Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@07:13:06 GMT

عکس ؛ آخرین وضعیت مصدومیت ستاره آبی پوشان

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۶۲۳۰۴

عکس ؛ آخرین وضعیت مصدومیت ستاره آبی پوشان

هافبک تیم گل گهر یک ماه پس از مصدومیت در دیدار برابر صنعت نفت آبادان، به بهبودی کامل رسید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهرداد عبدی ، هافبک تیم گل گهر سیرجان که در جریان بازی با صنعت نفت آبادان آسیب دیده بود با طی روندی که برای رفع مصدومیت وی تدارک دیده شده بود در نهایت توانست به بهبودی کامل دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصدومیت هافبک سیرجانی ها بیش از یک ماه پیش و از ناحیه گونه به وجود آمده بود حالا با رفع کامل، موجبات حضور این بازیکن در تمرینات احتمالی این تیم را فراهم کرد تا عبدی مشکلی از بابت همراهی گل گهر در ادامه بازی های لیگ برتر نداشته باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران یوونتوس کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران لیونل مسی جام جهانی برانکو تیم استقلال وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۲۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تورس از هافبک‌های گل‌گهر گلزن می‌سازد!

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو تورس در بازی هفته بیست و پنجم مقابل مس رفسنجان ششمین پاس گل فصل خود را داد و این پاس گل‌ها برای سه بازیکن مختلف ارسال شده و سعید سحرخیزان هم از نبوغ این بازیکن بهره‌مند شد.

بین بازیکنان گل‌گهر احمد زنده‌روح بیشترین سهم را داشته و روبرتو تورس 4 بار این بازیکن برای این بازیکن پاس گل ارسال کرده و هماهنگی جالبی بین هافبک‌های این تیم وجود دارد و یکی دیگر از پاس‌گل‌های تورس برای علیرضا علیزاده ارسال شده است.

او در بازی گذشته اولین پاس گل خود را برای سعید سحرخیزان ارسال کرد تا مهاجم جوان این تیم هم بتواند روی پاس‌های دقیق او گلزنی کند.

اکثر پاس‌ گل‌های تورس روی ارسال‌های کوتاه و بلندی بوده که در جریان مسابقه انجام شده و بازیکنان گل‌گهر با شناخت خوبی که نسبت به او پیدا کردند با استارت‌های ناگهانی و انفجاری پشت مدافعان حریف قرار می‌گیرند و صاحب موقعیت گلزنی می‌شوند.

ارسال روز گذشته تورس برای سحرخیزان خط‌کشی شده با قوس مناسب بود، دید وسیع تورس زمانی که در جناحین صاحب توپ است بارها برای گل‌گهر در بازی با مس‌رفسنجان برای این تیم موقعیت‌ساز بود و عملکرد خوبی مقابل هافبک‌های دونده این تیم داشت.

آمار پاس گل‌های تورس در این فصل به شرح زیر است:

هفته نهم - زنده‌روح
هفته یازدهم - زنده‌روح
هفته ششم - علیرضا علیزاده
هفته هجدهم - زنده‌روح
هفته بیستم - زنده‌روح
هفته بیست و پنجم - سحرخیزان

دیگر خبرها

  • انتشار اولین ویدئوی کامل و دیده نشده از لحظه پیدا شدن یسنا
  • استارت ستاره بایرن برای بازگشت مقابل رئال (عکس)
  • حجازی: خارج از ایران بودم و به خاطر استقلال برگشتم
  • صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که دیده‌ام!
  • صالح، ستاره‌ای برای تمام خطوط استقلال!
  • تورس از هافبک‌های گل‌گهر گلزن می‌سازد!
  • عصبانیت ستاره رئال از آنچلوتی: به من اعتماد ندارد!
  • سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد
  • گلر استقلال محبوب ماند
  • پائز ستاره‌های تیم ملی را سورپرایز کرد