Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@16:05:49 GMT

راه اندازی مرکز تشخیص کرونا در شهرستان سلسله

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۶۱۹۰۶

راه اندازی مرکز تشخیص کرونا در شهرستان سلسله

خسروی، با اشاره به آمار بالای مبتلایان به کرونا در شهرستان سلسله این شهرستان را کانون بحران خواند و گفت: به زودی مرکز تشخیص بیماری کرونا راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «شریف خسروی»، امروز (24 اسفندماه) در جمع پزشکان و رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سلسله افزود: برای رفع مشکل مردم و با توجه به جمعیت افراد مشکوک به کرونا، مرکز تشخیص کرونا در این شهرستان راه اندازی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار سلسله به دغدغه بیماران معمولی شهرستان سلسله اشاره کرد و عنوان داشت: برای رفع این مشکل هم اکنون درمانگاه شهید حسنوند شبانه روز در حال ارائه خدمت به بیماران معمولی است.

 

وی ادامه داد: در حال حاضر داروخانه های سطح شهر مشکلی در زمینه اقلام بهداشتی و ضدعفونی ندارند و داروخانه ها می توانند نیازمندی های خود را در زمینه ژل ضدعفونی و الکل به فرمانداری اطلاع دهند.

 

خسروی با تأکید بر ضرورت فعالیت درمانگاه های خصوصی و مطب پزشکان، اظهار داشت: فعالیت همه پزشکان امری ضروری برای رفع دغدغه مردم و جلوگیری از بروز مشکل برای آنان است و همه باید بر اساس تعهد کاری و اخلاقی پای کار باشند.

 

وی به روش قرنطینه خانگی و استقبال مردم از این مردم در شهرستان سلسله اشاره کرد و گفت: با همکاری مردم شاهد شیب ملایم مبتلایان به کرونا هستیم و امید است در سایه همکاری وتوجه مردم هر چه زودتر این بیماری ریشه کن شود.

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: مرکز تشخیص شهرستان سلسله ویروس کرونا شهرستان سلسله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۱۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن به دنبال تأثیرگذاری بر قوه تشخیص و شناخت مردم است

به گزارش خبرگزاری مهر، دریادار حبیب الله سیاری ظهر پنجشنبه در آئین پایانی صد و سی و یکمین همایش توانمندسازی استادان دروس عقیدتی سیاسی، معارف و قرآن آجا در مشهد اظهار کرد: در تزریق سیاست و فرهنگ استکباری برای جلوگیری از پیشرفت است، اگر مواظبت نکنیم و این فرهنگ نفوذ کند، نمی‌توانیم از منابع کشور بهره ببریم.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: با نفوذ فرهنگ استکباری نمی‌توانیم تصمیم گیران و تصمیم‌سازانی برای آینده تربیت کنیم که بتواند با جنگ نرم و سیاست استکبار مبارزه کند.

وی بیان کرد: امروز دشمن به دنبال تأثیرگذاری بر قوه تشخیص و شناخت مردم است.

سیاری گفت: اکنون در مرحله استعمار فرانو قرار داریم که تأثیرگذاری بر افکار از طریق شبکه‌های ارتباطی و تسلط بر مغز نسل آینده‌ساز صورت می‌گیرد، جهاد تبیین در شرایط کنونی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: دشمن در استعمار کهن لشکرکشی داشت و استعمار نو با حاکمان دست نشانده به اهداف خود می‌رسید. در استعمار فرانو، دشمن می‌خواهد عقاید، باور، ارزش‌ها، تفکر و رفتار نسل جوان و نوجوان عوض شود، در نتیجه نسل ما بر مبنای خواست آنها حرکت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین داشته هر سازمان سرمایه انسانی است، افزود: در میدان رقابت، امروز سرمایه انسانی است که می‌تواند سازمان را رشد و تعالی بدهد.

سیاری گفت: نباید دچار روزمرگی شویم و خواب حرفه‌ای بر ما غلبه کند باید در امور مختلف به دنبال نوآوری و افزایش علم و روش نو باشیم.

کد خبر 6095171

دیگر خبرها

  • راه اندازی خانه بهداشت کارگری در مبارکه
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • ثبت ۱۶۸ هزار و ۶۷۳ طرح تحقیقاتی در حوزه سلامت/ راه اندازی ۱۱۴ مرکز رشد فناوری سلامت
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • دشمن به دنبال تأثیرگذاری بر قوه تشخیص و شناخت مردم است
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • واژگونی مرگبار خودرو در گردنه اسپژ شهرستان سلسله
  • تشخیص بدعت و انحرافات، ویژگی ممتاز یک معلم
  • مرکز تجاری هند و ایران با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور راه اندازی شد
  • مرکز البرزپژوهی در کرج راه اندازی می شود