Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-08@16:41:26 GMT

رفتن به مدرسه درمسکواختیاری شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۶۳۵۵۰

با شیوع ویروس کرونا در مسکو، شهردار این شهر که پایتخت روسیه به حساب می آید رفتن دانش آموزان به مدرسه را در اختیار والدین آنان قرار دهد. ناطقان: سرگئی سابیانین شهردار مسکو روز شنبه در وبلاگ خود نوشت: تا روز ۱۳ ماه مارس ۲۰۲۰ در مسکو ۲۴ نفر به بیماری کرونا مبتلا شده اند. شمار مبتلایان به این بیماری در شبانه روز اخیر پنج نفر افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این رقم بالایی نیست اما یک وضع خطرناک جدید بروز کرده و کرونا نه فقط در افرادی که از ایتالیا بازگشته اند شناسایی شده بلکه اعضای خانواده آنها که به سفر خارجی نرفته اند نیز بیمار شده اند. به این ترتیب بر شمار افرادی که ممکن است حامل کرونا باشند، افزوده شده است.

شهردار مسکو نوشت: در این پیوند به توصیه پزشکان من تصمیم گرفتم تدابیر جدیدی برای پیشگیری از انتشار کرونا در پایتخت اعمال کنم.

شهردار مسکو به افرادی که نزدیکانشان به تازگی از کشورهایی که درگیر کرونا هستند به روسیه بازگشته اند خواست به مانند آنان خود را برای 14 روز قرنطینه کنند و همچنین گفت که کودکانی که همراه بزرگسالان از خارج بازگشته اند هم باید دو هفته در قرنطینه باشند.

سابیانین گفت: امروز به درخواست والدین باید گام دیگری برداشت. از روز دوشنبه رفتن به مدارس در مسکو اختیاری می شود. والدین تصمیم می گیرند که دانش آموز به مدرسه برود یا درخانه بماند. هر خانواده ای شرایط خود را دارد و کودکان دارای مصونیت های مختلف هستند.

شهردار مسکو با بیان اینکه تلاش می کنیم آموزش از راه دور را هر چه سریعتر راه اندازی کنیم، افزود: کارفرمایان موظف هستند کارکنانی را که باید قرنطینه شوند به مراکز کاری راه دهند. این تدبیر برای دفاع از سلامتی سایر کارکنان اندیشیده شده است.

شهردار مسکو در پایان مطلب خود نوشت: دستوری که برای آماده باش برای مقابله با کرونا صادر کرده ام بطور رسمی ملاک برای تصمیم گیری می شود. در وضعیت پیش آمده این تدابیر به حل اختلافاتی که در رابطه انجام ندادن تعهدات از سوی مردم پیش می آید، کمک می کند. منبع: ایرنا برچسب ها: رفتن به مدرسه ، مسکو ، اختیاری

منبع: ناطقان

کلیدواژه: رفتن به مدرسه مسکو اختیاری شهردار مسکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۳۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگلیس سفیر مسکو را احضار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت خارجه روسیه امروز چهارشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که سفیر این کشور در لندن به بهانه ادعایی انجام «عملیات جمع آوری اطلاعات» توسط مسکو در انگلیس به وزارت خارجه لندن احضار شده است.

ادامه دارد ....

کد خبر 6100719

دیگر خبرها

  • واکسن‌های آسترازنکا از سراسر جهان جمع‌آوری می‌شوند
  • انگلیس سفیر مسکو را احضار کرد
  • کسانی که واکسن آسترازنکا تزریق کرده‌اند بخوانند | این واکسن کرونا خونمان را لخته کرده است؟
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران شیوع کرونا هستیم
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران کرونا هستیم
  • واکسن های کرونا آسترازنکا از بازار جهانی جمع شد
  • مسکو در بزنگاه تصمیم درباره اردوغان
  • اقدامات فرهنگی باید از سطح مدرسه آغاز شود
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!