Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-07@10:54:29 GMT

عرضه سیب و پرتقال تنظیم بازاری از فردا

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۶۳۵۹۷

عرضه سیب و پرتقال تنظیم بازاری از فردا

رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی از توزیع سیب و پرتقال تنظیم بازاری از فردا (۲۵ اسفندماه) خبر داد.

 

به گزارش پول نیوز، اسدالله کارگر با بیان اینکه  معمولا مردم خرید میوه شب عیدشان را به روزهای پایانی سال موکول می کنند، اظهار کرد: میادین میوه و تره بار مرکزی به اندازه شب عید میوه دپو کرده ودر بخش دولتی نیز این ذخیره سازی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ستاد تنظیم بازار توزیع مقادیری سیب و پرتقال تنظیم بازاری را بر عهده اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی گذاشته است. به همین دلیل این توزیع از فردا(۲۵ اسفند) در برخی خرده فروشی ها انجام می شود.

رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تصریح کرد: قیمت برخی اقلام مانند موز، نارگیل و آناناس نیز به دلیل اینکه وارداتی هستند با نوساناتی مواجه شد که به زودی قیمت این اقلام نیز به تعادل می رسد.

کارگر همچنین به  نوسانات قیمت پیاز در هفته گذشته اشاره کرد و گفت:برخی کشورها به دلیل شیوع کرونا مرزهای وارداتی خود را بسته بودند که اخیرا با باز شدن مرزها صادرات نیز از سر گرفته شده و همین امر منجر شد تا در قیمت پیاز نوساناتی ایجاد شود و پیاز گران شود. اما اخیرا با ترزیق پیاز از جنوب این محصول با کاهش قیمت مواجه شده است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: میوه شب میادین میوه و تره بار قیمت پیاز ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۳۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت تخم مرغ در میادین تره‌بار

طبق نرخ نامه مصوب سازمان مدیریت میادین و میوه و تره‌بار قیمت تخم مرغ اعلام شد.

به گزارش مشرق، با اعلام سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران؛ بر اساس نرخ نامه مصوب این سازمان، قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ غیر بسته بندی ۳۰ عددی در میادین میوه و تره بار ۴۶ هزار تومان و هر شانه ۳۰ عددی بسته‌بندی شانه‌های خمیری شیرینگ شده با قیمت ۹۶ هزار تومان به فروش می‌رسد.

گفتنی است، هر شانه تخم مرغ ۲۴ عددی بسته بندی شانه‌های خمیری درب دار یا بسته بندی با دو شانه خمیری و شرینگ شده ۷۹ هزار تومان، ۲۰ عددی ۶۶ هزار تومان، ۱۵ عددی ۵۰ هزار تومان، ۹ عددی ۲۹ هزار و ۷۰۰ تومان و ۶ عددی ۱۹ هزار و ۸۰۰ تومان در میادین میوه و تره بار به فروش می‌رسد.

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبه الگوی کشت تنها راهکار تنظیم بازار میوه و صیفی
  • عدم همخوانی میزان کشفیات با ارزش بازار قاچاق پوشاک
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیربرگی اعلام شد
  • افتتاح ۴۰ بازار جدید میوه و تره‌بار تا پایان سال
  • قیمت تخم مرغ در میادین تره‌بار
  • قیمت خودروهای برقی وارداتی چند ؟ / برای ثبت‌نام مرحله اول تا فردا فرصت دارید
  • تنظیم بازار و جهش تولید با مشارکت تشکل ها
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شوند؟
  • قیمت قند و شکر در میادین تره بار
  • فرایند خشک کردن و بسته بندی پرتقال در یک کارخانه کره‌ای (فیلم)