Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر بهداشت در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌های استان قم برای مبارزه با ویروس کرونا گفت: باید در این زمینه اقدام‌های اساسی درخصوص جداسازی و قرنطینگی خانگی انجام شود.

ایرج حریرچی خاطرنشان کرد: همان‌گونه که استان، تاکنون به عرصه آمده و تلاش کرده‌اند، باید در ادامه نیز تلاش کرده و تا ریشه‌کنی کامل این ویروس اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قم نیز در این جلسه ضمن خیرمقدم به نماینده ویژه وزیر بهداشت گفت: استان قم از همان ابتدا با همدلی و تلاش گسترده به عرصه آمد و در راستای مقابله با این ویروس تلاش کرد.

بهرام سرمست افزود: کنترل مبادی ورودی شهر در دستور کار است که انجام می‌شود و از سوی دیگر با اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با ویروس کرونا، از شیوع آن جلوگیری خواهیم کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این جلسه اظهار کرد: متاسفانه شاهد هستیم که خیابان‌ها و فروشگاه‌های قم، مملو از جمعیت بوده که این خطرناک است.

محمدرضا قدیر تاکید کرد: باید سبک‌سازی شهر انجام شده تا نگرانی در آینده به‌ویژه در ایام عید وجود نداشته باشد.

حریرچی امروز با سفر به قم با آخرین وضعیت و امکانات مقابله با کرونا در مراکز درمانی قم از نزدیک آشنا شد. 

بیماری کرونا ازنظر ابتلا و میزان و شدت تلفات، خطرناک‌تر از آنفولانزا نیست؛ بنابراین جایی برای ترس و وحشت مردم نیست و شهروندان تنها باید مراقبت‌های پزشکی و بهداشتی را جدی بگیرند؛ استفاده از ماسک، پرهیز از روبوسی و دست دادن و سایر مواردی که در این خصوص توصیه‌شده، بیش‌ازپیش مورد تاکید کارشناسان است.

به گزارش ایرنا، بر اساس آخرین آمار رسمی تا هفته گذشته دست‌کم ۳۰ نفر در اثر ابتلا به ویروس کرونا در قم جان‌باخته‌اند و ۹۲۳ نفر اکنون در بیمارستان‌های این شهر و چند برابر این رقم به دلیل داشتن علائم خفیف‌تر در منازل بستری و تحت مراقبت‌های پزشکی هستند.

تاکنون ۱۱ هزار و ۳۶۴ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و ۵۱۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و سه هزار و ۵۲۹ نفر نیز بهبودیافته‌اند.

برای مقابله با ویروس کرونا، مردم باید مراقبت‌های پزشکی و بهداشتی را جدی بگیرند؛ استفاده از ماسک، پرهیز از روبوسی و دست دادن و سایر مواردی که در این خصوص توصیه‌شده، بیش‌ازپیش مورد تاکید کارشناسان است.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند. /

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان قم بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۵۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش ویژه ارتش در مقابله با تهدیدات خارجی کشور

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز چهارشنبه در دیدار با فرماندهان لشکر ۸۴ ارتش استان لرستان ضمن تأکید بر نقش ویژه ارتش در مقابله با تهدیدات خارجی کشور، اظهار داشت: در زمان وقوع بحران‌ها ما همواره شاهد بودیم که مجموعه ارتش اولین گروهی بودند که در صحنهٔ کمک به حوادث دیدگان حاضر می‌شوند.

وی تصریح کرد: آمادگی کمک و همکاری در موارد بحران و حوادث یکی از مأموریت‌های مهم ارتش در کنار اصل اساسی مأموریت ارتش یعنی آمادگی نظامی در حراست از کشور بوده که مورد تأکید مقام معظم رهبری است.

استاندار لرستان همچنین بعد تربیتی را یکی دیگر از انتظارات و خواسته‌ها از ارتش برشمرد و گفت: تربیت سربازان و نگاه فرزندی به آنها باید سرلوحهٔ برنامه‌های تربیتی ارتش و نظامیان باشد.

شفقت، ادامه داد: در برخورد با سربازان وظیفه باید به‌گونه‌ای عمل شود که مانند بچه خودمان به آنها نگاه ویژه داشته و علاوه بر مهارت‌های نظامی، مهارت‌آموزی و نگاه تربیتی نیز به‌صورت ویژه اعمال شود.

وی تصریح کرد: تربیت سربازان باید در راستایی انجام شود که آنها بعد از اتمام دوران سربازی به‌عنوان یک بسیجی و حزب الهی جمهوری اسلامی وارد جامعه شوند.

استاندار لرستان در خصوص وضعیت اجرای برنامه‌های حوزهٔ مسکن ارتش لرستان، اظهار کرد: در این راستا معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و دستگاه‌های ذی‌ربط جلسه‌ای را به‌منظور هماهنگی پروژه‌های حوزه مسکن ارتش و اراضی تحت مالکیت آن برگزار خواهند کرد.

شفقت در این جلسه همچنین از ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر نیروهای مسلح به‌خاطر قدرت بزرگی که در پاسخ کوبنده به رژیم صهیونیستی در حمله به دفتر کنسولگری ایران در سوریه دادند تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 6093898

دیگر خبرها

  • اقدام عجیب فوتبال فرانسه برای مقابله با نمادهای اسلامی
  • البرز در وضعیت هشدار نارنجی هواشناسی
  • نقش ویژه ارتش در مقابله با تهدیدات خارجی کشور
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • آمادگی تمامی دستگاه ها برای کمک به  کشاورزان  در بارندگی پیش رو
  • حل بحران سالمندی جمعیت، عزم ملی را می‌طلبد
  • یک نشانه مهم زوال عقل
  • نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت