Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس: کرونا در ۴۹ ایالت از ۵۰ ایالت آمریکا شیوع یافته و تنها روز شنبه ابتلای ۹۳ نفر دیگر به ویروس کرونا در آمریکا مثبت اعلام شد تا شمار مبتلایان به این  در آمریکا به ۲۳۴۰ نفر برسد.

از سوی دیگر، روزنامه «نیویورک تایمز» امروز از مرگ یک پیرزن ۸۲ ساله در منهتن نیویورک به دلیل ابتلا به ویروس کرونا خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شمار قربانیان این ویروس در آمریکا اکنون به ۵۰ نفر رسیده است.

همچنین شرکت اپل آمریکا اعلام کرد تمامی فروشگاه‌های خود در سرتاسر جهان را به جز چین می‌بندد و پنتاگون نیز خبر داد با هدف جلوگیری از شیوع کرونا،‌ درهای پنتاگون را از روز یکشنبه خواهد بست.

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا روز جمعه به دلیل گسترش شیوع ویروس کرونا در آمریکا وضعیت اضطرار ملی اعلام کرد. (جزئیات بیشتر)

با اعلام این وضعیت، مسیر استفاده از ۵۰ میلیارد دلار بودجه برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا باز خواهد شد.

ترامپ در روزهای آغاز بحران شیوع کرونا در آمریکا تلاش کرد آن را کوچک‌نمایی کند و به همین سبب به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. پنهان‌کاری دولت او هم از جمله دیگر عواملی است که انتقادها علیه او را شدت بخشیده است.

پیش از این گزارش شده بود کاخ سفید به مقام‌های زیر مجموعه وزارت بهداشت آمریکا دستور داده جلساتی که درباره ویروس «کرونا» برگزار می‌شود را محرمانه تلقی کنند.

منبع: فردا

کلیدواژه: کرونا مبتلایان به کرونا ویروس آمریکا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۳۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراضات دانشجویی در ⁧آمریکا⁩ بیانگر مظلومیت فلسطینیان است

تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در واکنش به اعتراض دانشجویان آمریکایی علیه رژیم صهیونیستی بیان کردند که اعتراضات دانشجویی در ⁧آمریکا⁩ بیانگر مظلومیت فلسطینیان است.

به گزارش ایسنا، موج اعتراض دانشجویان در آمریکا به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در جریان تجاوز مرگبار به نوار غزه که طی روزهای اخیر در «دانشگاه کلمبیا» در شهر نیویورک آغاز شد؛ خیلی زود به «دانشگاه نیویورک» در همان شهر، «دانشگاه هاروارد» در شهر کمبریج در ایالت ماساچوست، «دانشگاه ییل» در شهر نیوهیون در ایالت کنتیکت و «دانشگاه کارولینای شمالی» در شهر رالی در ایالت کارولینای شمالی و دانشگاه براون در رود آیلند رسید و همچنان به سرعت در حال گسترش است.

خیزش ضدصهیونیستی دانشجویان در آمریکا و گسترش دامنه آن به سایر دانشگاه ها و اروپا وحشت شدیدی را دولت های آمریکایی و اروپایی ایجاد کرده است.

به دنبال اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه و نسل کشی رژیم صهیونیستی، تعدادی از نمایندگان مجلس مطالبی را در صفحات مجازی خود در توییتر سابق (ایکس) منتشر کردند که در زیر می‌خوانید.

زهره الهیان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی:

«زن زندگی آزادی که دیروز آمریکا برای ما تجویز کرده بود را می‌توان امروز در دانشگاه‌های آمریکا مشاهده کرد. رفتار وحشیانه با آن دختر دانشجو و دستگیری آن استاد زن، جرمشان این بود که به خاطر جنایت رژیم علیه زنان غزه، اعتراض کرده بودند.»

مصطفی میرسلیم نماینده تهران:

«اعتراضات دانشجویی در ⁧آمریکا⁩ بیانگر مظلومیت فلسطینیان است؛ این ندای ⁧حق⁩ را دولتمردان آمریکا و اسرائیل باید بشنوند؛ سرکوب آن توهین به وجدان ⁧بشریت⁩ است.»

احمد نادری عضو هیات رییسه مجلس:

«دستبند بر دستان ⁧استاد فلسفه دانشگاه کلمبیا⁩ نمود و نمادیست از ⁧سیاست سرکوب⁩ سیستماتیک در غرب که البته بسی پیچیده و پنهان اعمال می‌شود و اکنون پرده‌ی پنهان‌کاری فروافتاده و کوس رسوایی آن به صدا درآمده است.»

علیرضا عباسی نماینده کرج:

«کشورهای غربی میخواستند رژیم اشغالگر قدس، سرباز راهبردیشان در منطقه باشد! ولی حمایت‌های افراطیشان از جنایت‌های وحشیانه این رژیم خصوصا بعد از طوفان الاقصی، آبروی نداشته‌شان در زمینه حقوق بشر، نسل‌کشی و حقوق زنان و کودکان در کشورهای خودشان را نیز برباد داده و به سربار راهبردی‌شان تبدیل شده به طوری‌که برای دفاع از این رژیم سفاک باید به سرکوب دانشگاه‌یانشان اقدام نمایند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ببینید | نقشه خیزش اعتراضی در دانشگاه‌های آمریکا
  • وقوع گردباد‌ های قدرتمند در ایالت‌ های آمریکا (فیلم)
  • وقوع گردباد‌های قدرتمند در ایالت‌های آمریکا + فیلم
  • حمایت دانشجویان مسیحی دانشگاه اوهایو از دانشجویان مسلمان
  • اعتراضات دانشجویی در ⁧آمریکا⁩ بیانگر مظلومیت فلسطینیان است
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • بازداشت ۱۰۰ دانشجو در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی