Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان سمنان گفت: در ۱۲ ماه سال جاری دو هزار و ۹۴۸ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۲۴۴ میلیون تومان به مددجویان و نیازمندان استان سمنان پرداخت‌ شد.

به گزارش خبرگزاری فرس از سمنان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، محمدرضا همتیان، مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان سمنان به آغاز فعالیت صندوق امداد ولایت در شهریور سال ۹۵ در استان سمنان اشاره کرد و گفت: اعطای تسهیلات بدون بهره در سرفصل‌های کارگشایی، اشتغال‌زایی، مسکن و ازدواج به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان سمنان خاطرنشان کرد:  در ۱۲ ماهه سال جاری ۲۹۴۸ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه بااعتبار ۱۶ میلیارد و ۲۴۴ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه  به مددجویان استان سمنان پرداخت‌شده است.

همتیان بابیان اینکه در ۱۲ ماهه نخست سال جاری ۲۰۹ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان و نیازمندان سه  میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی دریافت کردند یادآور شد: توسعه مشارکت خیران و جذب نیکوکاران در افزایش پرداخت تسهیلات و رفع مشکلات مددجویان تحت حمایت نقش بسزایی ایفاء می‌کند.

وی ادامه داد: در این مدت ۱۲ ماهه ۲۴۵۷ فقره تسهیلات کارگشایی در سرفصل‌های مختلف بااعتبار ۱۰ میلیارد و ۸۹۷ میلیون تومان پرداخت‌شده است.

وی تصریح کرد: ۱۵۳ فقره تسهیلات مسکن و ۱۲۹ فقره کمک‌هزینه به سیل‌زدگان با اعتبار ۴۲۱ میلیون تومان پرداخت شده است.

مدیر صندوق امداد ولایت استان سمنان بیان کرد: هفت هزار و ۸۰۷ نفر از خیران و نیکوکاران استان سمنان از ابتدای سال جاری تاکنون یک  میلیارد و ۴۴۱ میلیون تومان باهدف افزایش پرداخت تسهیلات به نیازمندان در صندوق امداد ولایت استان سمنان سپرده‌گذاری کرده‌اند.

مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان سمنان بابیان اینکه برخی از خدمات صندوق امداد ولایت قابلیت اتصال به شبکه شتاب (اینترنت بانک، موبایل بانک و دریافت SMS)، واگذاری دستگاه POS ثابت و سیار که قابلیت تراکنش‌های آنلاین را دارد افزود مدیریت وجوه کلیه دستگاه‌های خودپرداز و سامانه‌های فروش و پرداخت وام از محل سپرده‌ای خیرین و نیکوکاران به نیازمندان دیگر خدمات این صندوق قرض‌الحسنه است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سمنان تسهیلات کمیته امداد ولایت تسهیلات قرض الحسنه صندوق امداد ولایت فقره تسهیلات میلیون تومان سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۴۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد

جام جم آنلاین اصفهان؛ بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین تعداد وام پرداختی در سال ۱۴۰۲ را به خود اختصاص داد.

این بانک در سال گذشته بیش از ۳ میلیون و ۸۵۰هزار فقره وام پرداخت کرده است. وام‌های پرداختی بانک در سال ۱۴۰۱ نیز بیش از ۳ میلیون فقره بوده است.

برای دومین سال پیاپی است که بانک قرض‌الحسنه مهر ایران موفق می‌شود بیشترین تعداد وام‌های پرداختی در سطح شبکه بانکی کشور را به خود اختصاص دهد.

گفتنی است مبلغ وام‌های پرداختی بانک نیز با رشد ۸۸درصدی در سال گذشته به مبلغ ۲۱۴ همت رسیده است.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

دیگر خبرها

  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد