Web Analytics Made Easy - Statcounter

تشکل‌های اسلامی سیاسی و کانون‌های نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان لرستان با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت قتل عام مسلمانان هند تاکید کردند: متاسفانه این روزها شاهد کشتار بی‌رحمانه مسلمانان مظلوم هند به دست گاوپرستانی هستیم که بویی از انسانیت و شرافت نبرده‌اند.

به گزارش خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، تشکل‌های اسلامی سیاسی و کانون‌های نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان لرستان با صدور بیانیه‌ای تاکید کردند: متاسفانه این روزها شاهد کشتار بی‌رحمانه مسلمانان مظلوم هند به دست گاوپرستانی هستیم که بویی از انسانیت و شرافت نبرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن این بیانیه به شرح زیر است:

«مَنْ أَصْبَحَ لَا يَهْتَمُّ بِأُمُورِ الْمُسْلِمِينَ فَلَيْسَ بِمُسْلِمٍ؛ كسى كه [شب را] صبح كند و نسبت به سرنوشت مسلمانان [بى‌تفاوت بوده و] اهتمام به خرج ندهد، مسلمان نيست.»

درگذر روزها وقایعی پیش می‌آید که قلب آدمی را می‌فشارد. اتفاقاتی که مخالف انسانیت و شرافت هستند، اتفاقاتی که عقل آدمی از درک آن‌ها عاجز می‌ماند؛ متاسفانه این روزها شاهد کشتار بی‌رحمانه مسلمانان مظلوم هند به دست گاوپرستانی هستیم که بویی از انسانیت و شرافت نبرده‌اند.

مسلمانان هند با اینکه بیش از ۱۳ درصد از جمعیت این کشور را تشکیل می‌دهند اما گویی این رقم هیچ ارزشی ندارد. علت این کشتار مظلومانه چیست؟ جز سخن حق گفتن از اسلام است؟ سال‌هاست از مظلومیت خواهران و برادران مسلمانمان در سراسر دنیا در عذابیم؛ پیامبر مکرم اسلام(ص) می‌فرمایند: "اگر کسی ندای مظلومی را بشنود و به فریاد او نرسد از امت من نیست".

چه شرمگین است سکوتی که کشورهای اسلامی را در بر گرفته که اینچنین مرگ برادران و خواهران مسلمان خود را به نظاره نشسته‌اند! عجیب‌تر از این کشتار وحشیانه، سکوت آقایان وزارت خارجه کشور است؛ شاهد سکوت تامل برانگیز آقایان مدعی حقوق بشر در سراسر دنیا هستیم، چه حقوق بشری؟ حقوق بشری که سال‌هاست صدای فریاد کودکان فلسطینی و یمنی، دختران سوری، نوجوان‌های بحرینی، جوانان عراقی و پاکستانی و افغانی را نمی‌شنود؟

حقوق بشری که جز یک طبل تو خالی نیست؟ هولوکاست واقعی کجاست؟ آیا جز در هند، میانمار، فلسطین و... است؟ دنیا را سرگرم بازی‌های خود کرده‌اند و این همه ظلم و جور را در سایه سیاست‌بازی‌های خبیثانه خود قرار داده‌اند و اینک با این اوصاف، حقوق بشر را جز برای ستمگران و مستکبران نمی‌توان معنا کرد.

این حقوق بشر جز برای آمریکا و رژیم صهیونیستی به‌واسطه دلارهای سعودی معنا نخواهد داشت. لعنت به شما و حقوق بشرتان!حقوق بشری که صدای کودک هندی که در آتش دست و پا می‌زند رانمی‌شنود! این چه حقوق بشری است، اما بدانید آن روز دور نیست که ظلم و جور نه تنها در هند بلکه در کل دنیا برچیده خواهد شد؛ مطمئن باشید هند و سایر سرزمین‌های مورد ظلم شما محل سقوط و نابودیتان خواهد بود، این وعده خداست.

اما دانشجو رسالتی دارد؛ ما جمعی از دانشجویان کانون‌ها و تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان لرستان، اعتراض و تاسف خود را نسبت به کشتار وحشیانه مسلمانان هند اعلام داشته و تا زمانی که این ندای مظلومیت را به گوش جهانیان نرسانیم، از پای نخواهیم نشست.( انّ الظّالمین لهم عذاب الیم)

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

انتهای پیام/۴۱۱۸/

منبع: آنا

کلیدواژه: بیانیه دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان قتل عام مسلمانان هند اداره کل تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی کشتار بی رحمانه مسلمانان حقوق بشری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۳۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفرنامه| اولین قبرستان مسلمانان در ایران؛ اینجا جسد مردگان پوسیده نمی‌شود؟/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، قبرستان سفید چاه، اولین قبرستان مسلمانان در ایران است. با قدمتی که به دوره تیموریان بازمی‌گردد، مردم محلی بر این باورند که جسد مردگان پس از دفن در این گورستان، دچار پوسیدگی و تباهی نمی‌شود؛ باوری که طبق تحقیقات تا اندازه‌ای درست بوده است.

از اعتقادات جالب اهالی این روستا آن است که اگر در این قبرستان دفن شوند، جسد آن‌ها سالم باقی می‌ماند یا هیچ آسیبی نمی‌بیند. بر اساس بررسی‌های انجام شده توسط پژوهشکده‌های مختلف خاک‌شناسی، خاک این قبرستان دارای آهک بسیار است و اجساد در این‌گونه خاک‌ها با زمانی طولانی‌تر نسبت به باقی انواع خاک تجزیه می‌شوند. علت نام‌گذاری این قبرستان نیز به‌دلیل خاک سفیدش است که به میزان بالای آهک آن برمی‌گردد.

به گزارش کجارو، در قبرستان سفید چاه سنگ مزارها محرابی و صندوقی هستند که هر دو شکل در ایران پیشینه معماری‌ دارند.

برای دسترسی با خودروی شخصی، راهی شهرستان گلوگاه شوید و تا انتهای کمربندی غربی را بروید. از آنجا وارد مسیر روستای نیالا شوید. با عبور از روستای نیالا، دوراهی کیاسر و چاه سفید را خواهید دید. در این نقطه، سمت چاه سفید بپیچید. در ابتدای روستا، قبرستان واقع شده است.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901420

دیگر خبرها

  • وضعیت حقوق بشر در ایران برای اولین بار به صورت مکتوب منتشر می‌شود
  • سفرنامه| اولین قبرستان مسلمانان در ایران؛ اینجا جسد مردگان پوسیده نمی‌شود؟/ عکس
  • غریب آبادی: وضعیت حقوق بشر به صورت مکتوب منتشر می‌شود
  • انتشار گزارش مکتوب از وضعیت حقوق بشر در ایران
  • جنبش های دانشجویی اخیر ریشه در فطرت های بشری دارد
  • شهدا معلم همیشگی شرافت و نماد اعتلای اخلاق و غیرت هستند
  • درخواست پارلمان عربی برای تحقیقات در مورد کشف گور‌های جمعی در غزه
  • ضرورت اقدامات عملی برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی
  • وجود تناقضات و استانداردهای دوگانه در سازوکارهای حقوق بشری
  • تصمیم کمیساریای عالی حقوق بشر؛ محکومیت دیگری به جای آمریکا