Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید زین العابدین موسوی عصر امروز در جمع خبرنگاران دراین‌باره اظهار کرد: شرایط انتشار بیماری کرونا به گونه‌ای شده است که لازم بود برای کنترل آن تصمیمات جدیدتری گرفته می‌شد؛ ازاین‌رو با برگزاری جلسه شورای تأمین در سازمان منطقه‌ی آزاد اروند با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد و فرماندار ویژه خرمشهر «سلامت شهروندان» به عنوان مهم‌ترین اصل و هدف محوری منطقه در نظر گرفته و در این راستا تصمیماتی نیز اتخاذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای تأمین شهرستان آبادان با اشاره به برخی از مصوبات این نشست گفت: از زمان ابلاغ این مصوبات، تمام اصناف شهرستان آبادان از قبیل فروشگاه‌های زنجیره‌ای، بازار ماهی‌فروشان، پاساژها و بازارهای سرباز و یا مسقف و نظایر آن تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود.

وی افزود: اصنافی که از نظر ارزاق عمومی و خدمات دارویی فعالیت دارند مثل سوپرمارکت‌ها، میوه‌فروشان، قصابی‌ها، داروخانه‌ها و نانوایی‌ها شامل این تعطیلی نمی‌شوند و این امر از سوی اتاق اصناف شهرستان به رؤسای اتحادیه‌های مدنظر ابلاغ خواهد شد.

موسوی ادامه داد: همچنین از فردا روند کنترل ورودی‌ها به شهرستان آبادان با شدت بیشتری ادامه خواهد داشت و با شدت عمل بیشتری نسبت به ورود به شهرستان آبادان برخورد خواهد شد و برای ورودی‌های شهرستان خرمشهر نیز به همین منوال عمل خواهد شد.

وی تصریح کرد: ادارات شهرستان آبادان به غیر از دستگاه‌های خدمات رسان (قسمت‌های عملیاتی شهرداری و آبفا، تعزیرات حکومتی) و دستگاه‌هایی که مرتبط به مسائل پیش آمده شهرستان (هجوم ملخ‌ها و بیماری کرونا و خدمات ضدعفونی شهری) فعالیت دارند، از روز دوشنبه تعطیل خواهند بود.

موسوی خبر داد: همچنین بانک‌ها بدون پذیرش مشتری و فقط برای انجام و پشتیبانی خدمات آنلاین و شارژ عابر بانک‌ها دایر خواهند بود و همه شرکت‌های پروژه‌ای و پروژه‌ها تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود؛ بخش‌های ستادی و غیرعملیاتی مراکز صنعتی و شرکت‌ها نیز تعطیل خواهند بود و آغاز به کار ادارات در سال جدید نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

کد خبر 4878351

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندار آبادان محمد حیدری فرماندار خرمشهر سازمان منطقه آزاد اروند ستاد مقابله با کرونا بوشهر ایلام ستاد مقابله با کرونا گرگان شیوع کرونا شهرکرد احتکار ماسک طبی قزوین شیراز استانداری سمنان زاهدان بیرجند مشهد شهرستان آبادان خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۴۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد

آفتاب‌‌نیوز :

«علی کرمی» در خصوص جزئیات ورود سامانه بارشی به استان گفت: این سامانه از بعدازظهر روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت شروع و تا صبح روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳در کل استان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: طی این سامانه بارشی، رگبار باران، رعد و برق، تگرگ، صاعقه، وزش باد نسبتا شدید تا شدید، در نقاط مستعد گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اختلال در سفرها، کاهش دید، لغزندگی جاده ها، آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن روان آب و سیلابی شدن مسیل‌ها، خسارت به سازه‌های موقت، اختلال در تردد ناوگان عمومی، احتمال سقوط و ریزش تگرگ و آسیب خسارت به محصولات کشاورزی از جمله مخاطرات این سامانه بارشی است.

کرمی تصریح کرد: توصیه می‌شود از سفر‌های غیرضروری پرهیز شود، دستگاه‌های اجرایی و امدادی جهت اتخاذ تدابیر لازم به منظور جلوگیری از خسارات احتمالی آمادگی داشته باشند، از توقف و اتراق در بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری شود، از کوهنوردی و چرای دام در مناطق مرتفع و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها خودداری شود، کانال‌ها و جداول لایه روبی شوند، بدلیل احتمال ریزش تگرگ تدابیر لازم جهت جلوگیری از خسارات احتمالی به محصولات کشاورزی اتخاذ شود و استحکام تاسیسات کشاورزی، گلخانه‌ها و سایر سازه‌های موقت کنترل شود.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شهر لِنده با بیشینه دمای ۲۹.۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهر مارگون با کمینه دمای ۶.۸ درجه سانتیگراد سردترین نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد بوده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تغییر تعطیلی آخر هفته از پنج‌شنبه به شنبه و تاثیر آن در آموزش
  • استقرار ادارات در شهرستان فرخشهر در دستور کار قرار گیرد
  • بارش برف بهاری در روستاهای شهرستان اسکو + فیلم
  • تشدید برخورد محیط زیست با سودجویان اراضی ملی
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها مراودات اقتصادی را به سه روز کاهش می‌دهد
  • هشدار نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • تمامی امکانات و تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت‌
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست
  • تدابیر ویژه باشگاه نساجی مازندران برای دیدار با پرسپولیس