Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید آذری از آخرین وضعیت پرونده محمد بلبلی می‌گوید.

طرفداری- باشگاه فولاد خوزستان ساعاتی قبل با رای فیفا، به محکوم به پرداخت مطالبات سیلوا سوارز و لوپز وینسوس، دو بازیکن برزیلی سال گذشته خود شد. حالا مدیرعامل این باشگاه، سعید آذری گفته که تمام تلاش خود را خواهد کرد تا با این بازیکنان به توافق برسد. وی همچنین معتقد است که باشگاه فولاد 60 هزار دلار از این رقم را به آن ها پرداخت کرده و چنین جیزی در حکم فیفا لحاظ نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید آذری در گفتگو با مهر در این باره گفت:

گویا بخشی از تعهدات باشگاه فولاد نسبت به این بازیکنان باقی مانده بود. ما دفاعیاتمان را به فیفا ارسال کرده و درخواست گراندز داده ایم. این رای قابل استیناف است.

وی افزود:

از طرف دیگر تلاش می کنیم با این بازیکنان مصالحه کنیم. در جریان این مطالبات نبودم ولی گویا روی هم رفته ادعای طلب ۲۳۰ هزار دلاری کرده اند. باشگاه هم قبل از حضور من ۶۰ هزار دلار به این بازیکنان پرداخت کرده ولی رسید فولاد در محاسبات فیفا لحاظ نشده است.

مدیرعامل باشگاه فولاد همچنین در خصوص آخرین وضعیت درخواست استیناف این باشگاه در رای کمیته تعیین وضعیت (محرومیت فولاد از دو پنجره نقل و انتقالات) به خاطر جذب محمد بلبلی تصریح کرد:

تاکنون دو، سه جلسه برگزار شده است. در آخرین جلسه جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی ما به ۵۰ میلیون کاهش یافت. باشگاه استقلال و خود بازیکن هم تبرئه شد. باشگاه داماش (باشگاه مبدا بلبلی) مجددا روی این رای درخواست استیناف داد. آقایان می گویند بلبلی بازیکن آماتور نیست و ۱۰۰ میلیون تومانی که از استقلال دریافت کرده است را جزو دستمزدهایش حساب کرده اند. در حالی که دستمزد بلبلی با داماش ۱۰ میلیون تومان و آماتور بوده است.

آذری تصریح کرد:

اگر در آن زمان بنده در باشگاه فولاد بودم اجازه نمی دادم دست به جذب بازیکنی با این شرایط بزنند. کما اینکه در همین نیم فصل هم شش، هفت بازیکن به فولاد پیشنهاد شدند که شرایط مشابهی داشتند. همواره نسبت به جذب بازیکنی اقدام کرده ام که فسخ قرارداد یا مفاصا حساب دستش باشد.

مدیرعامل باشگاه فولاد در پایان درباره اینکه آیا کمیته استیناف و تعیین وضعیت به نوعی با این رای به سود استقلال عمل کرده است؟ گفت:

خیر استقلال بر اساس موازین قرارداد بسته است. استقلال تخلفی مرتکب نشده و بر اساس برگه فسخ قرارداد اقدام به جذب بلبلی کرده است.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه فولاد سعید آذری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۰۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسن‌ترین بازیکن لیگ برای طلسم‌شکنی برگشت

به گزارش "ورزش سه"، لوسیانو پریرا مرد ۴۰ ساله فولاد خوزستان که مسن‌ترین بازیکن لیگ برتر به شمار می‌رود در چند هفته گذشته به دلیل مصدومیت و البته بیماری کمتر در ترکیب فولاد به میدان رفت.

بهترین گلزن خارجی تاریخ لیگ برتر ایران در بازی گذشته قرمزپوشان اهوازی مقابل آلومینیوم اراک بعد از چند هفته غیبت در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت و نمایش خوبی را ارائه کرد. شیمبا در بازگشت به ترکیب فولاد در خط حمله تحرک خوبی داشت و به وجود سن و سالی که دارد، آمادگی جسمانی خود را بار دیگر به نمایش گذاشت.

بی شک بازگشت شیمبا در 5 هفته پایانی لیگ برتر اتفاق خوبی برای عبدالله ویسی و فولادی‌ها به حساب می‌آید. حضور این بازیکن با تجربه در ترکیب فولاد می‌تواند کار آنها برای بقا در مسابقات را راحت‌تر کند و به سود تیمش شود.

شیمبا که در نیم فصل اول با پیراهن مس رفسنجان پنج بار دروازه حریفان را باز کرده بود هنوز برای فولاد گلی به ثمر نرسانده و امیدوار است این طلسم را هم در بازی‌های بعدی تیمش بشکند.

عکاس: محمدحسن عامری

دیگر خبرها

  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • بانک شهر می‌تواند سعید عزت‌اللهی را پرسپولیسی کند؟ بعید است!
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)
  • با انگیزه‌ترین بازیکن علیه رویاهای تراکتور
  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم
  • مسن‌ترین بازیکن لیگ برای طلسم‌شکنی برگشت
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و غیبت هاشمی نسب/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و حضور پیشکسوتان/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • حجازی: خارج از ایران بودم و به خاطر استقلال برگشتم
  • مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!