Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم فیورنتینا در حال استراحت برای شکست دادن ویروس کرونا است. 

طرفداری - دوشان ولاهوویچ، جرمن پتزلا و پاتریک کوترونه از فیورنتینا تاکنون به ویروس کرونا مبتلا شده اند و بدین ترتیب بازیکنان این تیم فعلا در قرنطینه کامل هستند. مهاجم 20 ساله ویولا در لایو اینستاگرامش در این مورد گفت:

من خانه بودم، خوابیده بودم و وقتی بیدار شدم، تب داشتم و غرق در عرق بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دمای بدنم را اندازه گرفتم و روی 37 درجه بود. بنابراین کمی داردو خوردم و با باشگاه تماس گرفتم. تا بعد از ظهر، تبم بیشتر شد و به 39 درجه رسید. بنابراین به بیمارستان رفتم. فکر نمی کردم انقدر بد باشد. به هر حال الان خوبم و در حال استراحت هستم. 

تنها کاری که الان می توانم انجام دهم این است که استراحت کنم و بعد از 14 روز تمام می شود. فقط باید از مردم فاصله بگیرم. هنوز هیچکدام از هم تیمی هایم را ندیده ام اما فکر می کنم آنها حالشان خوب است. 

تمام کشور ایتالیا در خانه های خود قرنطینه هستند و ولاهوویچ به شوخی گفت این اوضاع برای فدریکو کیه زا و پل لیرولا ایده آل است:

برای کیه زا قرنطینه در خانه مثل تعطیلات است. او همیشه در سلول کوچکش است. فدریکو دیوانه بازی های ویدئویی است. من جرات نمی کنم با او FIFA بازی کنم چون او در واقع در وقت فراغتش فقط بازی می کند. او قطعا مرا شکست می دهد. پل لیرولا هم مانند کیه زا معتاد بازی های ویدئویی است. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کیه زا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۵۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش صداوسیما درباره نکوهش قرآنی ذخیره طلا و دلار در خانه که دوباره وایرال شد + فیلم | به جای احتکار خانگی طلا و ارز چه کنیم؟

به گزارش همشهری آنلاین، در این گزارش صدا و سیما تاکید شده است که «ذخیره طلا و دلار در خانه و انفاق نکردن آن در قرآن نکوهش شده است و مردم باید حساب سپرده ارزی باز کنند.».

در این گزارش علاوه بر آیات قرآن و توضیحات مفسران، صحبت هایی از حجت الاسلام قرائتی و نیز دیگر کارشناسان مذهبی و نمایندگان مجلس مطرح شده است.

کد خبر 848562 برچسب‌ها ارز - بازار داخلی خبر مهم قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران سکه - قیمت تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • دستیار هوشمند خانگی/ هوش مصنوعی چگونه به خانه‌داری کمک می‌کند؟
  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را از دست می‌دهیم
  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را دست می‌دهیم
  • گزارش صداوسیما درباره نکوهش قرآنی ذخیره طلا و دلار در خانه که دوباره وایرال شد + فیلم | به جای احتکار خانگی طلا و ارز چه کنیم؟
  • رمزگشایی از دلیل ترک ایران توسط مدافع عراقی
  • مربی نفت آبادان: یک روز هم استراحت نکردیم
  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر
  • طلاق به‌خاطر پیدا شدن روسری در خودرو شوهر
  • وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!