Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،نیلوفر حیدری مدیر گروه تغذیه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در خصوص ارتباط بین مکمل یاری ویتامین D و پیشگیری و کنترل بیماری کرونا ویروس (۱۹COVID) گفت : در حال حاضر سازمان جهانی بهداشت و سایر مجامع بین المللی هیچگونه توصیه‌ای مبنی بر مصرف مکمل ویتامین D به منظور پیشگیری یا درمان بیماری ویروس کرونا (۱۹COVID) ارائه ننموده و شواهد علمی موجود در این خصوص که در قالب مطالعات سیستماتیک و متالیزآنالیز انجام شده است، ضد و نقیض می‌باشد؛ لذا در شرایط فعلی، اجرای برنامه مکمل یاری ویتامین D کماکان مطابق با بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های موجود که تاکنون اجرا می‌شده است، می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با توجه به اطلاعات غیرعلمی که در شبکه‌های مجازی منتقل شده و موجبات سردرگمی مردم می‌شود گفت : مردم در خصوص مصرف مکمل ویتامین D به نکات زیر توجه کنند:

۱- افرادی که از قبل و بر اساس دستورالعمل وزارت بهداشت، ماهیانه یک عدد مکمل ۵۰ هزار واحدی ویتامین D مصرف کرده اند، به همین روال ادامه دهند.

۲- افرادی که تاکنون مکمل ویتامین D ماهانه مصرف نکرده اند نیز به همین ترتیب ماهانه یک عدد مکمل ۵۰ هزار واحدی ویتامین D مصرف نمایند و از مصرف خودسرانه مکمل با دوز‌های بالا خودداری کنند.

۳- بدیهی است افرادی که با تشخیص پزشک دچار کمبود ویتامین D می‌باشند، مطابق با روش‌های درمانی تجویز شده توسط پزشک معالج خود تحت درمان قرار خواهد گرفت .

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه سلامت علوم پزشکی درمان بیماری ویتامین D

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۴۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چای سنواتی تاکنون در چرخه مصرف قرار نگرفته است

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی صبح شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار کرد: دولت بر اساس راهبردی که تعیین شده و در راستای نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» جلسه‌ای با چایکاران و هیأت مدیره سندیکای کارخانجات چای در سازمان چای برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه در این جلسه حمایت و پشتیبانی خود را از چایکاران اعلام کردیم، افزود: همانطور که ۳۰ درصد افزایش تولید در سال گذشته افزایش قیمت نیز در خرید تضمینی برگ سبز چای نیز داشته‌ایم.

استاندار گیلان با تاکید با تاکید بر اینکه تاکنون یک گرم از چای سنواتی در چرخه مصرف قرار نگرفته است، اضافه کرد: ان شاالله به زودی در جهت تعیین تکلیف چای سنواتی تصمیم گیری خواهد شد و به این دغدغه جامه عمل پوشانده می‌شود.

عباسی با اشاره به واردات چای طی هماهنگی با آقای مخبر انجام شده تلاش می‌شود پس از تولید چای و ارزیابی‌های صورت گرفته به اندازه نیاز کشور وارد شود، گفت: چایکاران در تولید تلاش کنند ما نیز پای کار هستیم.

وی با بیان اینکه تسهیلاتی نیز برای کارخانجاتی که سرمایه گذاری کرده و چایکاران برای بهسازی باغات چای پیش بینی شده است، ادامه داد: کارخانجات مطالبات باقیمانده چایکاران را پرداخت کنند لذا در سال آینده اجازه نخواهیم داد به طول بیانجامد.

کد خبر 6089681

دیگر خبرها

  • ارتباط ویتامین B12 با جوش و آکنه صورت
  • کمبود این ویتامین‌ها، دلیل شدت شوره سر!
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • یک گرم چای سنواتی هم تاکنون در چرخه مصرف قرار نگرفته است
  • چای سنواتی تاکنون در چرخه مصرف قرار نگرفته است
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • علائم سرطان روده بزرگ را بشناسیم
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا