Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-26@03:02:19 GMT

بیل گیتس از سمت خود در مایکروسافت کناره‌گیری کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۶۰۹۷۶

بیل گیتس از سمت خود در مایکروسافت کناره‌گیری کرد

صراط:

روز جمعه شرکت مایکروسافت اعلام کرد که بیل گیتس در حال کناره‌گیری از سمتش در این شرکت است. خود این شخص نیز همچنین اعلام داشت که از مقام خود در Berkshire Hathaway نیز کناره‌گیری می‌کند.


جزئیات علت کناره‌گیری بیل گیتس از مایکروسافت

به گزارش باشگاه خبرنگاران بیل گیتس در صحبت‌های اخیر خود گفت:‌" من تصمیم گرفتم تا از مقام‌های خودم در مایکروسافت و Berkshire Hathaway کناره‌گیری کنم و زمانم را صرف مسائل بسیار مهم‌تری کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسائل اولویت‌های بشر دوستانه‌ای مانند سلامت کره زمین، آموزش، پرورش و توسعه فعالیت برای بهبود سلامت این دنیای خاکی است".

وی در ادامه افزود " مدیریت دو شرکت مذکور هیچ زمانی به این اندازه قدرتمند نبوده است، در نتیجه این بهترین زمان است تا من کناره‌گیری کنم" لازم به ذکر است او همچنین گفت: " با احترام به مایکروسافت باید اعلام کنم کناره‌گیری من معنی از دور شدنم از شرکت را نمی‌دهد. مایکروسافت همیشه یک قسمت مهم از زندگی شغلی من باقی خواهد ماند. من تلاش می‌کنم تا همواره با مدیران شرکت در ارتباط باشم تا آن‌ها بتوانند اهداف مورد نظر را عملی کنند. در حال حاضر من بیش از هر موقعی به آینده شرکت امیدوارم و مطمئنم تاثیرات مایکروسافت بر جهان شگفت‌آور خواهد بود".

گفتنی است بیل گیتس و پائول آلن با یکدیگر در سال ۱۹۷۵ شرکت مایکروسافت را بنیان‌گذاری کردند. متاسفانه پائول آلن در سال ۲۰۱۸ در گذشت، بیل گیتس تا سال ۲۰۰۰ مدیرعامل این شرکت بود و پس از آن استیو بالمر سمت وی را به خود اختصاص داد. این سمت در سال ۲۰۱۴ به ساتیا نادلا تعلق گرفت.

بیل گیتس تا سال ۲۰۱۴ سرپرست هیات مدیره بود، اما بعد از مدتی تصمیم گرفت تا زمان خود را صرف بنیاد بیل و ملیندا کند. وی یکی از بزرگ‌ترین سهام‌دارای شرکت است و ۱.۳۶٪ از سهام کل شرکت را در دست دارد. گفتنی است این شرکت در سال ۱۹۸۶ سهام خود را به عام تغییر داد و حالا با ارزش کلی ۱.۲۱ تریلیون دلار، از باارزش‌ترین شرکت‌های جهان به حساب می‌آید.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: مایکروسافت بیل گیتس کناره گیری بیل گیتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۰۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا شرکت اپل ممکن است فوتبال را نیز مال خود کند؟ (زیرنویس فارسی)

اپل اکنون چیزی فراتر از گوشی موبایل و کامپیوتر رومیزی است. غول بزرگ آمریکایی در حال حاضر در زمینه های مختلفی فعالیت می کند و هر روز نیز سرویس ها و اپ های جدیدی برای کاربران خود معرفی می کند. یکی از شاخه هایی که اخیرا مود توجه این شرکت قرار گرفته، ورزش و خصوصا فوتبال است. 

دانلود (17.9MB)

دیگر خبرها

  • چرا شرکت اپل ممکن است فوتبال را نیز مال خود کند؟ (زیرنویس فارسی)
  • وقتی روبات‌ها به کمک شرکت‌های پست می‌آیند + فیلم
  • دومینوی کناره گیری‌ها در ارتش رژیم صهیونیستی
  • نخست وزیر اسپانیا در فکر کناره گیری از قدرت
  • رسانه‌ عبری: کناره گیری رئیس امان دومینوی استعفا را کلید زد
  • لیبرمن خواستار کناره گیری نتانیاهو از نخست وزیری رژیم صهیونیستی شد
  • رسانه‌ عبری: کناره‌گیری رئیس امان دومینوی استعفا را کلید زد
  • رونمایی از کوچک‌ترین مدل هوش مصنوعی مایکروسافت
  • رونمایی از هوش مصنوعی مایکروسافت برای انجام کارهای ساده
  • موج انصراف‌ها از تیم ملی؛ کناره‌گیری سه بازیکن فولادسیرجان