Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@06:47:28 GMT

مراکز تعویض پلاک در استان خراسان رضوی تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۶۲۱۴۰

مراکز تعویض پلاک در استان خراسان رضوی تعطیل شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی، از توقف فعالیت مراکز و دفاتر تعویض پلاک در سطح مشهد و دیگر شهرستان‌های استان، با هدف کمک به پیشگیری از شیوع بیماری ویروسی کرونا به مدت ۲۱ روز خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ حمیدرضا دهنوی اظهار کرد: کلیه مراکز و دفاتر تعویض پلاک در شهرهای خراسان رضوی از فردا ۲۵ اسفند تا پایان روز شانزدهم فروردین ماه ۹۹، هیچ‌گونه فعالیت نداشته و در این مدت خدمت ارائه نخواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهروندانی که اعتبار وکالت‌نامه نقل و انتقالات خودرو آنها تا ۱۶ فروردین ماه ۹۹ به پایان می‌رسد، یا دچار مواردی همچون مفقودی مدارک و پلاک خودرو هستند، تنها ظرف روزهای ۲۵ تا ۲۸ اسفند ماه جاری می‌توانند برای دریافت خدمات به مراکز تعویض پلاک مراجعه کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی، از شهروندان خواست با ماندن در خانه و خودداری از ترددهای غیرضروری در شهر، به شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا و سلامت جامعه کمک کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تعویض پلاک تعطیل ویروس کرونا خراسان رضوی تعویض پلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۲۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:  در پی گزارش چند فقره سرقت کامپیوتر خودرو‌های پژو در محدوده بلوار شارستان مشهد ماموران دایره تجسس کلانتری نواب صفوی با بررسی دقیق دوربین‌های مداربسته محدوده سرقت‌ها تصاویری از متهم را بدست آورده و آن را در اختیار تمامی گشت‌های انتظامی حوزه استحفاظی قرار دادند.

سردار احمد نگهبان افزود:  تحقیقات برای دستگیری متهم با تقویت گشت‌های محسوس و نامحسوس در مناطق آسیب پذیر آغاز تا این که یکی از تیم‌های انتظامی  متهم را در حالی پرسه زنی در اطراف خودرو‌های پارک شده در محدوده خیابان ۱۷ شهریور مشاهده و در اقدامی غافلگیرانه وی را در حال سرقت به دام انداختند.

وی گفت: متهم که اعتیاد به موادمخدر دارد پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجویی‌های به عمل آمده به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو‌های پژو در سطح شهر مشهد و فروش آن‌ها به یک مالخر اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: تحقیقات برای دستگیر مالخر موردنظر و کشف دیگر جرایم احتمالی با هماهنگی مقام قضائی ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • طی دو سال گذشته، ۳۰۸ کارخانه در خراسان رضوی احیا شده است
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۶ اردیبهشت
  • سفر جاده‌ای به خراسان رضوی ۱۷ درصد افزایش یافت
  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو
  • آغاز طرح بازگشت به زندگی سالم در مشهد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • افزایش ۹ درصدی مخاطبان سینما‌های خراسان رضوی در فروردین ۱۴۰۳
  • رفع تداخل ۵ پلاک از اراضی کشاورزی استان قزوین
  • پایان هشتمین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی در خراسان رضوی