Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@23:27:52 GMT

امارات پرواز به ۴ کشور دیگر را هم ممنوع کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۶۳۴۹۷

امارات پرواز به ۴ کشور دیگر را هم ممنوع کرد

سازمان هواپیمایی امارات متحده عربی از لغو و ممنوعیت پرواز به مبدا و مقصد چهار کشور دیگر خبر داد.

به گزارش ایسنا، سازمان هواپیمایی امارات متحده عربی امروز اعلام کرد که به منظور جلوگیری از شیوع، انتقال و انتشار ویروس کرونا به مرزهای این کشور ، پرواز به مبدا و مقصد سوریه، عراق، لبنان و ترکیه از تاریخ ۱۷ مارس سال جاری میلادی تا اطلاع ثانوی لغو و ممنوع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس خبری که در خلیج تایمز آمده است، طبق بیانیه منتشر شده از سوی این سازمان، تصمیم و اقدام مذکور امارات متحده عربی به منظور جلوگیری از شیوع ویروس خطرناک کرونا در این کشور اتخاذ شده و صورت گرفته است.

در ادامه این بیانیه از تلاش و تحقیق و بررسی های دقیق منابع آماری این سازمان سخن گفته شده تا از جدیدترین وضعیت گسترش و شیوع این ویروس در کشورهای خارجی مطلع شوند تا تصمیم گیری های جدید آتی در خصوص لغو و تعلیق پروازهای بین المللی اتخاذ شود.

پیشتر امارات تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا در برخی از کشورها نظیر ایران و ایتالیا، پرواز به شهرهای مختلف کشورهای مذکور را به طور موقت به حالت تعلیق درآورده بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کرونا در جهان کروناویروس پرواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۳۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریل گذاری ایران و امارات برای افزایش صادرات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، براساس آمار گمرک صادرات ایران و امارات در سال گذشته بیش از ۲۷ میلیارد دلار بوده که سهم واردات کالا از این کشور بیش از ۲۰ میلیارد دلار ثبت شده است. به گفته مدیرکل دفتر غرب آسیای سازمان توسعه تجارت ایران این کشور به دلیل اینکه هاب لجستیکی منطقه و واسط تجاری کشور هاست، برای ما با اهمیت است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هشدار برای شیوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در گاو شیری
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران شیوع کرونا هستیم
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران کرونا هستیم
  • رسوایی ایمنی در هواپیماسازی بوئینگ آمریکا
  • رسوایی ایمنی در هواپیماسازی آمریکایی
  • هشدار رویترز به سازمان ملل درباره یک رای گیری ؛ ممکن است آمریکا بودجه سازمان را قطع کند...
  • رویترز: ممکن است آمریکا بودجه سازمان ملل را به خاطر فلسطین قطع کند
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • امارات واردات سیمان ایران را ممنوع کرد
  • ریل گذاری ایران و امارات برای افزایش صادرات