Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، این اولین بار است که خبر تولد یک نوزاد در بیمارستان کوثر سمنان از مادر مشکوک به کرونا منتشر می‌شود.

زایمان مادر ۳۵ ساله در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان که نگهداری افراد مشکوک به کرونا را بر عهده دارد، امید را در دل مردم برای شکست کرونا زنده نگه‌ می‌دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر این گزارش، نوزاد پسر به اسم "محمد" با وزن سه کیلو و ۳۰۰ گرم بدنیا آمده است.

تولد این نوزاد پسر در اتاق عمل بیمارستان کوثر بوده است که در حال حاضر در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امیرالمومنین(ع) تحت مراقبت‌های پزشکی  قرار دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا تولد دانشگاه علوم پزشکی استان روابط عمومی زایمان نوزاد بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۱۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۵۵۰ هزار سامانه خورشیدی در کشور هدف گذاری شده است

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر محمد نژاد سیگارودی غروب سه‌شنبه در آئین افتتاح ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس در روستاهای سمنان در شهر سمنان ضمن بیان اینکه در صورت مساعدت بانک‌ها برای تأمین مالی راه اندازی سامانه‌های خورشیدی شاهد انقلابی جدید در عرصه انرژی خواهیم بود، ابراز داشت: اجرای ۵۵۰ هزار سامانه خورشیدی در کشور هدف گذاری شده است.

وی ضمن بیان اینکه از این هدف گذاری کار نصب ۱۰ هزار سامانه خورشیدی به اتمام رسیده است، افزود: با این اقدام صرفه‌جویی خوبی در حوزه انرژی‌های تجدید ناپذیر اتفاق خواهد افتاد.

مدیرکل سازمان انرژی‌های تجدید پذیر و بهره‌وری بابیان اینکه ایجاد این سامانه‌های خورشیدی کمک به محیط زیست و داشتن هوای پاک است، ابراز داشت: از سویی فرصتی برای ساکنان افراد مناطق روستایی و کم برخوردار نیز فراهم می‌کند تا به درآمدزایی و اشتغال جدید روی آورند.

محمد نژاد سیگارودی ضمن بیان اینکه زیرساخت‌های لازم برای راه اندازی این سامانه‌های خورشیدی از سال ۱۴۰۱ کلید خورده است، تصریح کرد: با مشارکت نهادهای حمایتی کار نصب پنج هزار سامانه در حال انجام است.

وی ضمن بیان اینکه بهای قیمت برق رو به افزایش است، افزود: به ازای هر کیلو وات ساعت ۳۰ هزار ریال طی قرارداد ۲۰ ساله از مالکان خریداری می‌شود.

کد خبر 6099789

دیگر خبرها

  • اجرای ۵۵۰ هزار سامانه خورشیدی در کشور هدف گذاری شده است
  • اولین مرکز شیمی درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • محمد علی علومی شاهنامه‌پژوه بمی درگذشت
  • شهادت نوزاد نجات یافته از شکم مادر شهید + فیلم
  • فیلم/ وداع جانسوز مادر فلسطینی با نوزاد شهیدش
  • رهاسازی ۶ جوجه جغد انبار در منطقه مارون کهگیلویه و بویراحمد
  • تولد پنجاه و شش نوزاد از ابتدای امسال در بیمارستان کیش
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • ماما اولین نوازشگر جسم پاک نوزاد است
  • چگونه کودک باهوش‌تری داشته باشیم؟