Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@18:00:31 GMT

بازار بوکان در هفته جاری تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۶۲۹۷۱

بازار بوکان در هفته جاری تعطیل شد

لقمان خسروپور روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا ضمن قدردانی از مشارکت مردم در اجرای مصوبات این ستاد افزود: تمامی واحدهای صنفی به غیر از واحدهای نانوائی، خواربار فروشی، قصابی، میوه فروشی‌ها و مراکز عرضه مواد پروتئینی کماکان تا روز جمعه یکم فروردین ماه سال آتی تعطیل است از اینرو تمامی اصناف تا پایان هفته آتی نیز کماکان نسبت به تعطیلی مغازه‌های خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: تمامی صنوف به جز واحدهای صنفی اعلام شده تعطیل بوده و با افرادی که اقدام به باز کردن مغازه‌های خود کنند از طرف متصدیان امر، مغازه‌های آنها پلمب خواهد شد.

وی اضافه کرد: مردم باید در خانه‌های خود مانده و مگر در شرایط اضطراری خارج نشوند زیرا کماکان بهترین راه پیشگیری از بیماری کرونا ماندن در خانه و رعایت نکات اصولی و بهداشتی است.

وی با اشاره به اینکه همه تجمعات تحت هر عنوانی در سطح شهر و دیگر نقاط ممنوع است، افزود: بازار احشام و هر نوع بازار محلی تعطیل است و تمامی مسیرها منتهی به آن‌ها مسدود شده است.

رییس ستاد پیشگیری از کرونا در خصوص رفت و آمدهای سطح شهر نیز گفت: مسیرهای اصلی شهر مسدود بوده بنابراین مردم از تردد در سطح شهر خودداری کنند.

وی با بیان اینکه صاحبان مغازه و منازل مسکونی نیز در این زمینه باید مشارکت داشته و از فشار بر مستاجران خودداری کنند زیرا در این شرایط تخلیه خانه و مغازه آنها عملا امکان‌پذیر نیست افزود: عاجزانه از این افراد درخواست می‌شود اجاره این ایام که به اجبار تعطیل شده‌اند اخذ نشود و فعالان مدنی و خیران نیز باید نسبت به این مساله ورود کنند.

سرپرست فرمانداری بوکان با بیان اینکه بهترین راه کمک به پزشکان، پرستاران و مسوولان حوزه سلامت رعایت پیام‌های بهداشتی است، گفت: از تردد غیرضروری در اماکن بهداشتی و مطب‌ها نیز مردم باید به طور جدی خودداری کنند.

وی افزود: اقدامات کنترلی و نظارتی بر بازار و اماکن توزیع اقلام بهداشتی با هدف پیشگیری از احتکار ملزومات  بهداشتی در حال انجام است و با احتکارگران و گرانفروشان برخورد جدی و قانونی خواهد شد.

به گزارش ایرنا، آخرین آمار مبتلایان به کرونا در بوکان ۲۸ نفر است که در بخش ایزوله بیمارستان شهید دکترقلی پور بستری شده‌اند که جواب همگی این افراد مثبت اعلام شده است و تنها یکی از بیماران که بانویی ۸۲ ساله است که از وضعیت جسمانی مناسب برخوردار نیست.

روزگذشته یک بیمار مبتلا در بوکان فوت کرد و سه بیمار دیگر نیز بعد از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

بوکان بعد از ارومیه بیشترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا را دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا بوکان بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بوکان بهداشت و سلامت ویروس کرونا بوکان بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۲۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری هوای زنجان تا اواسط هفته جاری

ایسنا/زنجان مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: هم اکنون آسمان مناطق مختلف استان غالبا صاف است که از بعدازظهر با وزش باد همراه می‌شود.

محمدرضا رحمن‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه پایداری هوا تا اواسط هفته جاری ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: تا اواسط هفته جاری بارندگی برای استان پیش‌بینی نشده است و تا روز سه‌شنبه هفته جاری دمای هوا نیز به صورت تدریجی افزایش و از روز چهارشنبه تا آخر هفته دمای هوا در اغلب مناطق استان کاهش می‌یابد و هوا خنک خواهد شد.

وی تصریح کرد: دمای فعلی شهر زنجان ۱۲ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه افزایش یافته است.

او با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: طی شبانه‌روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان چهار و ۲۵ درجه، ابهر چهار و ۲۵، خرمدره ۶ و ۲۳ درجه، آب‌بر ۱۴ و ۲۹ درجه، قیدار ۶ و ۲۱ درجه، سلطانیه ۲ و ۲۳ درجه و ماهنشان ۱۱ و ۲۷ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اتفاق عجیب در بازار اجاره؛ اجاره راه پله به جای مغازه
  • اتفاق عجیب در بازار اجاره مغازه / ۵ متر راه پله ماهی ۵ میلیون!
  • سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت
  • تعطیلی که به معضل مملکت بدل شد | پنجشنبه یا شنبه؛ بالاخره کدام؟
  • تعطیلی پنج‌شنبه‌ یا شنبه؛ کدام یک برای تحقق «شعار سال» سودمند است؟
  • پنجشنبه یا شنبه؛ کدامیک آخر هفته تعطیل می‌شود؟
  • خراسان رضوی هفته ای سرد و بارانی را پیش رو خواهد داشت
  • اصرار شنبه‌ای‌ها و مقاومت پنجشنبه‌ای‌ها
  • وزش باد در زنجان شدت می‌گیرد
  • پایداری هوای زنجان تا اواسط هفته جاری