Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائتلاف بین‌المللی به فرماندهی آمریکا می‌گوید در حمله دوم به پایگاه التاجی عراق که نظامیان این کشور در آن مستقر بوده‌اند، سه نظامی زخمی شده اند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ائتلاف بین المللی موسوم به ائتلاف ضد داعش به سرکردگی ایالات متحده آمریکا از زخمی شدن سه نظامی تحت امر این ائتلاف در عراق خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری رویترز انگلیس امروز شنبه (۲۴ اسفند) به نقل از این ائتلاف گزارش داد که در حمله راکتی مجدد به پایگاه نظامی «التاجی» واقع در شمال بغداد، پایتخت عراق سه نظامی زخمی شده‌اند.

رسانه‌های عراقی، منطقه و غرب امروز از حمله دوباره به این پایگاه که میزبان نظامیان آمریکایی و ائتلاف است، خبر دادند. بر اساس گزارش‌ها، بین 10 الی ۲۴ فروند راکت از نوع کاتیوشا به این پایگاه اصابت کرده است.

با این حال، سرهنگ میلس کاگینس، سخنگوی ائتلاف مذکور در حساب توییتری خود نوشت که نزدیک به ۲۵ راکت ۱۰۷ میلیمتری به التاجی اصابت کرده است. علاوه بر سه نظامی این ائتلاف، دو نظامی عراقی نیز زخمی شده‌اند.

فرماندهی عملیات مشترک عراق پیش از این از زخمی شدن دو نظامی نیروی هوایی این کشور در پایگاه التاجی خبر داده بود.

پایگاه التاجی که در ۸۵ کیلومتری شمال بغداد قرار داد، چهارشنبه هفته گذشته نیز هدف حمله راکتی (ده فروند کاتیوشا) قرار گرفت که ائتلاف آمریکا و وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) از کشته شدن سه نظامی (دو آمریکایی و یک انگلیس) خبر داده بود.

آمریکا به دنبال این حمله، با ادعای این که این حمله کار نیروهای الحشد الشعبی است، مواضع این نیروها از جمله گردان‌های حزب‌الله عراق، و ارتش این کشور را به همراه فرودگاه درحال ساخت کربلا در چند استان هدف قرار داد که بر اثر آن تعدادی شهید ویا زخمی شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آمریکا پایگاه التاجی ائتلاف آمریکا حمله به نظامیان آمریکا زخمی شده اند سه نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۲۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیزش دانشجویان جهان علیه صهیونیست‌ها+ فیلم

خبرگزاری مهر، گروه بین‌الملل: علی‌رغم سرکوب شدید نیروهای پلیس آمریکا، قیام دانشجویان دانشگاه‌های این کشور در دفاع از فلسطین و مردم غزه و محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد و روزبه‌روز دانشگاه‌های بیشتر از مناطق مختلف جهان به این جنبش می‌پیوندند و از سوی دیگر رژیم صهیونیستی نیز همچنان به بمباران مناطق مختلف غزه ادامه می‌دهد.

دانشجویان ژاپن هم به قیام دانشجویی ضد صهیونیست‌ها پیوستند

در ادامه حمایت دانشجویان داشگاه‌های مختلف جهان از دانشجویان آمریکایی، در ژاپن نیز دانشجویان دانشگاه «واسیدا» با برگزاری تجمع و تظاهرات گسترده‌ای ضمن حمایت از دانشجویان متحصن در آمریکا خواستار توقف فوری جنگ و نسل‌کشی مردم فلسطین در نوار غزه شدند.

حمله هوایی و توپخانه‌ای به مرکز و جنوب غزه/ ۷ نفر کشته و زخمی شدند

خبرگزاری فلسطینی «وفا» گزارش داد که در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به خانه ای در اردوگاه آوارگان نصیرات در مرکز غزه و گلوله باران شرق فوخاری در جنوب غزه، دو نفر کشته و پنج نفر زخمی شدند.

در میان مجروحان کودکان نیز گزارش شده است.

کد خبر 6094801

دیگر خبرها

  • روزنامه‌آمریکایی: ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • حمله به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • 8 زخمی در حمله جدید اسرائیل به سوریه
  • دست رد امارات بر سینه پنتاگون/ چراغ سبز دوحه به استقرار جنگنده‌ها
  • حمله رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق هشت زخمی برجای گذاشت
  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • خیزش دانشجویان جهان علیه صهیونیست‌ها+ فیلم
  • شکست ائتلاف غربی در تغییر معادلات با انصارالله