر، یمن و مواضع رهبری جنبش انصارالله و نیروهای مسلح یمن تقدیر می‌کنیم.

یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات‌ علیه اسرائیل خبر دادهشدار یمن درباره پیامدهای آتش‌افروزی آمریکا

در این بیانیه آمده است با افتخار، راهپیمایی‌های بزرگ ملت یمن را که بیانگر اصیل و شجاع بودن آنها و تاکید بر اینکه مسئله فلسطین مسئله مرکزی امت اسلام است، دنبال می‌کنیم.

این بیانیه افزود اعلام مرحله جدید عملیات نیروهای مسلح یمن و تاکید بر قطع خطوط کمک رسانی به رژیم صهیونیستی، عملی کردن این مواضع است.

گروه‌های مقاومت فلسطین خاطر نشان کردند به تمام طیف‌های ملت یمن و گروه‌های مختلف آن و نیز به سید عبدالملک الحوثی و جنبش انصارالله درود می‌فرستیم.

در این بیانیه  آمده است از امت اسلام و ملت‌های عربی درخواست می‌کنیم از مواضع یمن که مواضع عملی و پیشرو در رویارویی با دشمنان و تهدیدهای اشغالگران مبنی بر حمله زمینی به رفح به شمار می‌رود، حمایت کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن
  • رفع آب‌گرفتگی معابر با تلاش ۶۰ نفر از نیروهای خدمات شهری منطقه ۱۵ اصفهان + فیلم
  • محرومیت زدایی از ماموریت‌های گروه‌های جهادی برای کمک به مردم
  • تلاش برای مردمی کردن اقتصاد در خراسان جنوبی
  • بسیج سازندگی پای کار مسکن محرومین
  • دستاوردهای جهاد دانشگاهی برای مردم تبیین شود
  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم 
  • تمامی نیروهای امدادی خدماتی گروه های جهادی و مردمی در مناطق سیل زده پای کار بودند
  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟