Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمود نوری شادکام، شنبه شب در جمع خبرنگاران گروه اطلاع رسانی کرونا استان یزد اظهار داشت: از ابتدای شیوع کرونا ویروس در استان، هزار و ۲۴۴ نفر با علائم تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری شدند که از این تعداد نمونه ٦٨١ نفر برای تأیید نهایی به آزمایشگاه ارسال شده است.

وی عنوان کرد: براساس نمونه‌های گرفته شده، امروز جواب آزمایش ٧٣ نفر دیگر مثبت اعلام شد که بر این اساس تاکنون ٢٩٠ نفر از مردم استان یزد به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوری شادکام با اشاره به آمار بیماران مثبت بر حسب محل سکونت افزود: ١٣٣ مورد ابتلای مثبت در شهر یزد، ٧٣ مورد در میبد، ٥٩ مورد در اردکان و هفت مورد در ابرکوه به ثبت رسیده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد ادامه داد: شش مورد ابتلای قطعی در بهاباد، دو مورد در مهریز، یک مورد در خاتم، شش مورد در بافق، دو مورد در اشکذر و یک مورد نیز در تفت گزارش شده است.

وی، آمار جان باختگان کرونا در یزد را تا این لحظه ۲۶ نفر اعلام کرد و افزود: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در استان ٥٣٨ نفر بهبود و ترخیص شده‌اند.

نوری شادکام مجدداً از هم استانی‌ها خواست، از رفت و آمدهای غیرضروری در سطح شهر و سفر جدا خودداری کرده و برای کاهش ابتلاء به این بیماری در خانه بمانند.

کد خبر 4878410

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی یزد بوشهر ایلام ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا گرگان شهرکرد ماسک طبی احتکار قزوین شیراز استانداری سمنان زاهدان بیرجند مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۵۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ترخیص فوری موتور شارژی‌های توقیفی در کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، سرهنگ محمد رنگانه گفت: این طرح با هدف رفاه شهروندان و براساس مطالبه مردمی با عنوان طرح یک روزه ترخیص موتور شارژی‌های توقیفی با حمایت دستگاه قضایی اجرا می‌شود.

وی افزود: افرادی که موتور شارژی توقیفی دارند با در دست داشتن قبض پارکینگ و مدارک لازم فردا یکشنبه نهم اردیبهشت به پلیس راهور فرماندهی انتظامی ویژه کیش مراجعه کنند و مراحل ترخیص یک روزه وسیله نقلیه خود را انجام دهند.

سرهنگ زنگانه گفت: پلیس راهور با سامانه ۱۲۰ در هر لحظه از شبانه روز پاسخگوی درخواست‌های مردمی در حوزه ترافیک است.

دیگر خبرها

  • تقسیم عشق در زندگی زوج مبتلا به «ای‌ال‌اس»/بیماری جزیی از زندگیست
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • اجرای طرح ترخیص فوری موتور شارژی‌های توقیفی در کیش
  • شانس درمان کودکان مبتلا به سرطان در ایران ۷۰ درصد است
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • لوسمی رایج‌ترین سرطان کودکان/ ۶۵ تا ۷۰ درصد کودکان مبتلا به سرطان در ایران درمان می‌شوند
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی