Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@03:25:53 GMT

امارات پرواز به ۴ کشور دیگر را هم ممنوع کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۶۳۶۷۴

آفتاب‌‌نیوز :

سازمان هواپیمایی امارات متحده عربی امروز اعلام کرد که به منظور جلوگیری از شیوع، انتقال و انتشار ویروس کرونا به مرزهای این کشور ، پرواز به مبدا و مقصد سوریه، عراق، لبنان و ترکیه از تاریخ ۱۷ مارس سال جاری میلادی تا اطلاع ثانوی لغو و ممنوع خواهد شد.

بر اساس خبری که در خلیج تایمز آمده است، طبق بیانیه منتشر شده از سوی این سازمان، تصمیم و اقدام مذکور امارات متحده عربی به منظور جلوگیری از شیوع ویروس خطرناک کرونا در این کشور اتخاذ شده و صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بیانیه از تلاش و تحقیق و بررسی های دقیق منابع آماری این سازمان سخن گفته شده تا از جدیدترین وضعیت گسترش و شیوع این ویروس در کشورهای خارجی مطلع شوند تا تصمیم گیری های جدید آتی در خصوص لغو و تعلیق پروازهای بین المللی اتخاذ شود.

پیشتر امارات تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا در برخی از کشورها نظیر ایران و ایتالیا، پرواز به شهرهای مختلف کشورهای مذکور را به طور موقت به حالت تعلیق درآورده بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کرونا امارات لغو سفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۳۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب انتقال حماس به کشورهای دیگر از سوی سخنگوی این جنبش

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، «جهاد طه» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که این جنبش قصدی برای انتقال به سوریه ندارد.

در بیانیه سخنگوی جنبش حماس آمده است: با تشکر از آن دسته از کشورهای عربی که آغوش خود را برای ملت ما باز کرده‌اند و حامی مساله فلسطین هستند، باید بگوییم آنچه را روز سه‌شنبه ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ از سوی روزنامه لبنانی «اللوا» پیرامون درخواست جنبش حماس برای انتقال به سوریه منتشر شد رد می‌کنیم.

جهاد طه سخنگوی جنبش حماس در ادامه این بیانیه تصریح کرد: جنبش حماس نه از کشور برادر سوریه و نه از دیگر کشورها چنین درخواستی را نداشته است.

کد خبر 6087904

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • عمان و امارات خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل شدند
  • روسیه:مخالف استفاده از تحریم جهت مداخله در کشورهای آفریقایی هستیم
  • تکذیب انتقال حماس به کشورهای دیگر از سوی سخنگوی این جنبش
  • بیانیه مهم ۲۸ ماده‌ای جمهوری اسلامی ایران و پاکستان
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • همراه داشتن این دارو‌ها در عربستان ممنوع است
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • بیانیه مشترک ایران و پاکستان پس از سفر رئیسی