Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@22:46:15 GMT

تعطیلی مترو و خدمات ناوگان شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۶۴۳۱۶

تعطیلی مترو و خدمات ناوگان شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز

فرماندار شهرستان تبریز گفت: تا اطلاع ثانوی خدمات حمل و نقل عمومی شامل اتوبوس ها و مترو تعطیل است.

بهروز مهدوی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: در راستای مصوبات ستاد استانی و براساس مصوبه ستادمبارزه با کرونای شهرستان تبریز برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مقرر شد  از فردا ( یکشنبه۲۵ اسفند) تا اطلاع ثانوی خدمات حمل و نقل عمومی شامل اتوبوسها و مترو تعطیل و همچنین ورود تاکسی های مسافربری به محدوده هسته مرکزی شهر(بازار) ممنوع خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  جهت محدود کردن حضور کارکنان در محیط اداری، مدیران میتواند از بحث تنظیم شیفت کاری و دورکاری استفاده کنند.

مهدوی گفت: بحث ضدعفونی و گندزدایی فضاهای تجاری، خدماتی و خیابانها همچنان ادامه خواهد داشت.

فرماندار تبریز ادامه داد:  ضدعفونی فرودگاه و راه آهن و تست مسافران در این مراکز به صورت مستمر انجام خواهد شد.

وی افزود: کنترل جدی در مبادی ورودی و خروجی شهر تبریز ادامه خواهد داشت.

 

تعطیلی خدمات ناوگان شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه تا اطلاع ثانوی

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: فعالیت تمام خطوط درون شهری و حومه ناوگان شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز از فردا تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

ایمان غنی زاده  افزود: پیرو مصوبه ستاد محترم پیشگیری و مبارزه با بیماری های ویروسی (کرونا) و بمنظور کاهش تردد شهروندان در اماکن عمومی و مقابله با شیوع بیماری کرونا و در برای تضمین سلامتی شهروندان، فعالیت ناوگان اتوبوسرانی تبریز و حومه اعم از اتوبوس و مینی بوس در تمام خطوط درونشهری و حومه از ۱۳۹۸/۱۲/۲۵تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

وی با اشاره به اینکه پیشگیری بهترین راه برای جلوگیری از انتشار بیماری ویروسی کرونا است، اظهار کرد: از شهروندان محترم عاجزانه تقاضا داریم در خانه که امن ترین مکان برای پیشگیری ازشیوع ویروس کرونا است، حضور داشته باشند و از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

غنی زاده عنوان کرد: از فردا سرویس دهی اتوبوسرانی در تمام خطوط و مسیرها تعطیل است و از همشهریان عزیز خواهشمندیم ضمن عدم خروج از منزل و عدم حضور در ایستگاه ها و مکان های عمومی، همکاری لازم را در اجرای این طرح داشته باشد.

انتهای پیام/60002

منبع: فارس

کلیدواژه: تبریز مترو اتوبوس شرکت واحد فرماندار تبریز خبرگزاری فارس فارس تبریز فارس آذربایجان شرقی قطار شهری مینی بوس شهروند کرونا ویروس شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز تا اطلاع ثانوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۴۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شماره‌گذاری ایکس ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی متوقف شد

آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس اعلام سازمان ملی استاندارد ایران، مهدی انگورج، مدیرکل دفتر تخصصی ارزیابی انطباق صنایع، حمل و نقل و ماشین‌آلات سازمان ملی استاندارد ایران در نامه‌ای به پلیس راهور ناجا اعلام کرد: برابر بررسی‌های فنی به عمل آمده و با توجه به مفاد استاندارد ملی ایران به شماره ۶۹۲۴ در خصوص وجود نقص ایمنی بحرانی، ضمن تعلیق اعتبار تأیید نوع خودروی مذکور، ضروری است، شماره‌گذاری آن متوقف شود.

گفتنی است، چند روز گذشته فیلمی در فضای مجازی از لحظه شکسته شدن اکسل خودرو ام‌وی‌ام X ۵۵ پرو و واژگونی آن در اتوبان کاشان-قم منتشر شد که با واکنش‌های زیادی همراه شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • اتوبوس چینی جوابگوی شرایط اقلیمی تهران خواهد بود؟!
  • پیش‌بینی ۳ خط ویژه اتوبوس برای جابه‌جایی بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب
  • شماره‌گذاری ایکس ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی متوقف شد
  • خدمات‌رسانی مترو در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب
  • واگذاری خدمات پس از فروش اتوبوس‌های برقی را به شرکت‌های داخلی
  • مدارس قزوین در نوبت عصر تعطیل شد
  • پیش‌بینی ۳ خط ویژه اتوبوس برای جابجایی بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب
  • تغییر تعطیلی آخر هفته از پنج‌شنبه به شنبه و تاثیر آن در آموزش
  • خدمات اتوبوسرانی برای بازی فوتبال استقلال و ذوب‌آهن
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها مراودات اقتصادی را به سه روز کاهش می‌دهد