Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@22:47:06 GMT

لغو پروازهای رفت و برگشت تهران - لامرد تا پایان سال

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۶۳۹۷۳

لغو پروازهای رفت و برگشت تهران - لامرد تا پایان سال

مدیر فرودگاه بین‌المللى لامرد گفت: به دلیل شیوع بیمارى کرونا پرواز تهران به لامرد و لامرد به تهران تا پایان سال کنسل شد.

پرویز میرى امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لامرد، اظهار داشت: به دنبال شیوع بیمارى کرونا در کشور، دستورات مراقبتى در ترمینال‌هاى ورودى و خروجى فرودگاه بین‌المللى با همکارى شبکه بهداشت و درمان لامرد و به وسیله دستگاه‌هاى تب‌سنجى انجام مى‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وى افزود: سالانه اسفند یکى از ماه‌هاى شلوغ بود و در فرودگاه‌ها هیاهوى فراوانى وجود داشت اما اکنون به دلیل شیوع بیمارى کرونا، ٨٠ درصد از پروازها توسط ایرلاین‌ها کنسل شده است.

مدیر فرودگاه بین‌المللى لامرد خاطرنشان کرد: در حال حاضر پرواز تهران- لامرد- تهران تا پایان سال به دلیل شیوع بیمارى کرونا ویروس کنسل شده است.

میرى ادامه داد: پس از انجام هر پرواز در فرودگاه لامرد، ترمینال‌هاى ورودى و خروجى، گیت‌هاى بازرسى، گارى بارى، پله هواپیما و همه تجهیزات ضدعفونى و گندزدایى مى‌شوند همچنین همه لوازم بهداشتى در اختیار پرسنل فرودگاه قرار گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لامرد تهران پرواز کرونا فرودگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۳۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان شمالی قرار است از امروز پنج نوبت پرواز فوق العاده، از تهران به بجنورد و برعکس برقرار شود.

به گفته قدمگاهی مدیر فرودگاه بجنورد با پرواز هواپیمای ای تی آر ۷۲ ایران ایر و فوکر ۱۰۰ ایران ایر، از تهران به مقصد بجنورد آغاز می شود. این پروازها با توجه به حضور تجاز استان در نمایشگاه توانمندی های صادراتی کشور صورت می گیرد.

این نمایشگاه امروز در تهران گشایش یافت.

دیگر خبرها

  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • پایان گرده افشانی ۶۲۸ هکتار نخلستان در لامرد
  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید
  • گرده‌افشانی ۶۲۸ هکتار نخیلات لامرد پایان یافت
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • ساعت پخش بازی استون ویلا و چلسی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول