Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@16:29:45 GMT

استقرار بیمارستان سیار هزار تخت خوابی در قم

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۶۱۷۶۸

استقرار بیمارستان سیار هزار تخت خوابی در قم

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام سرمست ظهر شنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی‌و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم که در استانداری قم برگزار شد، با بیان لزوم آمادگی همه جانبه و تعامل همه بخش‌های استان در زمینه مقابله با بیماری کرونا، افزود: یکی مهم‌ترین اولویت‌های مدیریت استان در اجرای اقدامات مقابله با بیماری کرونا حفظ سلامت و امنیت اجتماعی شهروندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: پیگیری‌های ملی و استانی در جهت تأمین منابع و امکانات مورد نیاز مقابله با بیماری کرونا تداوم دارد و نظارت دستگاه‌های امنیتی و سازمان صمت در تولید و توزیع اقلام بهداشتی الزامی است.

استاندار قم با تأکید بر فرهنگ سازی و مجاب نمودن مردم به رعایت مسائل پیشگیرانه و اجرای قرنطینه خانگی، اظهار داشت: رویکردها و برنامه ریزی‌ها در راستای عدم حضور مردم در مراکز تجمع و در نهایت شکستن زنجیره انتقال ویروس باشد.

وی بر توزیع مناسب اقلام تولیدی تأکید کرد و افزود: باید نقاط ضعف و کمبودهای اقلام بهداشتی احصاء و تمهیدات لازم برای رفع آن اندیشیده شود.

سرمست اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با بیماری کرونا را جزو اولویت‌های همه دستگاه عنوان کرد و گفت: برای ثبت نام و مشارکت مردم در این طرح اطلاع رسانی ویژه‌ای صورت پذیرد و گزارش اقدامات بصورت روزانه ارائه شود.

وی عنوان کرد: اهتمام مدیریت استان بهره گیری از تمام ظرفیت‌های ملی در تأمین منابع و امکانات علی الخصوص تکمیل و تجهیز بیمارستان‌های نیمه کاره استان بود که الحمدلله در این شرایط بحرانی توفیقات و برکات خوبی نصیب استان شد.

استاندار قم با بیان اینکه باید نیازمندی‌های دانشگاه علوم پزشکی از طریق وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پیگیری شود، گفت: تمهیدات لازم برای حمایت و پشتیبانی از بنیاد شهید در راستای تأمین اقلام بهداشتی جانبازان شیمیایی و خانواده‌های ایثارگر پرخطر اندیشیده شود.

وی به لزوم پاسخگویی به افکار عمومی در زمینه تأمین و توزیع اقلام بهداشتی استان با محوریت دانشگاه علوم پزشکی استان تأکید کرد و گفت: نیازهای استان با اولویت مراکز درمانی استان احصاء و از ظرفیت ارزشمند نیروی‌های مردمی و خیرین در پشتیبانی و تأمین اقلام مورد نیاز مردم استفاده شود.

سرمست در خاتمه با تأکید بر ضرورت ارائه خدمات دستگاه‌های اجرایی به مردم و ابلاغ بخشنامه خدمات الکترونیکی در دستگاه‌ها، خاطرنشان کرد: از حداکثر ظرفیت‌های قانونی برای اجرای دورکاری و شیفت بندی کارکنان استفاده شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بنیاد شهید بیمارستان قم مراکز درمانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی بیماری کرونا اقلام بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۱۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، آیت‌ الله سید احمد علم‌ الهدی، در دیدار با سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که روز دوشنبه به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی برگزار شد، با تأکید بر ضرورت رسیدگی دولت به سفره و معیشت مردم اظهار کرد: طرح کالابرگ الکترونیک از جمله طرح‌های موفق اقتصادی در سال‌های اخیر بود که نفع آن به صورت مستقیم به سفره‌های مردم رسید. با وجود این، نباید محدود به اجرای این طرح‌های معیشتی بمانید. در هر شرایط، تمرکز و توجه اصلی شما باید ناظر بر کنترل گرانی باشد. گرانی را باید به هر طریق کنترل کنید ولو اینکه زبان زور پای کار باشد.

وی ادامه داد: اقتدار حکومتی باید در دو عرصه ارز و گرانی پای کار بیاید. البته در سال‌های اخیر، سیاست‌هایی اتخاذ شده که مردم به چشم دیده‌اند تهدیدهای دشمن همچون هویت آن‌ها توخالی است اما در هر حال، تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت همچنان باید در دستورکار دولت باشد.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: این یک حقیقت است که با وجود تلاش‌های مستمر و مجدانه در دولت سیزدهم، همچنان دستاوردهای دولت برای مردم به مرحله تجسم عینی نرسیده و ملموس نشده است. به همین دلیل، تأکید ویژه ما بر رسانه و انعکاس فعالیت‌هاست تا بر مردم روشن شود که در چه حوزه‌هایی کار شده و در چه عرصه‌هایی نیاز به فعالیت وجود دارد.

وی افزود: عمده مطالبه مردم در شرایط فعلی متمرکز بر عرصه‌های اقتصادی است و این‌طور نیست که شما تصور کنید همه‌چیز با ارائه آمار و اعداد و ارقام حل می‌شود. خیر؛ در شرایط فعلی کشور نیازمند بکارگیری قدرت اقناع هستیم تا حقیقت موضوع برای مردم تشریح شود. جامعه باید به طور واضح، زیر و بم ماجرا را بداند و تحقق این هدف جز با تقویت اطلاع‌رسانی و به‌کارگیری قدرت رسانه صورت نمی‌گیرد.

امام جمعه مشهد تأکید کرد: در همه قضایا، رمز موفقیت شما مقارن با میزان اخلاصی است که در عمل دارید. وقتی انسان در عمل مخلص باشد، کار او کار خدا می‌شود و در این شرایط، ذات اقدس پروردگار به اراده قاهر خودش اجازه نخواهد داد کار بر زمین بماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است
  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید
  • اتمام پروژه‌های عمرانی اولویت‌ سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جاری
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • ضریب اشغال بیمارستان سبلان اردبیل به ۸۵ درصد رسید
  • تأمین سلامت افراد مهم‌ترین رکن پیشرفت جامعه‌