Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقه بین المللی «هفت روز و هفت ساعت» که پیش از این در شبکه افق مهجور واقع شده بود، با پخش از کنداکتور نوروزی شبکه مستند شانس دیده شدن پیدا می کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، این رئالیتی شو که به تهیه کنندگی و کارگردانی سعید ابوطالب تولید شده نوروز سال گذشته برای نخستین بار از شبکه افق روی آنتن رفت اما همزمانی پخش آن با سریال محبوب «پایتخت» و پایین بودن تعداد بینندگان شبکه افق، امکان دیده شدن را از این اثر گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بار با قرار گرفتن «هفت روز و هفت ساعت» در کنداکتور نوروزی شبکه مستند به نوعی از این مستند - مسابقه  تکرار ناپذیر رونمایی می شود.

در این مستند - مسابقه  بازیگران  و هنرمندانی ز ایران و لبنان در ۶ گروه  دو نفره به رقابت می پردازند.

گروه اول  را عدی رعد و رباه الشریف زوج هنرمند  لبنانی ، گروه دوم علیرام نورایی بازیگر ایرانی و کارلوس  عازار  سوپراستار مسیحی لبنانی، گروه سوم الناز حبیبی  از ایران و ساره قصیر  از لبنان ، گروه چهارم حمیدرضا حامی خواننده و محمد شمص، گروه پنجم امیرحسین رستمی هنرمند ایرانی و مهدی فخرالدین بازیگر لبنانی و گروه ششم را  لیندا کیانی بازیگر ایرانی  و سالی باسما از لبنان تشکیل می دهند . لادن  مستوفی هم داوری ابن مسابقه را برعهده دارد.

ضبط «هفت روز و هفت ساعت» از موزه  ملیتا در جنوب لبنان آغاز و مثل یک مسابقه نفس گیر رالی  تا یک موزه در شمال تهران ادامه پیدا می کند.

سعید ابوطالب که مجموعه های مختلف مثل «رالی ایرانی» و هفت شهر عشق را  در این ژانر تجربه کرده، این بار هم بدون اینکه بازیگران از سناریو کار مطلع باشند، آنها را تا آخرین سکانس، مانند بینندگان، غافلگیر می کند و این یکی از جذابیت های این رئالیتی شو است.

«هفت روز و هفت ساعت» از شنبه 24 اسفند هر شب ساعت 20 از شبکه مستند سیما روی آنتن می رود و روز بعد ساعت 2 بامداد و 12:30 ظهر بازپخش می شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شبکه افق مستند لبنان خواننده هفت روز و هفت ساعت شبکه مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۱۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های پشت صحنه، هفتم اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از رسانه ملی برای تهیه و تولید «نون خ» تشکر کرد.
در هفته‌ای که گذشت فصل اول سرزمین شعر به پایان رسید و عوامل آن تصمیم دارند فصل دوم رو به شکل گسترده‌تر و با حضور فارسی زبانان غیر ایرانی تولید کنند.
سرزمین شعر در شبکه چهار یکی از برنامه‌های مورد توجه در نوروز و رمضان ۱۴۰۳ بود.
مادرانگی این روز‌ها موضوع مجموعه مستند پا به ماه در شبکه دو است.
در دومین قسمت این مجموعه به روز‌های سخت و نفس گیر بارداری در روستای صعب العبوری در استان چهارمحال و بختیاری پرداخته شد.
«پا به ماه» چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو و پنجشنبه‌ها ساعت ۱۸ از شبکه مستند پخش می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبر‌های پشت صحنه، هفتم اردیبهشت
  • «دیدار در سنگلج» محصول شبکه مستند
  • خبر‌های رسانه پنج شنبه ۶ اردیبهشت
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود
  •  گرگانی ها بدنبال فتح لبنان
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روز‌های نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • شنیدن فهرست بهاری خوانندگان در اردیبهشت/ «غزه» همچنان مهم است!
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها