Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین صومی شامگاه شنبه در نشست خبری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از مردم می‌خواهیم تا در خانه‌های خود بمانند، گفت: با ماندن در خانه می‌توانیم کرونا را شکست دهیم.

وی با تاکید بر اینکه شاهد افزایش آمار مبتلایان به کرونا در استان هستیم، گفت: بیش از ۱۲ هزار نفر کادر درمانی در آذربایجان شرقی در زمینه ارائه خدمات مرتبط با کرونا مشغول خدمت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صومی با تاکید بر اینکه در حال حاضر، روند بیماری در استان افزایشی است گفت: در صورت عدم رعایت بهداشت، آمار چندین برابر خواهد شد.

صومی افزود: دست ندادن و روبوسی نکردن، شست و شوی دست‌ها با آب و صابون، ضد عفونی دست‌ها و به هنگام عطسه و سرفه، جلوی دهان را گرفتن از راه‌های پیشگیری از این بیماری است که همواره به عنوان ۶ گام آداب سرفه و بهداشتی نیز از آن یاد می‌شود.

وی سپس گفت: علائم ویروس کرونا مشابه علائم آنفلوانزا اصلی است که چند ماه گذشته وجود داشت و تفاوت خاصی با هم ندارند. کرونا علائمی همانند تب، سرفه و در صورت وخیم بودن، علائمی مانند تنگی نفس و دردهای عضلانی را نیز در بر می‌گیرد.

ویروس کرونا خانواده‌ای از ویروس‌ها هستند که بیماری‌های مربوط به دستگاه تنفسی از سرماخوردگی معمولی گرفته تا برونشیت و عفونت مجاری تنفسی را منجر می‌شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آذربایجان شرقی آنفلوانزا خانواده سرماخوردگی فوت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۵۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز

سردار محمدی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش آمپول‌های قاچاق در تبریز رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضایی به محل نگهداری آمپول‌ها اعزام شده و در بازرسی از محل تعداد ۴۷ هزار و ۴۹۰ عدد انواع آمپول تزریقی قاچاق به ارزش ۸۰ میلیارد ریال را کشف کردند و در این رابطه ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی مبارزه با قاچاق را یکی از مهمترین ماموریت‌های مجموعه انتظامی عنوان کرد و گفت: امروزه تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است و شهروندان در صورت مشاهده موضوعات مشابه مراتب را به ۰۹۶۳۰۰ ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی و ۱۱۰ سامانه فوریت‌های پلیس و سامانه ۱۹۷ جهت رسیدگی گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • تولید ۵ میلیون و ۲۸۰ هزار تن محصولات کشاورزی در آذربایجان شرقی
  • کاهش ریسک ابتلا به سرطان با مصرف روزانه ۲ عدد گوجه فرنگی
  • برپایی اردوی تیم ملی تنیس
  • اردیبهشت تماشایی در باغ‌های سیب مراغه
  • حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی
  • انسان نخستین بار کی سرما خورد؟