Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه رئال مادرید پیام جالب درباره مبارزه با کرونا را در صفحه شخصی مربوط به خود منتشر کرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شیوع ویروس کرونا تقریبا فوتبال اروپا را به تعطیلی کشانده است و 5 لیگ معتبر اروپا برای جلوگیری از شیوع این ویروس تعلیق شده است.

در همین باره باشگاه رئال مادرید پیامی جالب درباره مبارزه با کرونا را در صفحه شخصی مربوط به خود منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پیام آمده است: این مسابقه در خانه انجام می‌شود. این وظیفه همه  است.

در خانه بمانید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ویروس کرونا فوتبال رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۵۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فینال تمام آلمانی در چمپیونزلیگ رؤیایی خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، برای اولین بار در سال‌های اخیر دو تیم آلمانی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند و با توجه به نتایج بازی‌های رفت، هر دو تیم شانس زیادی برای رسیدن به فینال دارند.

در بازی رفت دورتموند موفق شد در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک پاری سن ژرمن را با تک‌گل نیکلاس فولکروگ شکست دهد و در بازی دیگر بایرن مونیخ در آلیانز آرنا مقابل رئال مادرید به تساوی ۲-۲ رسید.

کریستوف فرویند معتقد است که هم بایرن و هم دورتموند توانایی زیادی برای رسیدن به فینال دارند و می‌توانند یک فینال تمام آلمانی را رقم بزنند. او گفت: «فینال لیگ قهرمانان اروپا با حضور دو تیم آلمانی یک اتفاق رویایی خواهد بود. البته هر دو تیم بازی‌های بزرگی دارند و به‌نظرم می‌توانند آنها را با موفقیت پشت سر بگذارند.»

او سپس درباره بازی با رئال مادرید گفت: «رئال مادرید در انتقال توپ به فضاهای مختلف بسیار خطرناک است و همه بازیکنان کیفیت فردی بالایی دارند. ما باید به خودمان اعتماد داشته باشیم و نشان دهیم که می‌خواهیم به فینال برسیم.»

فرویند در مورد روند طولانی جستجوی مربی در بایرن مونیخ گفت: «اولویت اصلی ما انجام کار درست است. ما هرگز برای این کار ضرب‌الاجل تعیین نکرده‌ایم.»

دیگر خبرها

  • پیش‌بازی رئال مادرید - بایرن مونیخ؛ تصنیف اصالت در سمفونی شاهانه
  • فینال تمام آلمانی در چمپیونزلیگ رؤیایی خواهد بود
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • رئال مادرید - بایرن مونیخ دو رقیب همیشگی در اروپا؛ مروری بر تقابل های اخیر دو تیم
  • مارچینیاک بازی برگشت رئال - بایرن را سوت می‌زند
  • برتری 2-1 یوونتوس مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 5 می، 2015) / فیلم
  • قهرمانی رئال مادرید در لالیگا و شادی جالب کارلو آنچلوتی به همراه بازیکنان / انیمیشن عمر مومنی
  • راموس برای رئالی‌ها پیام فرستاد
  • فقط دو ستاره آنچلوتی پنجاه جام دارند!
  • پیام راموس برای رئالی‌ها