Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@05:34:14 GMT

بازار شهرستان عجب شیر تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۶۲۴۰۶

بازار شهرستان عجب شیر تعطیل شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ، اصغرپور فرماندار عجب شیر گفت: نظر به اهمیت سلامت مردم و لزوم کنترل و مهار سریع کرونا ویروس مقرر شد برخی صنوف شهرستان از امروز به مدت دو هفته تعطیل گردد.

 اصغرپور افزود: با توجه به وضعیت موجود در زمینه شیوع بیماری کرونا در راستای کاهش تردد شهروندان و قطع زنجیره انتقال این بیماری، از امروز ۲۴ اسفندماه واحد‌های صنفی شهرستان به جز واحد‌های عرضه کننده مایحتاج عمومی مردم تعطیل خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به این واحد‌ها صنفی افزود:زرگران و ساعت فروشان، لوازم خانگی، کتابفروشان، عکاسان، خدمات کامپیوتری و موبایل فروشی ها، اتحادیه تاسیسات ساختمانی، تانکر سازان و جوشکاران، مصالح ساختمانی وصنوف وابسته، مشاور املاک و خودرو، پارچه فروشان و خیاطان، اتحادیه کفاشان، میدان خشکبار، اتحادیه پوشاک می‌باشند.

فرماندار شهرستان عجب شیر افزود: به آگاهی مردم عزیز شهرستان می‌رساند در حوزه تهیه نان هیچ گونه افزایش قیمت یا کاهش سهمیه یا تعطیلی صنف نانوایان مطرح نبوده و نیست و مردم عزیز هیچ گونه نگرانی از بابت تهیه نان مورد نیاز خود نداشته باشند ودر ایام تعطیل نیز نانوایی‌ها دایر خواهند شد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعطیلی بازار واحد صنفی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۲۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،به دلیل ناپایداری های جوی کلیه مدارس شهرستان زرند برای روز چهارشنبه تعطیل اعلام شد.

رئیس ستاد بحران شهرستان زرند گفت: به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید امروزچهارشنبه، کلیه مدارس این شهرستان تعطیل می‌باشد.

فرماندار زرند از شهروندان خواست در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری نمایند.

رئیس ستاد بحران شهرستان از اعلام آمادگی کلیه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای خدمات رسان در شهرستان خبر داد.

دیگر خبرها

  • آثار مثبت احیای واحد های تعطیل بیش از سرمایه‌گذاری‌ های جدید است
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • دلیل عرضه طلای تقلبی در بازار چیست؟
  • از سرگیری صادرات دام زنده مازاد در کشور
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • صدر اعظم آلمان خواستار تاسیس اتحادیه بانکی در اروپا شد
  • تشکیل اتحادیه بین‌المللی تجار «امین» در ایران
  • بازگشت بازار خودرو به ساحل آرامش