Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@21:42:19 GMT

تپش دوباره قلب معین در سینه کودک سمنانی

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۶۱۰۷۰

تپش دوباره قلب معین در سینه کودک سمنانی

ایسنا/سمنان یک کودک بد حال با دریافت قلب از معین اسماعیلی ١٨ ساله به زندگی برگشت

در میان تمام تلخی ها و اخبار ناگوار و استرس این روزها؛ با معجزه سخاوتمندانه و بخشش و با تصمیم خانواده اسماعیلی به اهدای عضو و باورشان به اینکه در این روزها باید به زندگی فکر کرد، تصمیم گرفتند که شاهد تپش دوباره قلب معین عزیز خود در سینه دیگری باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان،با تصمیم سخاوتمندانه و اعلام رضایت خانواده زنده یاد معین اسماعیلی جوان مرگ مغزی ١٨ ساله به اهدای عضو، ارگان های حیاتی وی به چند بیمار نیازمند دریافت عضو جان دوباره بخشید.

دکتر مسعودیان، دکتر یارمحمدی، دکتر گوهری، دکتر عبدالله پور و دکتر اقبال از جمله پزشکان هستند که در طی روند قانونی، اعزام اهدا کننده همراهی کرده و زمینه حیات دوباره چند بیمار را فراهم کردند.

دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان همچنین از سوپروایزران و تیم پرستاران مراقبت کننده در ICU جراحی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان به خاطر تلاش و هماهنگی با پزشک تیم و دکتر فروزش فرد مسئول واحد فراهم آوری اعضا تقدیر و به صورت .ویژه از خانواده با سخاوت اسماعیلی تقدیر کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اهدا عضو بیمارستان کوثر سمنان سمنان دانشگاه علوم پزشکی سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۱۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم عجیب خانواده مارادونا درباره جسد او

به گزارش روزنامه La Nacion؛ وارثان دیگو مارادونا، فوتبالیست فقید آرژانتینی قصد دارند بقایای جسد او را به یک بنای یادبود در مرکز بوئنوس‌آیرس در پورتو مادرو منتقل کنند.

فرزندان دیگو مارادونا برای انتقال جسد "شماره ۱۰" از گورستان خصوصی "Jardin de Bella Vista" به یک بنای یادبود که به افتخار این ستاره در پورتو ساخته شده، درخواست مجوز کرده‌اند. مادرو پورتو، در چند متری کاسا روسادا (محل اقامت رسمی رئیس‌جمهور آرژانتین - ویرایش) قرار دارد.

بر اساس این گزارش؛ این تصمیم پس از اتمام کالبدشکافی جسد مارادونا توسط همه وارثان با رضایت مشترک گرفته شد. بنا به گفته این خانواده، بنای یادبود در مرکز پایتخت کمک خواهد کرد تا تمام مردم آرژانتین و شهروندان جهان بتوانند به بزرگترین اسطوره آرژانتینی ادای احترام کنند. ساخت بنای یادبود در محل بندر سابق پورتو مادرو قرار است در سال ۲۰۲۵ به پایان برسد. زمین برای این کار قبلاً توسط مقامات محلی به صورت رایگان به بنیاد مارادونا اختصاص داده شده بود.

دیگر خبرها

  • گل‌گهر 0 - 0 شمس‌آذر: همه چیز صفر!
  • این مرد طراح لایحه عفاف و حجاب است /او در چه سمت هایی مشغول به کار بوده است؟ /آن اقبالی این اقبالی نیست!
  • تجلیل ازدکترعراقی‌زاده بنیانگذار آموزش دندانپزشکی درهرمزگان
  • شورای راهبردی دانشکده علوم خانواده در مسیر شکل‌گیری/ برخی شخصیت‌های حقوقی عضویت را نپذیرفتند
  • عکس/ دیدار دکتر روح‌الامینی با خانواده سردار شهید رستگار
  • استاد دانشگاه سمنان عضو هیات علمی نمونه کشوری شد
  • حجاج استان سمنان برای نیازمندان خانه می‌سازند
  • پاسخ به حاشیه‌سازی‌ها پیرامون انتصابات در دانشکده علوم خانواده
  • تصمیم عجیب خانواده مارادونا درباره جسد او
  • دزفول، دارای خاستگاه فرهنگی و تمدنی عمیق