Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فریدون صبوریان معاون منابع انسانی و امور اجتماعی فولاد خراسان با اشاره به اهدای رایگان ۸ هزار اصله نهال به شهروندان و سازمان‌های نیشابور، گفت: به مناسبت روز درختکاری و با هدف توسعه نهضت درختکاری، این تعداد نهال رایگان برای کاشت به شهروندان و ارگان‌های شهرستان نیشابور در اسفند ماه امسال اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با بیان اینکه مجتمع فولاد، هر سال در هفته درختکاری اقدام به توزیع نهال رایگان در بین ارگان‌ها و شهروندان می‌کند، ادامه داد: امسال با توجه به محدودیت‌های ایجاد شده در خصوص شیوع ویروس کرونا و به منظور رعایت امور بهداشتی و عدم تجمع شهروندان، توزیع نهال به صورت کلی میان دهیاری‌ها و ارگان‌های متقاضی صورت گرفت.

معاون منابع انسانی و امور اجتماعی فولاد خراسان با بیان اینکه همزمان با این اقدام، نهال کاری ضلع غربی مجتمع در سطح ۴ هکتار آغاز شد، گفت: ۴ هکتار به فضای سبز ۲۶۰ هکتاری مجتمع، با غرس ۱۴۰۰ اصله نهال شامل گونه‌هایی همچون توت، کاج و سرو و با تجهیز آن به سیستم آبیاری قطره‌ای و تحت فشار صورت می‌گیرد.

احمد همت آباد رئیس فضای سبز مجتمع فولاد گفت: نهال‌های توزیع شده با شرایط آب و هوای نیشابور مطابقت دارد.

او ادامه داد: حدود ۸ هزار اصله انواع نهال کاج تهران، سرو خمره ای، بادام، زیتون تلخ، سنجد، عناب، کاتالپا و گل محمدی به ادارات مختلف نیشابور، از جمله شهرداری و تیپ زرهی ۲۱ امام رضا (ع) و دهیاری‌های روستا‌های متقاضی، توزیع شد.

رئیس فضای سبز مجتمع فولاد گفت: مجتمع فولاد خراسان توسعه فضای سبز عمومی، ارتقای فرهنگ درختکاری اقدامی مسئولانه در راستای طرح فراگیر کاشت نهال تلقی کرده و امسال نیز مشارکت خود را در نهضت درختکاری مانند سال‌های پیش تداوم داده است.

همت آباد با اشاره به اینکه تعداد ۵۰۰ اصله نهال دیگر برای توزیع بین همکاران متقاضی در نظرگرفته ایم، افزود: مسئولیت شهروندی، حق آیندگان برای زیستن در سرزمینی سالم و باطراوت و حفظ محیط زیست به عنوان میراث مشترک نسل بشر، ایجاب می‌کند که همه اعضای حقیقی و حقوقی جامعه در توسعه امر درختکاری و نگهداری بهینه فضای سبز کوشا باشند.

انتهای پیام//ر. ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: درختکاری ویروس کرونا مجتمع فولاد خراسان مجتمع فولاد اصله نهال فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۰۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان باعث تضعیف حقوق شهروندان می‌شود و اتهام کم‌کاری را به سمت مدیریت شهری می‌برد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، علیرضا رحیمی محمودآبادی به همراه آرش یگانه شهردار منطقه ۷ و جمعی از معاونان و مدیران منطقه با توجه به درخواست شهروندان شهرک فرهنگیان از این محل بازدید کردند.

علیرضا رحیمی، عضو شورای اسلامی شهر کرج اظهار کرد: با توجه به درخواست‌های متعدد شهروندان در خصوص زیرسازی و آسفالت معابر اصلی و فرعی شهری که جزو وظایف و دغدغه مدیریت شهری است، همکاری لازم از سوی دستگاه‌های خدمات‌رسان برای مهیا کردن زیرساخت‌های معابر انجام نمی‌شود که این کوتاهی باعث تضعیف حق شهروندان و اتهام‌زنی به مدیریت شهری می‌شود.

وی افزود: از دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله شرکت آب و فاضلاب، اداره گاز و شرکت توزیع نیروی برق استان البرز انتظار می‌رود در راستای رفع دغدغه و مشکلات شهروندان و تکریم ارباب رجوع نهایت همکاری را با شهرداری کرج داشته باشند تا مدیریت شهری به سمت مدیریت یکپارچه حرکت کند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به نبود فضای سبز مناسب در شهرک فرهنگیان، گفت: مدیریت شهری در راستای بالا بردن سطح رفاه اجتماعی و تزریق سلامت و نشاط به جامعه باید تمام تلاش خود را به کار گیرد و فضای سبز و رفاهی متناسب با ذائقه شهروندان آن منطقه از جمله کودکان، بانوان و سالمندان را ایجاد کند.

رحیمی تاکید کرد: احداث پارک و ایجاد فضای سبز و بازی برای کودکان، آسفالت خیابان‌های فرعی خیابان سنبل، تکمیل بلوار سنبل ۴ و زیرسازی و جدول‌گذاری معابر با توجه به درخواست شهروندان شناسایی شد و در دستور کار منطقه ۷ شهرداری کرج قرار گرفت.

کد خبر 749243

دیگر خبرها

  • مولفه‌های بومی امنیت روانی در اردبیل احصا شود
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • ضرورت بروزرسانی تجهیزات منابع طبیعی
  • کلاهبرداری با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • کاشت بیش از ۵ میلیون اصله نهال در بوشهر + تصویر
  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز