Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به هتک حرمت یکی از طنزپردازان نسبت به جامعه سلامت، گفت: در این زمینه گزارشی به نیروی انتظامی ارسال شد که با هماهنگی دستگاه قضایی فرد خاطی احضار می‌شود. ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۹ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سردار عبدالرضا آقاخانی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: وضعیت استان نسبت به زمانی که شیوع کرونا در قم مشخص شد از نظر امنیتی بالاتر رفته و حساسیت‌ها بیشتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عوامل خریدوفروش تجهیزات پزشکی در فضای مجازی شناسایی و با آنان به‌صورت جدی برخورد شده است، امنیت شهری یکی از وظایفی است که در این ستاد بر عهده نیروی انتظامی قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به هتک حرمت یکی از طنزپردازان نسبت به جامعه سلامت، عنوان کرد: در این زمینه گزارشی به نیروی انتظامی ارسال شد که با هماهنگی دستگاه قضایی فرد خاطی احضار می‌شود.

شیوع کرونا در قم "افزایشی" است/ خدمت‌رسانی طلاب و جهادگران به بیماران/کمبود پزشک نداریمیگان ویژه نیروی انتظامی قم برای ضدعفونی معابر و اماکن عمومی آماده است2 فعال مجازی به‌‌دلیل قم‌هراسی بازداشت شدند/قرنطینه اتباع خارجی در قم‌

سردار آقاخانی رصد کردن تمام مسائل و اخبار فضای مجازی را از جمله مأموریت‌های ستاد بحران و دستگاه قضایی دانست و افزود: در این راستا چهار نفر که مردم را نسبت به مسائل مختلف در فضای مجازی تحریک می‌کردند دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

وی گفت: پس از اعلام شیوع کرونا در قم برخی سودجویان از فرصت استفاده کردند و زمینه را برای کارهای خلاف فراهم دیدند، با توسعه کارهای اطلاعاتی و اشرافیت گروه‌ها با دستگاه‌های امنیتی به‌صورت جدی مقرر شد در شورای تأمین به این مسائل رسیدگی شود.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه برخی از سودجویان قصد داشتند اقلام بهداشتی درمانی را از قم بیرون ببرند که با همکاری دستگاه قضایی با آنان برخورد شد، افزود: مقابله با محتکران اقلام و وسایل بهداشتی از دیگر وظایف نیروی انتظامی است که در روزهای نخست انبارهایی که نسبت به احتکار این اقلام اقدام کرده بودند کشف شد.

سردار آقاخانی خاطرنشان کرد: اماکنی که دانشگاه علوم پزشکی اعلام کند نسبت به تولید اقلام پزشکی و بهداشتی اهتمام دارند زیر ذره‌بین قرار می‌گیرند و در صورت تخلف با آنان برخورد می‌شود.

انتهای پیام/452/ز

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیروی انتظامی دستگاه قضایی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۴۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد
  • فرد هتاک فضای مجازی در چالوس دستگیر شد
  • «پدرخوانده» در چالوس دستگیر شد
  • پلیس «پدرخوانده» را در یکی از شهرهای شمالی دستگیر کرد + جزئیات
  • دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در چالوس
  • بیش از ۹۰ درصد جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • پیدا شدن دختر فراری در کلانتری | عکس‌های زننده دختر جوان در فضای مجازی | دخترم آبرویم را برده است 
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد