Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، رضا کرمی محمدی عصر امروز شنبه ۲۴ اسفند ماه در یک نشست خبری که بصورت مجازی برگزار شد، افزود: در صورت گسترش ویروس کرونا در پایتخت ناوگان مترو تهران تا زمان عادی شدن شرایط تعطیل خواهد شد.

وی در مورد فروش آنلاین فروشگاه‌های شهروند و میادین میوه و تره بار تهران نیز گفت: فروشگاه‌های شهروند و میادین تره بار برای چندماه نیاز مردم، اقلام و کالاهای لازم را تامین و انبار کرده است و هیچ نگرانی از این بابت وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران ادامه داد: عملیات فروش آنلاین میادین میوه و تره بار و فروشگاه‌های شهروند نیز تا پایان این هفته عملیاتی خواهد شد.

وی در پاسخ به سوالی که آیا وزارت بهداشت قصد استفاده از سوله های مدیریت بحران شهرداری را دارد؟، اظهار کرد: درخواست از سوی وزارت بهداشت بوده، اما هنوز به مرحله ای نرسیده است که بخواهند از آن استفاده کنند. 

کرمی محمدی درباره عدم رضایت شهروندان از تبدیل سوله های ورزشی به نقاهتگاه بیماران کرونایی و آتش زدن یکی از سوله‌ها در منطقه ۱۹ نیز گفت: از ابتدا که این درخواست از سوی وزارت بهداشت مطرح شد، بین ۱۱۵ سوله موجود، مطالعه کاملی انجام دادیم و آنهایی که بیشترین فاصله به مناطق مسکونی را داشتند انتخاب کردیم.

وی افزود: ۸ سوله انتخاب شده فاصله خوبی از محل سکونت مردم دارند و مردم نباید نگران این باشند که در یک منطقه مسکونی این کار را انجام می دهیم.

کرمی محمدی در باره احتمال افزایش سوله های تجهیز شده به بیش از ۸ مورد نیز گفت: به نظر نمی رسد ظرفیت اضافه ای لازم باشد. 

رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران درباره چگونگی تامین امنیت بیماران در سوله ها گفت: از نظر بهداشتی کاملا بررسی شده است که این مساله مشکلی برای مردم ایجاد نکند بلکه کمک به آنها باشد. 

سعادت آباد تنها نقطه آلوده تهران نیست

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران در پاسخ به این سئوال که چند نقطه تهران از جمله سعادت آباد به عنوان مکان‌های پرخطر کرونا معرفی شده‌اند گفت: احتمالا این قبیل مطالب به وسیله نرم افزار وزارت ارتباطات آمده و نتیجه برخی تست‌ها است که ارائه می‌شود. از آنجایی که مناطقی مانند سعادت آباد بیشتر از این نرم افزار استفاده کرده‌اند، نتایج اینگونه شده و اگر در مناطق جنوبی شهر اطلاعات با این نرم افزار تکمیل شود، مسلما نقاط حساس بیشتر از نقاط مرکزی و جنوبی است. در نتیجه خیلی نمی‌توان به آن اعتماد کرد. 

بر اساس آخرین گزارش ستاد ملی کرونا، تاکنون ۱۲ هزار و ۷۲۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۶۱۱ نفر جان باخته و ۴ هزار و ۳۳۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

استان تهران با تعداد ۳ هزار و ۳۲۳ فرد مبتلا به ویروس کرونا یکی از کانون‌های اصلی شیوع این بیماری در کشور است.

کد خبر 492713 برچسب‌ها كرونا در ايران مترو تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران مترو تهران مدیریت بحران سعادت آباد سوله ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۱۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدکاظم آل‌صادق سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور عراق در نشست مشترک با مشاور وزیر داخلی عراق در مرز زرباطیه عراق گفت: اگر سال گذشته اربعین‌حسینی به خوبی برگزار شد و مورد رضایت مسئولان ایرانی و عراقی قرار گرفت، مرهون تعامل و هم‌دلی مسوولان دو کشور در برگزاری این کنگره عظیم است.

وی افزود: باید تلاش شود که حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی کاهش یابد، همان‌طور که معاون وزیر اعلام کردند خط‌مشی راه‌ها و نصب علایم بیشتر در این مسیرها کار می‌شود که از این اقدام تشکر می‌شود.

آل‌صادق بیان داشت: از گذرگاه مهران بیشترین زوار تردد می‌کنند که حتماً این میزان تردد در ایام اربعین‌حسینی نیازمند امکانات و فراهم کردن شرایط لازم است؛ از جمله سرویس‌های بهداشتی، سوله‌های خنک‌کننده و منابع نگهداری آب و یخ لازم است و با هماهنگی و تعاملی که بین دو طرف وجود دارد این نیازها احصا می‌شود.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق بیان داشت: یک سوله یخ در مرز مهران با موافقت طرف عراقی ایجاد خواهد شد، باید نیازمندی‌هایی که لازم است را احصا کنیم تا اربعین بهتری نسبت به سال‌های گذشته رقم خورد.

کد خبر 6098297

دیگر خبرها

  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست: رهاسازی چاه‌های نفت آب و خاک خوزستان را آلوده می‌کند
  • رهاسازی چاه‌های نفت آب و خاک خوزستان را آلوده می‌کند
  • دستگیری باند سارقان کابل های مترو!
  • میدان ونک تهران ۳ طبقه می‌شود
  • جزئیات جدید از پروژه ۳ طبقه کردن میدان ونک تهران
  • احتمال کلنگ‌زنی طرح سه طبقه میدان ونک در سال آینده
  • دلیل عجیب و غریب تعطیلی یک تالار در خرم‌آباد
  • صدور هشدار نارنجی در سمنان/ احتمال سیلاب نقطه‌ای در منطقه
  • بازار طلای تهران در تعطیلی/ اعتصاب طلا فروشان در اعتراض به چیست؟