Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، مدتهاست که بحث مالکیت نامشروع صفحه رسمی اینستاگرام پرسپولیس با بیش از سه میلیون فالوور، به یک بحث مهم حقوقی- رسانه‌ای تبدیل شده است. اصل موضوع این است که صفحه مزبور برای مدت طولانی به طور غیرقانونی در اختیار یکی از پیشکسوتان باشگاه بوده؛ کسی که ظاهرا درآمد هنگفتی از این ناحیه به جیب زده و الان هم جزو «خودی‌ها» به شمار می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پرونده در زمان مدیریت ایرج عرب به طور جدی پیگیری شد و به بازپس‌گیری صفحه رسمی انجامید، اما با ورود محمدحسن انصاری‌فرد شاهد توقف اقدامات قضایی و مسکوت ماندن پرونده بودیم.

این بحث تا به حال چندین بار پیگیری شده، در تازه‌ترین نمونه اما روزنامه فرهیختگان با افشای جزییاتی جدید از این سوءاستفاده بزرگ، حداقل زیان باشگاه را دو میلیارد تومان ارزیابی کرده است. در بخشی از گزارش این نشریه آمده است: « پیج رسمی پرسپولیس در دورانی که مشخص نبود به‌دست چه‌کسی اداره می‌شود بی‌توجه به شأن باشگاه، تبلیغ می‌گرفت و به ازای هر استوری هم یک میلیون و پانصد هزارتومان (با تخفیف) دریافت می‌کرد. شاید جالب باشد بدانید یک خواننده زن لس‌آنجلسی و شرکت معروف تاکسی‌های اینترنتی ازجمله سرشناس‌ترین افراد و شرکت‌هایی هستند که به پیج پرسپولیس آگهی دادند.»

در بخش دیگری از این گزارش می‌خوانیم: « براساس آنچه در مستندات شکایت باشگاه وجود دارد، شماره کارت و شبای یک خانم به نام «الف.‌ب» به مشتری‌ها داده می‌شد تا پول‌ها را واریز کنند. شواهد نشان می‌دهد این خانم همسر دوست همان پیشکسوت معروف و از اهالی قشقایی شیراز است. در متن شکایت ایرج عرب و باشگاه پرسپولیس از این زن آمده که از حدود 100 شخص حقیقی و حقوقی پول دریافت کرده و ده‌ها میلیارد ریال درآمد داشته است.»

البته که حدس زدن نام این پیشکسوت اصلا سخت نیست. سخت، پیدا کردن جواب این سوال است که بدهکارترین پرسپولیس تاریخ چرا این پرونده را تا حصول نتیجه و اعاده خسارت چشمگیری مالی پیگیری نمی‌کند؟

کد خبر 492772 برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۴۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی

آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی چهارشنبه (۵ اردیبهشت) در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد. به دنبال تایید صلاحیت متقاضیان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال یکم اردیبهشت، دوشنبه سوم اردیبهشت در فرابورس ایران مزایده رسمی برای واگذاری ۸۵ درصد از سهام این دو باشگاه برگزار و در نهایت به صورت رسمی این مقدار از سهام این دو باشگاه به متقاضیان واگذار شد.

دریافت 109 MB

خبرنگار: نیما علیپور / تصویربردار: یزدان قربانی، اسماعیل گلرخ / تدوینگر: محمدرضا زمانیان

دیگر خبرها

  • پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند
  • شورای روابط اسلامی‌-آمریکایی: بایدن به روح ملت خیانت کرد
  • مسدود شدن پنج صفحه مجازی با محتوای غیراخلاقی در زرند
  • این خودرو با چشم‌هایش شما را می‌بیند!/ عکس
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی | ادعای مقام آمریکایی برای اعمال فشار بر ایران
  • حذف الهلال دامن خواننده کویتی را گرفت! (عکس)
  • ویدیو/ آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
  • بررسی پرونده «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران» با ۷ هزار شاکی
  •  اخبار رسمی کالابرگ‌ فقط از مراجع رسمی وزارت رفاه پیگیری شود
  • ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد