Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@13:31:30 GMT

روند توزیع الکل نیاز به ساماندهی دارد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۶۶۴۱۶

روند توزیع الکل نیاز به ساماندهی دارد

یک تولیدکننده الکل در لرستان گفت: روند تولید الکل نیازمند نظم دهی و ساماندهی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد،  این روزها به جرات می‌توان گفت الکل جزو مایحتاج ضروری سبد خانوارها محسوب می‌شود و شهروندان برای تهیه آن به داروخانه‌ها و اماکن دیگر مراجعه می‌کنند.

با وجود اینکه پس از شیوع کرونا ویروس چند کارخانه تولید الکل در استان فعالیت خود را به طور فشرده و مستمر آغاز کردند، اما همچنان به نظر می‌رسد به دلایلی با مشکلاتی در زمینه توزیع مواجه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رحیم بیرانوند یکی از تولیدکنندگان الکل در خرم‌آباد که این روزها کسب و کارش به راه است، عنوان کرد: کارخانه ما روزانه هفت هزار لیتر الکل در کارخانه تولید می‌کند و در زمینه تولید با مشکلی مواجه نیستیم.

مدیرعامل کارخانه الکل نصر اما از نحوه خرید الکل تولید شده انتقاد کرد و افزود: تقاضای ما از غذا و دارو این است که یک با دو نفر را مسوول خرید کند نه اینکه صد نفر طرف حساب ما باشد.

این تولیدکننده تاکید کرد: ساماندهی در نحوه خرید الکل از تولیدکنندگان باید در دستور کار غذا و دارو قرار بگیرد و هرکسی برای دریافت الکل به درب شرکت مراجعه نکند.

بیرانوند افزود: در حال حاضر مراکز پخش، داروسازی‌ها و شبکه‌های بهداشت برای الکل به شرکت مراجعه می‌کنند که کار ما را سخت می‌کند.

وی بیان کرد: انتظار ما در این برهه دشوار نظم‌دهی به سیستم خرید الکل از شرکت‌های تولید کننده است.

این تولیدکننده در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه در گذشته مشتری‌های زیادی  را خارج از استان جذب  و قرار دادهایی را منعقدکرده بودیم، عنوان کرد: اما به دلیل وضع موجود می‌شود گفت بیشتر آنها را از دست داده‌ایم، بنابراین انتظار ما این است که غذا و دارو نیز در زمینه خرید الکل نظم‌دهی خاصی داشته باشد.

بیرانوند گفت: در شرایط موجود الکل بسیار کمی به خارج از استان می‌فرستیم، زیرا اولویت ما تامین الکل مورد نیاز استان است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: الکل ساماندهی لرستان دارو خرید الکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۶۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای ۳۰۸ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه طی بازدیدی از یکی از کارخانه‌های احیا شده در مشهد مقدس اظهار کرد: از ابتدای دولت در استان خراسان رضوی تعداد ۳۰۸ کارخانه راکد به چرخه تولید بازگشتند و این اقدام استاندار برای حمایت از تولید تا پایان دولت، توسط ایشان باید پیگیری و ادامه پیدا کند.

وزیر کشور بیان کرد: خراسان رضوی در حوزه احیای بنگاه‌های اقتصادی راکد عملکرد خوبی داشته است.

وی با اشاره به آمار این کارخانه‌ها افزود: از ابتدای دولت در استان خراسان رضوی تعداد ۳۰۸ کارخانه راکد به چرخه تولید بازگشتند و احیا شدند.

وحیدی اظهار کرد: این بنگاه‌های اقتصادی در حوزه صنعت «صنوف تولیدی و واحدهای تولیدی»، معدن، کشاورزی، گردشگری و صنایع دستی بودند که به چرخه تولید برگشتند.

وزیر کشور خطاب به نماینده عالی دولت در خراسان رضوی تاکید کرد: جای دارد استاندار خراسان رضوی با همین رویه و روش که منجر به احیای واحدهای تولیدی شد، حمایت خود را از کارخانه‌ها تا پایان دولت ادامه دهد.

وی تصریح کرد: در سال جهش تولید با مشارکت مردم، همه ما باید دست به دست هم دهیم تا کارنامه‌ای ماندگار از این عرصه به یادگار بگذاریم.

کد خبر 6088655

دیگر خبرها

  • روند کاهشی جرم سرقت در استان کرمان
  • مواظب مصرف داروهای خواب آور باشید
  • قیمت خرید تضمینی گندم را اصلاح کنید
  • فرآیند تولید و بسته بندی میلیون‌ها همبرگر مرغ در کارخانه (فیلم)
  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • طی دو سال گذشته، ۳۰۸ کارخانه در خراسان رضوی احیا شده است
  • احیای ۳۰۸ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • ۸۹۰۰۰هکتار از اراضی کشاورزی استان به کشت گندم اختصاص یافته است
  • شبکه‌های توزیع آب ایلام فرسوده است
  • تمهیدات جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برای برداشت گندم و جو