Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-06@06:02:09 GMT

پزشک کاخ سفید: ترامپ نیازی به آزمایش کرونا ندارد

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۶۲۳۶۵

به گزارش تسنیم، پس از اینکه معلوم شد دو نفر از افرادی که اخیرا با دونالد ترامپ دیدار کرده اند به ویروس کرونا مبتلا بودند وضعیت سلامتی رئیس جمهور آمریکا مورد توجه رسانه ها و ناظران قرار گرفته است.

«سیان کونلی» پزشک مخصوص رئیس جمهور آمریکا اواخر روز جمعه نامه ای منتشر کرد تا درباره وضعیت سلامتی دونالد ترامپ توضیح دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این نامه گفته است که تماس رئیس جمهور با فرد اول بسیار محدود (دست دادن و عکس گرفتن) بود هر چند تماس با فرد دوم نزدیک بوده و زمان زیادی برده است.

پزشک کاخ سفید در ادامه نامه خود آورده است: «این تعاملات برای انتقال ویروس، کم خطر شناخته می شود در نتیجه هم اکنون دلیلی برای قرنطینه خانگی وجود ندارد.»

سیان کونلی با اشاره به اینکه هیچ نشانه ای از ابتلا در رئیس جمهور دیده نمی شود گفته است که «در حال حاضر دلیلی برای آزمایش کرونایی وجود ندارد.»

دونالد ترامپ اخیرا با هیات دیپلماتیک از برزیل به ریاست ژائیر بولسونارو رئیس جمهور این کشور دیدار کرده است. بعضی از اعضای این هیات از جمله معاون مطبوعاتی رئیس جمهور برزیل و کاردار سفارت این کشور در واشنگتن به کرونا مبتلا شده اند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۲۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس تلفنی پوتین و امامعلی رحمان

روسای جمهور تاجیکستان و روسیه در تماس تلفنی به رایزنی درباره روابط دوجانبه و همکاری برای مقابله با تهدیدهای مشترک پرداختند.

به گزارش ایسنا، «امامعلی رحمان» رییس‌جمهور تاجیکستان و «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه در تماسی تلفنی به تبادل نظر درباره همکاری میان دو کشور و مقابله با تهدید تروریسم و مهاجرت پرداختند.

در بیانیه کرملین آمده است رؤسای‌جمهور درباره برخی مسائل مربوط به روابط دوجانبه گفتگوی سازنده‌ای داشتند، از جمله درباره همکاری در مبارزه با تهدید تروریسم و مهاجرت.

به گفته کرملین، در این باره توافق شد که سازوکارهای تعامل میان وزارتخانه‌ها و ادارات مربوطه در دو کشور بهبود یابد.

این دو تن همچنین اظهار کردند تلاش‌های شدت‌یافته برخی جریانات برای تشدید تصنعی تنش‌ها بر سر مسئله نیروهای کاری مهاجر، خنثی خواهد شد و این مسائل نمی‌توانند به روابط دوستانه میان دو کشور آسیبی وارد کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...
  • لشکرکشی وسط اتوبان تیم امنیتی دونالد ترامپ برای اسکورت به دادگاه | فیلم
  • بایدن از ابتدای سال ۲۰۲۴ تاکنون ۱۴۸ اشتباه لفظی مرتکب شده است
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • تماس تلفنی پوتین و امامعلی رحمان