Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@07:55:11 GMT

بیش از ۱۳ هزار جفت دستکش طبی در بوکان کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۶۱۶۰۵

بیش از ۱۳ هزار جفت دستکش طبی در بوکان کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سلمان حیدری در خصوص جزئیات کشف این محموله اظهارکرد: به دنبال تشکیل ستاد مقابله با گران فروشی و احتکار در این شهرستان، تیم‌های عملیاتی پلیس از یک دستگاه خودرو سواری پراید موفق شدند این تعداد دستکش لاتکس خارجی را کشف و ضبط کنند.

وی با بیان اینکه این فرد قصد داشت این تعداد دستکش را از بوکان به سایر شهرستان‌ها منتقل کند، گفت: با انجام اقدامات پلیسی مشخص شد، این فرد با سو استفاده از شرایط موجود جامعه و فشار روانی ایجاد شده در سطح شهر، مقادیر قابل توجهی از این نوع دستکش را در منزل انبار کرده و با هدف عرضه آن با قیمت چند برابر به داروخانه‌ها و افراد متقاضی در خارج از این شهرستان کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان، ارزش ریالی دستکش‌های کشف شده، ۹۷ میلیون و ۶۳۵ هزار ریال برآورد شده است، افزود: در این راستا یک نفر متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو سواری نیز توقیف شده است که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل شد

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا جامعه خودرو کشف و ضبط کشف دستکش بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۱۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد

واحدیان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد گفت: ۱۱ طرح جامع در شهرکرد آغاز شده که مهمترین آن طرح کمربندی جنوبی است.

بیشتر بخوانید

تکمیل ۲۵ یادمان شهدا در چهارمحال و بختیاری

وی ادامه داد: مرحله نخست عملیات اجرایی کمربندی جنوبی شهرستان شهرکرد خرداد امسال به بهربرداری می‌رسد.

واحدیان افزود: این طرح تا پایان سال جاری به طور کامل اجرا و افتتاح خواهد شد.

به گفته وی؛ کمربندی ۱۵ خرداد، کاهش بار ترافیکی در نقاط مختلف شهرستان شهرکرد از جمله تقاطع طالقانی کاشانی و کمربند غربی هم از طرح‌هایی است که امسال برای عملیاتی شدن آن برنامه ریزی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • دو برابر شدن بودجه شهرداری شهرکرد
  • داوید رایا یا جوردن پیکفورد؛ چه کسی برنده دستکش طلایی فصل 24-2023 لیگ برتر انگلیس می‌شود؟
  • برداشت خیار سبز در شهرستان قیروکارزین
  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • دستکش طلا به دروازه‌بان ایران رسید
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود