Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات دوومیدانی مشهد گفت: برخی از رئیس هیات‌ها قبل از انتخاب به تهران آمده بودند، اما در مجمع حضو پیدا نکردند.

عسگرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد برگزاری انتخابات دوومیدانی و حواشی رخ داده در آن اظهار داشت: دوستانی که به مجمع نیامدند جبهه‌گیری خاصی داشتند که انتخابات برگزار نشده و به تعویق بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیهانی یکی از نامزدها از دو هفته قبل به رؤسای هیأت‌ها اعلام می‌کرد که به خاطر کرونا در انتخابات شرکت نکنید به همین دلیل او با هدف به مجمع آمده بود. 

وی ادامه داد: حتی فصیحی نماینده ورزشکاران زن هم قرار نبود حضور پیدا کند اما با ترفند یکی، دو نفر از دوستان او به مجمع آمد. به این ورزشکار اعلام کردند اگر قرار است نیاید سپیده توکلی باید در مجمع حاضر شود که پس از آن به یکباره او خودش را به مجمع رساند.

دبیر هیأت دو و میدانی خراسان رضوی ادامه داد: 7 رئیس هیأتی هم که به مجمع نیامدند خودشان را به تهران رسانده بودند و در یک آپارتمانی که آدرسش هم موجود است حضور داشتند. اگر به خاطر کرونا بوده چرا آنها به تهران آمدند. اینکه می‌خواستند مجمع را به هم بریزند بی‌انصافی بود. دو و میدانی مظلوم‌تر از این حرف‌ها است. کیهانی وقتی پشت تریبون قرار گرفت اعلام کرد برنامه‌ای برای صحبت ندارد مگر می‌شود نامزدی به مجمع بیاید و بگوید برنامه‌ای ندارم. 

عسگرزاده عنوان کرد: کیهانی روز گذشته اعلام کرد که 24 نفر به مجمع نیامدند این در حالی است که تنها 13 نفر حضور نداشتند که از آن تعداد 5 نفر هم قرار نبود به کیهانی رأی بدهند. 

وی ادامه داد: کیهانی در دو سال اول خود کارهایی را در دوومیدانی انجام داد اما از آن به بعد خودش را گم کرد و از بالا به همه نگاه می‌کرد و توقع داشت کسی روی حرف او حرف نزند. او دنبال خودنمایی و بزرگ‌نمایی بود و همین کارها به دو و میدانی لطمه زد. 80، 90 درصد قهرمانان ما دو و میدانی را کنار گذاشتند آن هم فقط به خاطر رفتارهای این فرد. ما در مشهد 200 میلیون تومان برای شاهین مهردلان هزینه کردیم که یک ریال آن را کیهانی نداد و حتی اعلام کرد باید او و مربی‌اش را باید به سطل ‌آشغال بیندازید.

دبیر هیأت دو و میدانی خراسان رضوی در مورد اینکه کیهانی و برخی از رؤسای هیأت‌ها می‌گویند در رأی‌ گیری تخلف است، گفت: فقط یک نفر غیابی رأی داد آن هم به خاطر شرایط کشور و اینکه خود علی‌نژاد اعلام کرد. آن یک نفر هم به خود کیهانی رأی داد. نماینده آذربایجان شرقی هم که کیهانی به او اعتراض کرده بود باز هم رأی‌اش این فرد بود. سؤال من این است که آیا آن 27 نفری که خودشان را به مجمع رساندند از کرونا نترسیدند. خیر این‌طور نبود آنها دلشان برای دو و میدانی می‌سوخت.

وی ادامه داد: آنهایی هم که نیامدند، می‌توانستند نماینده بفرستند. کیهانی نسبت به قهرمانان دافعه داشت و اینکه گفته می‌شود دوومیدانی را خدا آزاد کرد، حرف درستی است. او با برنامه‌ریزی به مجمع آمده بود اما رکب خورد. به نظر من یک نفر نمی‌تواند در دو و میدانی شق‌القمر کند و همه باید به این رشته کمک کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزشی خراسان رضوی دوومیدانی انتخابات دو و میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۵۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجیه روزنامه دولت: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیس جمهور ، رئیس هیات امنا حضور داشت!

روزنامه دولت به انتقادات نسبت به اعطای مدرک دکترای افتخاری به رئیسی در پاکستان واکنش نشان داد.   اعطای دکترای افتخاری در پاکستان به ابراهیم رئیسی با حاشیه های متعددی روبرو شد. منتقدان، شان رئیس جمهور را بالاتر از آن دانستد که از یک داشگاه نامعتبر مدرک بگیرد و از سویی مدرک را معاون دانشگاه اعطا کند.     روزنامه ایران نوشت:   اهدای مدرک دکترای افتخاری به رئیس جمهور کشورمان در پاکستان، موجب بروز واکنش‌هایی در میان رسانه‌ها و فضای مجازی شد.   در همین رابطه ادعایی مطرح شد مبنی بر اینکه مدرک دکترای افتخاری، از سوی یک دانشگاه فرعی پاکستان و توسط معاون این دانشگاه به آیت‌الله رئیسی اهدا شده است.   این ادعا درحالی است که اولاً دانشگاه کراچی بزرگترین دانشگاه دولتی در پاکستان است؛ ثانیاً در مراسم اعطای این مدرک افتخاری «حکمران» ایالت سند پاکستان به عنوان رئیس هیأت امنای دانشگاه‌های کراچی حضور داشته است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حضور مقامات بین‌المللی در ریاض برای گفتگو پیرامون غزه
  • در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • توجیه روزنامه دولت: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیس جمهور ، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد