Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدری، رئیس شورای شهر مشهد: ما هویت و هر آنچه در مشهد داریم به آستان قدس و حضرت رضا (ع) برمی‌گردد. از آقای مروی تشکر می‌کنم که در این موضوع برخورد عالمانه و کارشناسی کردند، اکنون نیز به مدت سه روز این بقعه مبارکه برای ضد عفونی تعطیل شده و امیدواریم بر مبنای همان نگاه با رجوع به بخش بهداشتی و کارشناسی و مدیران استان این موضوع تداوم یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی ربیعی، سخنگوی دولت با بیان این که هرگونه شایعه درباره قرنطینه تهران یک دروغ بزرگ است، گفت: عده‌ای در تلاش هستند با ترویج دروغ و شایعه آرامش مردم را بر هم بزنند. دفتر سخنگویی کاخ سفید روز شنبه اعلام کرد دونالد ترامپ شامگاه جمعه برای انجام آزمایش کرونا اقدام کرده است. بیمارستان جم در اطلاعیه‌ای، از ترخیص استاد محمدرضا شجریان از بیمارستان و ادامه پیگیری درمان وی در منزل خبر داد. محمد قمی، نماینده پاکدشت و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، با اشاره به شیوع کرونا در کشور به اعتمادآنلاین گفت: در برخی از شهر‌ها شدت بیماری بالاست و مردم توصیه و خواهش را گوش نمی‌کنند و باز هم سفر می‌کنند. این در حالی است که سفر هم برای آن افراد و هم برای دیگران خطر دارد. او ادامه داد: شهر‌هایی که بیشتر درگیر شیوع کرونا هستند باید قرنطینه شوند. حتی باید در این شهر‌ها حکومت ‌نظامی اعلام شود که مردم به سفر نروند. رییس دفتر آیت‌الله سیدهاشم بطحایی گلپایگانی از ابتلای این عضو مجلس خبرگان رهبری به بیماری کرونا خبر داد. زور ویروس کرونا به جشنواره فیلم کن فرانسه هم رسید و سرانجام خبر لغو آن اعلام شد. برخی از کسبه هم سعی کرده‌اند تهدیدِ بازار کسادِ کرونایی را به مکی فرصت تبدیل کنند؛ مثل این فروشگاه که با مانکن کرونایی‌اش سعی کرده ست لباس و ماسک خود را برای فروش، تبلیغ کند. شعبان در کنار کوره‌ها زندگی می‌کند وقتی از او درباره کرونا سوال سوال می‌کنم می‌خندد و می‌گوید ما کرونا نمی‌گیریم کرونا ما را نگیرد خوب است. با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و استان مرکزی، براساس مصوبه قرارگاه زیستی استان مرکزی مبنی بر جلوگیری از تجمعات در سطح شهر و دستور استاندار مرکزی در این رابطه، مقرر شد از امروز شنبه ۲۴ اسفندماه با هرگونه دستفروشی در شهر اراک مقابله شود و بر همین اساس امروز صبح بساط تمامی دستفروشان در میدان اصلی شهر برچیده شد.#فوتوـ نیوزـ تابناک دکتر مینو محرز، عضو کمیته کشوری مبارزه با بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که پس از اعلام مثبت بودن تست کرونا در قرنطینه به سر می‌برد، حال خود را خوب توصیف کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران حمله بیولوژیکی سرلشکر باقری سردار شعبانی حشد الشعبی پایگاه نظامی التاجی پاندمی کروناویروس ویروس کرونا کرونا کروناویروس کرونا در ایران حمله بیولوژیکی سرلشکر باقری سردار شعبانی حشد الشعبی پایگاه نظامی التاجی پاندمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۴۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد

نادیا زکالوند: این مرد ۷۲ ساله هلندی، که نام او فاش نشده است، به نقص ایمنی شدیدی مبتلا بود و سال ۲۰۲۲ گرفتار یکی از گونه‌های ویروس کرونای اُ-میکرون شد. او پیش از ابتلا چند بار واکسن کوید۱۹ هم زده بود. از همان زمان او هر بار که آزمایش کرونا می‌داد، مثبت می‌شد و این بیماری آنقدر ادامه یافت تا سرانجام مرد نگون‌بخت اکتبر سال گذشته فوت کرد.

بیماری کرونای این مرد ۲۰ ماه طول کشید که طولانی‌ترین مورد در نوع خود بوده است. پزشکان برای کمک به او درمان‌های گوناگونی را پیشنهاد داده بودند که متاسفانه هیچ‌کدام فایده نداشت.

سیستم ایمنی بدن او آنقدر قوی نبود تا بتواند با ویروس کرونا مبارزه کند. حتی داروهای پادتن هم به‌کارش نیامدند.

بیماران مبتلا به کرونا معمولا پس از گذشت چند روز یا نهایت چند هفته درمان می‌شوند اما این مرد ۷۲ ساله، ۶۱۳ روز گرفتار این بیماری بود.

محققان در بررسی‌های این بیمار متوجه وجود حدود ۵۰ جهش ویروس کرونا در بدن شده بودند. این جهش‌ها توانسته بودند در سیستم ایمنی بدن این مرد اختلال ایجاد کنند که در نهایت جان او را گرفتند.

منبع:

odditycentral

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899244

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود