Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-29@09:38:19 GMT

ورود و خروج مسافر از خوزستان ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۶۵۴۶۱

ورود و خروج مسافر از خوزستان ممنوع شد

استاندار خوزستان گفت: برای پیشگیری از شیوع کرونا از یکشنبه تمامی پایانه‌های مسافربری استان خوزستان تعطیل خواهند بود و از ورود و خروج مسافر به داخل خوزستان ممانعت به عمل می‌آید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان شنبه شب در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی، اظهار کرد: برای پیشگیری ار شیوع کرونا از از فردا یکشنبه تمامی پایانه‌های مسافربری استان خوزستان تعطیل خواهند بود و از ورود و خروج مسافر به داخل خوزستان ممانعت به عمل می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر تعطیلی همه هایپر مارکت‌ها و مراکز تجاری پر جمعیت استان، گفت: با افراد خاطی در این زمینه برخورد قاطع خواهد شد.

شریعتی با بیان اینکه درصد فوتی بیماران کرونا در خوزستان ۱۴.۱ است، گفت: این درصد در چند روز گذشته ۲۰ درصد بود که با توجه به کارهایی تیم پزشکی در بحث درمان انجام دادند بیماران مبتلای ما زنده ماندند و درصد فوتی کاهش پیدا کرد.

وی با اشاره به موارد بستری و بهبود یافته در بیمارستان عنوان کرد: در بیمارستان رازی تاکنون  ۸۶ بیمار مبتلا به کرونا  بستری که از این تعداد ۳۹ بیمار بهبود پیدا کردند.

استاندار خوزستان با اشاره به مناطق درگیر با بیماری کرونا در  استان خوزستان عنوان کرد: درغرب اهواز بیشترین مورد در منطقه کیانپارس با  ۱۴ بیمار و در رتبه های بعدی مناطق گلستان با ۵ بیمار، فرهنگ شهر به ۲ بیمار، و در شرق اهواز مهدیس و کوروش هر کدام ۵ مورد بیماری مبتلا به کرونا، پاداد ۴ مورد و آخر  اسفالت ۴ مورد گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در ۲۲ روز گذشته با کرونا دست و پنجه نرم می‌کنیم، گفت: برخی از مردم از این بیماری  اضطراب دارند و برخی عزیزان خود را از دست دادند؛ برای خروج از این بیماری باید با هم همکاری کنیم این بیماری نشان داده جمعی است که باید برای پیشگیری از ان در کنار هم رفتار و عملکرد خود را اصلاح کنیم.

وی با بیان اینکه ما مدیران دستگاه ها باید شیوه مدیریت خود را اصلاح کنیم در غیر اینصورت شکست می خوریم، گفت: نقش اصلی را مردم  و نقش حمایتی را ما ایفا می کنیم ضمن اینکه محور اصلی پیشگیری خود مراقبتی مردم است.

شریعتی افزود: اگر مردم زندگی خود و خانواده های خود را دوست دارند جز در مواقع ضروری از منازل خارج نشوند؛ پدران و مادران نباید اجازه دهند فرزندان انها ار منزل خارج شوند، جوانان شاید در برابر بیماری توانایی داشته باشند اما بخاطر والدین خود از منزل خارج شوند و این بیماری را به خانه منتقل نکنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: غلامرضا شریعتی خوزستان مسافران ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۵۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور

بنابر اعلام وزارت بهداشت واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کودکان کشور وارد شد.

به گزارش ایسنا، واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.

بنابر اعلام وزارت بهداشت شروع این برنامه از دانشگاه‌های علوم پزشکی هرمزگان و بوشهر و در شیرخواران ٢ ماهه است.

دکتر عرشی - رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت پیش از این اعلام کرده بود که واکسن روتاویروس در سنین ۲ و ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود و واکسیناسیون روتاویروس حداقل از سالانه ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.

همچنین اواخر سال گذشته واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد. بنابر اعلام رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت این واکسن نیز در سنین ۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در دو شناور صیادی
  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تقسیم عشق در زندگی زوج مبتلا به «ای‌ال‌اس»/بیماری جزیی از زندگیست
  • شرنگ شیرابه در کام خزر/ میلیون‌ها مسافر به شوق شنا از راه می‌رسند
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد