Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد جمالیان پیرامون آخرین مصوبات جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی در رابطه با شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از گسترش آن، اظهار داشت: با محوریت شهرداری‌ها، حمایت فرمانداران و اعضای شورای تأمین شهرستان‌ها باید نسبت به تعطیلی و جلوگیری از فعالیت دست فروش‌ها اقدامات لازم صورت پذیرد و نیروی انتظامی حمایت از شهرداری‌ها را در این حوزه به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر اساس مصوبات این جلسه تعطیلی تمامی بازارهای سرپوشیده، مجتمع‌های تجاری و پاساژها در سراسر استان از روز یکشنبه ۲۵ اسفند ماه سال جاری اعلام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: از امروز تنها صنوف قصابی، خبازی، فتیر پزی، قنادی، خوار و بار فروشان، آجیل فروشان، لبنیات فروشان، سوپر مارکت ها، تجهیزات پزشکی و بهداشتی، میوه فروشان و تره بار، رستوران‌های بیرون بر، خشکشویی ها و خدمات خودرویی می‌توانند فعالیت داشته باشند.

جمالیان تاکید کرد: فروشگاه‌ها و صنوفی که فعالیت دارند مکلف به رعایت موازین بهداشتی هستند در غیر این صورت با آنان برابر با قوانین برخورد می‌شود.

وی گفت: سازمان صمت و اتاق اصناف در راستای تأمین الکل و ماسک مورد نیاز استان باید همکاری و با نظارت دانشگاه علوم پزشکی برنامه ریزی و اقدامات لازم را به عمل آورند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک اظهار کرد: دفاتر اسناد رسمی و واحدهای اداری اتحادیه‌های صنفی (به جز اتاق اصناف) از روز یکشنبه ۲۵ اسفند ماه نیز باید اقدام به تعطیلی کنند.

جمالیان گفت: همچنین مقرر شد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در راستای پیگیری، کاهش و رفع مشکلات صنوف در ساختار اداری از قبیل امور مالیاتی، تأمین اجتماعی و… اقدامات لازم را انجام دهد و همچنین حوزه اقتصادی استانداری در ارتباط با تداوم و تأمین ارائه خدمات مصرف در ایام تعطیلات نوروز برنامه ریزی و تدابیر و تمهیدات لازم را اتخاذ کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک یادآور شد: فرمانداران شهرستان‌ها نیز باید تمامی مصوبات اشاره شده را عملیاتی و اقدامات لازم را در این راستا انجام دهند.

کد خبر 4878473

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی اراک محمد جمالی بوشهر ایلام شیوع کرونا گرگان ستاد مقابله با کرونا شهرکرد احتکار ماسک طبی قزوین زاهدان استانداری سمنان شیراز بیرجند مشهد دانشگاه علوم پزشکی اقدامات لازم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۶۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

 حبیب غزنوی رییس دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: گسترش فرهنگ قرآن و اهل‌بیت (ع) باید سرلوحه تمامی امور قرار گیرد و با نور ایمان و نور قرآن حرکت کرده و جامعه‌ای سعادتمند بسازیم.
 
 وی ادامه داد: تمسک به قرآن راه نجات و رستگاری انسان است، خداوند راه‌های نجات و رستگاری فراوانی برای انسان قرار داده است، یکی از راه‌های رسیدن به سعادت، تزکیه نفس است.
 
حبیب غزنوی گفت: انسان هر وقت آیه‌های قرآن را تلاوت می‌کند برای آن تازگی دارد چرا که هر آیه قرآن یک معجزه الهی است.
 
  محمد هادی عباسی، معاون دانشجویی و امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز گفت: مراسم تقدیر از برگزیدگان بخش آوایی، بخش معارفی و سایر بخش‌های بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت (ع) دانشگاه در بخش کارکنان، دانشجویان و اساتید در مسجد فاطمه الزهرا (س) برگزار شد.
 
وی ادامه داد: فعالیت‌های مرتبط با قرآن و عترت در صدر اولویت‌های معاونت دانشجویی و امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان است.
 
 عباسی ادامه داد: همه ساله جشنواره قرآن و عترت ویژه کارکنان، اساتید و دانشجویان رشته‌های پزشکی و تابع وزارت بهداشت در بخش‌های مختلف و به همت کانون قرآن و عترت شهید فیروزی برگزار می‌گردد و امسال هم شاهد افرایش درصد مشارکت ثبت نام کنندگان در رقابت‌های اولیه این جشنواره بودیم.
 
وی افزود: به لطف خدا و به همت همکارانمان در مرکز قرآن و عترت شهید فیروزی جزو نخستین دانشگاه‌هایی هستیم که مراسم تقدیر از برگزیدگان مرحله نخست بیست و هشتمین دوره مسابقات را برگزار کرده ایم.
 
 عباسی گفت: نتایج دیگر بخش‌های این جشنواره در مرحله داوری کشوری است که پس از اعلام، به اطلاع دانشجویان عزیز، کارکنان گرامی و اعضا محترم هیئت علمی خواهد رسید.
 
وی عنوان کرد: در این دوره از مسابقات شاهد ثبت نام اولیه ۶۵۰ نفر از اعضاء خانواده دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بودیم.
 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رایگان شد
  • بیمارستان نیایش به ابر بیمارستان تبدیل خواهد شد
  • واژگونی پژو یک‌ نفر را به کام مرگ کشاند
  • عملکرد دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر خوب بوده است
  • قهر زرگران از تهران تا شیراز و تبریز و اصفهان؛ چرا راسته طلا فروشان بازار‌ها تعطیل شد؟
  • قهر زرگران از تهران تا شیراز و تبریز و اصفهان؛ چرا راسته طلا فروشان بازارها تعطیل شد؟
  • چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد