Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا شریعتی در حاشیه جلسه مدیریت بحران خوزستان که امروز (۲۴ اسفندماه) برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر در خوزستان با سه مساله شیوع کروناویروس، بارندگی‌های پیش رو و هجوم ملخ‌ها مواجه هستیم.

وی افزود: تعداد مبتلایان به کروناویروس روزانه در حال افزایش است اما وضعیت کنترل شده است و در سطح پایداری قرار دارد؛ البته در بیماری‌های مسری، همیشه پایداری شکننده است و باید مراقبت ویژه‌ای شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، استاندار خوزستان با اشاره به پیش‌بینی فعالیت سه سامانه بارشی پیاپی در دو هفته آینده، گفت: در در بالادست خوزستان و در خود استان خوزستان نیز بارندگی‌های خوبی خواهیم داشت. با توجه به پیش‌بینی سه بارش پشت سر هم در دو هفته آینده، باید مراقبت لازم انجام و بارندگی‌ها مدیریت شوند.

شریعتی ادامه داد: این بارش‌ها باید با نهایت دقت رصد شوند؛ فعلا طبق پیش‌بینی‌ها سامانه‌های بارشی قابل کنترل هستند اما احتمال کاهش و افزایش بارندگی وجود دارد که این موضوع می‌طلبد رصدها مرتبا انجام شوند تا آمادگی لازم را ایجاد کنیم.

استاندار خوزستان تصریح کرد: هجوم ملخ‌ها به مزارع خوزستان نیز کنترل شده است و با سم‌پاشی زیادی که انجام شده، مشکل خاصی در این خصوص ایجاد نشده است و امیدواریم با این روند پیش برویم تا این مسائل کنترل شوند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۵۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌نشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند/۱۱۴۰ تماس با مرکز ۱۲۵ در یک روز بارانی

هادی عیدی‌پور با اشاره به بارش‌های شدید و کم سابقه چهارشنبه، ۵ اردیبهشت ماه در شیراز اظهار کرد: تا ساعت ۱۷ امروز آتش‌نشانان شیراز ۱۲۹ عملیات مربوط به بارندگی در مناطق مختلف شهر انجام دادند.

او همچنین تعداد تماس‌های شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی شیراز تا این ساعت را ۱۱۴۰ تماس عنوان کرد.

به گفته رئیس سازمان آتش‌نشانی ۲۳ واحد‌عملیاتی جهت بازدید ایمنی دوره‌ای از محدوده رودخانه خشک و سایر نقاط شهر شیراز در محل‌های مورد نظر مستقر بودند.

او همچنین با اشاره به اینکه ۲۴ ایستگاه عملیاتی سازمان آتش نشانی در آماده باش کامل هستند از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه حادثه با حفظ خونسردی با شماره ۱۲۵ تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارندگی در اغلب مناطق خوزستان
  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • والدین صبور در برخورد با کودک 4 تا 6 ساله موفقتر هستند
  • چرا بارورسازی ابرها بحث برانگیز است و چگونه انجام می‌شود؟
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • اختلال در ریشه کنی مالاریا در ایران
  • تزریق ۳.۵ میلیون متر مکعب آب به تالاب هشیلان
  • آتش‌نشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند/۱۱۴۰ تماس با مرکز ۱۲۵ در یک روز بارانی
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • انجام ۱۲۹ عملیات آتش‌نشانان شیرازی در بارندگی‌های اخیر