Web Analytics Made Easy - Statcounter

"سیده فریبا حسینی" در گفت‌وگو با ایلنا از یاسوج، هدف از راه اندازی کمپین دانش‌آموزی نه به سفر، نه به دید و بازدید در استان کهگیلویه و بویراحمد را مشارکت و حضور فعال دانش‌آموزان برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در تعطیلات نوروزی امسال عنوان کرد.

وی گفت: " کمپین هر دانش آموز یک سفیر سلامت با شعار نه به سفر ، نه به دید و بازدید و سالم ماندن در خانه با هدف استفاده از ظرفیت‌های دانش آموزان سفیر سلامت جهت مشارکت و حضور فعال آنان برای پیشگیری از ویروس کرونا راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

وی افزود: دانش‌آموزان سه مقطع تحصیلی می‌توانند در مسابقه بزرگ کمپین سفیران سلامت در زمینه پیشگیری از ویروس کرونا با مشخصه سفیران (حمایل، کلاه ، شال و ... ) آثار هنری خود را در قالب عکس، پیام بهداشتی ، نامه‌ای به ویروس کرونا، ضبط شعر با صدای سفیر سلامت، نقاشی، کلیپ کوتاه دانش آموزی، خاطره نویسی و ..... مشارکت فعال داشته باشند.

حسینی با بیان اینکه دانش آموزان برای شرکت در این مسابقه بزرگ باید به سایت دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت مراجعه و آثار خود را در این سایت طبق دستورالعمل موجود ارسال کنند؛ خاطرنشان کرد: به ۱۰ اثر برتر کشوری و ۱۰ اثر برتر استانی جوایزی اهدا خواهد شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش استان استان کهگیلویه و بویراحمد سلامت تربیت بدنی دید و بازدید دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۴۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، در این مراسم خوشگوار معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه درمدارس کردستان ۴۴ هزار نفراز دانش آموزان به عنوان سفیران سلامت فعالیت میکنند گفت: دانش اموزان سفیر، در ۱۰ سرفصل، مباحث بهداشتی و سلامت را برای سبک زندگی سالم، پیشگیری از بیماری‌ها و خود مراقبتی به دیگردانش آموزان آموزش میدهند.

طیبی راد معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش کردستان هم با بیان اینکه سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت، شعار امسال سفیران سلامت است گفت: ارتقاء سلامت روحی، روانی و جسمی دانش آموزان با بکارگیری تغذیه سالم، تحرک و چابکی و نشاط از اهداف سند تحول بنیادین آموزش وپرورش است.

مفیدی رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ سنندج هم با اشاره به اینکه ارتقاء سطح سواد دانش آموزان در ساحت تربیت زیستی وبدنی آموزش و پرورش از اهداف فعالیت‌های سفیران سلامت است گفت: این مهم از طرف دانش آموزان داوطلب در استان به صورت مطلوب انجام شده است.

دیگر خبرها

  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • دانش‌آموزان گیلانی همیار و سفیر نجات غریق می‌شوند
  • ثبت سفارش کتب درسی دانش‌آموزان در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد