Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو هیئت مدیره اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی خرید محصولات بهداشتی و مایحتاج روزمره را در فهرست اصلی خرید مردم عنوان کرد. تاریخ انتشار: 06:30 - 25 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۵۸۴۶ رضا الفت نسب عضو هیئت مدیره اتحادیه کشوری کسب و کار‌های مجازی در گفت و گو با خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان با اشاره به کاهش سرعت اینترنت در کشور اظهار کرد:با ارائه بسته رایگان ۱۰۰ گیگی اینترنت، به گفته وزیر ارتباطات سرعت اینترنت افت محسوسی داشته است که این موضوع نیازمند تقویت زیرساخت به منظور افزایش کیفیت خدمات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عضو هیئت مدیره اتحادیه کشوری کسب و کار‌های مجازی تصریح کرد: برخی از کسب و کار‌های مجازی که در حوزه کالای مصرفی فعالیت داشتند با افزایش استقبال مردم مواجه شدند، اما فروش در سایر حوزه‌ها مانند پوشاک و الکترونیک چندان رشد محسوسی نداشته است.

وی افزود: نحوه خرید مردم نشان می‌دهد که اولویت اصلی در حال حاضر مواد بهداشتی و مایحتاج اصلی است و سایر خرید‌ها را به زمان دیگری موکول کرده اند.

الفت نسب عنوان کرد: طی سال‌های گذشته سهم خرده فروشی‌های آنلاین ۱.۵ درصد بوده و ۹۸.۵ درصد در سبد کسب و کار‌های آفلاین بوده و این موضوع یک شبه حل نمی‌شود.

وی افزود: با توحه به شرایط کشور و شیوع ویروس کرونا کسب و کار‌های افلاین نیز به منظور افزایش فروش به سمت فروش آنلاین حرکت کنند.

عضو هیئت مدیره اتحادیه کشوری کسب و کار‌های مجازی تصریح کرد: با افزایش خرید‌های مجازی شاهد کاهش سرعت در ارسال مرسولات هستیم و از سوی دیگر به دلیل عدم خدمات دهی پستی به فروشگاه‌های مجازی از ۲۵ اسفند به بعد نیز فروش این بخش محدود به بازا‌های محلی و منطقه‌ای محدود می‌شود.

به گفته وی؛ به دلیل وقوع کرونا در کشور و توصیه‌های مسولان برای جلوگیری از تردد‌های غیر ضروری نیاز است خدمات پستی در ایام عید نیز ادامه می یابد.

الفت نسب بیان کرد:به دلیل سفر‌های مردم در عید و برگشت خوردن مرسولات پستی همه ساله خدمات پستی از ۲۵ اسفند به بعد ارائه نخواهد شد.

عضو هیئت مدیره اتحادیه کشوری کسب و کار‌های مجازی تصریح کرد: ظرف سه روز اینده قرار است فروشگاه‌های مجازی که توان ارائه خدمات به کسب و کار‌های آفلاین را دارند در سایت اتاق اصناف معرفی شوند تا بخشی از عدم فروش خود را جبران کنند.

الفت نسب بیان کرد:امیدواریم تعامل کسب کار‌های مجازی و آفلاین افزایش یابد و این شیوه از کسب و کار در سال‌های اینده نیز ادامه یابد.   بیشتر بخوانید: تخلفات فروش اینترنتی را چگونه پیگیری کنیم؟

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت ارتباطات الفت نسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۶۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی آمبولانس دریایی در پهنه سواحل مَکُران ضروری است

منصور نعیم‌آبادی معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چابهار گفت: برای هماهنگی و تحقق آمبولانس و اورژانس دریایی نشست‌های مشترکی با اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان برگزار شده است.

وی افزود: توسعه ناوگان و افزایش خدمات اورژانس پیش بیمارستانی بویژه راه اندازی آمبولانس دریایی یکی از موارد مهم برای ارتقای سلامت مردم و خدمت رسانی بهتر در حوادث مختلف ترافیکی زمینی، دریایی و بحران‌های احتمالی است.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشکده علوم پزشکی چابهار گفت: با فعال شدن آمبولانس دریایی انتقال بیمار از اسکله‌ها در شهر‌های ساحلی به دیگر شهر ساحلی یا حتی دریا به ساحل فراهم می‌شود و بدین طریق سرعت انتقال بیماران در حوادثی مانند سیل که احتمال قطع شدن راه‌های زمینی وجود دارد، افزایش می‌یابد.

وی بیان کرد: با توجه به حجم بالای ماموریت‌های اورژانس ۱۱۵، راه اندازی اورژانس دریایی سرعت خدمت رسانی به مصدومان را افزایش و مسیر رسیدن بیماران به مراکز درمانی با توجه به ساحلی بودن بیشتر شهرستان‌های تحت پوشش دانشکده، کوتاه‌تر می‌کند.

نعیم آبادی تصریح کرد: بنادر و دریانوردی مدتی است که در این راستا پیگیری و مطالعات لازم را به انجام رسانده و اعلام آمادگی کرده تا علاوه بر همکاری در حفظ، نگهداری و راهبری آمبولانس دریایی، در ایجاد اسکله‌های دسترسی به خشکی برای اورژانس دریایی اقدام کنند که جای قدردانی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • خدمات پس از فروش لوازم خانگی و یدکی خودرو اجباری است
  • گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • تخصیص ارز ترجیحی برای خرید تجهیزات و داروهای ایثارگران و جانبازان
  • ارائه خدمات بهداشتی و مراقبتی رایگان به بانوان آسیب پذیر در زاهدان
  • خرید و فروش خودرو به زودی آنلاین می‌شود؛ شفافیت و امنیت بیشتر با حذف واسطه‌ها
  • ساماندهی بهداشتی اسکله‌های صیادی و محصولات شیلاتی استان بوشهر
  • برنامه های و اهداف شرکت گلتاش در سال ۱۴۰۳
  • راه‌اندازی آمبولانس دریایی در پهنه سواحل مَکُران ضروری است
  • ۶۲ نوزاد غرب خراسان رضوی از سقط نجات یافتند
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران