Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه به اندازه دو تا سه ماه مصرف کل استان کالاهای اساسی در کرمانشاه ذخیره شده، از مردم خواست با آرامش خرید کنند.

هدایت حاتمی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه هیچ نگرانی برای تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم وجود ندارد، یادآور شد: از آنجایی که از قبل برای بازار شب عید کالاهای اساسی و میوه به اندازه نیاز استان تامین شده بود، اکنون هیچ نگرانی بابت تامین این کالاها نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: در انبارهای کرمانشاه برای مصرف دو تا سه ماه کل استان و در فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز به اندازه دو ماه مصرف استان ذخایر کالاهای مورد نیاز مردم وجود دارد و از همین رو به مردم اطمینان می‌دهیم نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه در این روزها مردم به دلیل اینکه می‌خواهند کمتر بیرون بروند گاهی یکجا و برای یک یا دو هفته خرید می‌کنند، ادامه داد: این موضوع اگرچه تقاضا را افزایش داده، اما آمادگی کامل برای پاسخگویی به هر اندازه تقاضای مورد نیاز مردم را داریم.

حاتمی تاکید کرد: از مردم تقاضا داریم با آرامش و بدون دلهره خاصی خرید کنند و نگرانی بابت کمبود کالا در روزهای آتی نداشته باشند.

 وی درباره فعالیت واحدهای صنفی مرتبط با تامین نیازهای اساسی مردم نیز تاکید کرد: به هیچ عنوان قرار نیست که چنین واحدهای صنفی تعطیل شوند.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه یادآور شد: اگر چه واحدهای صنفی غیرضروری به صورت داوطلبانه تعطیل کردند، اما واحدهایی که مرتبط با تامین نیاز مردم باشند همچنان در روزهای آتی و تعطیلات فعال خواهند بود.

 حاتمی یادآور شد: نانوایی‌ها، قصابی‌ها، خواروبارفروشی‌ها، همه شعب فروشگاه‌های زنجیره‌ای، واحدهای عرضه محصولات پروتئینی و ... هیچ برنامه‌ای برای تعطیلی در ایام پیش رو ندارند.

وی در ادامه به مردم توصیه کرد در کنار اینکه خرید اقلام مورد نیاز خود را  یکجا انجام می‌دهند، از روش‌های الکترونیکی خرید نیز استفاده کنند و افزود: طی روزهای اخیر فروش‌های اینترنتی برای برخی از فروشگاه‌ها راه‌اندازی شده و کالاهای مورد نیاز مردم را با همان قیمت درب منازل تحویل می‌دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس تنظیم بازار داخلی كرمانشاه استانی اقتصادی مورد نیاز مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۶۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین اعتبار برای خرید واگن های جدید قطار شهری کرج

تین نیوز

رییس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج اعلام کرد: امسال پنج هزار میلیارد ریال از محل فروش اوراق برای خرید واگن های جدید قطار شهری کرج اختصاص یافته است.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، خلیل کوزه کنانی گفت: سهم امسال کرج از واگن های در اختیار دولت ۱۳۰ دستگاه تعیین شده که انتظار می رود این واگن ها به کرج واگذار شود.

وی در خصوص آخرین وضعیت توسعه خط ۲ قطار شهری کرج بیان کرد: با تلاش جهادی به تازگی ایستگاه شهید سلطانی این کلانشهر زودتر از زمان مقرر آماده بهره برداری شده است .

کوزه کنانی گفت : زمان ساخت هر ایستگاه قطار شهری بین ۳۰ تا ۳۲ ماه است که این ایستگاه در مدت زمان ۲۲ زمان تکمیل شد؛ ایستگاه شهید سلطانی کرج تا خرداد ماه امسال به بهره برداری می رسد.

رییس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری افزود: اکنون یک رام قطار برای فعالیت در مسیر ۴.۵ کیلومتری چهار راه طالقانی تا ایستگاه شهید سلطانی در کرج موجود است و درصدد هستیم تا یک رام دیگر برای فعالیت درآن خرید کنیم.

خط ۲ قطار شهری کرج به طول ۲۷ کیلومتر با ۲۷ ایستگاه عملیات ساخت آن از سال ۱۳۸۵ آغاز شد که تاکنون ۱۵ کیلومتر از تونل این خط حفاری شده است.

قطعه نخست این خط به طول ۶.۵ کلیومتر اسفند ماه سال۱۴۰۱ با حضور وزیر کشور بین گلشهر و چهار راه طالقانی کرج بهره برداری شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • استقبال خانوارهای استان همدان از طرح کالابرگ فجرانه
  • سازمان غذا و دارو: بیماران قلبی نگران وارفارین نباشند
  • تامین اعتبار برای خرید واگن های جدید قطار شهری کرج
  • عرضه به هنگام زمین و تأمین اعتبارات برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است
  • عرضه به هنگام زمین و تامین اعتبارات لازم برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است
  • فوتسال نیاز به بازی با تیم‌های بزرگ دارد/ نگران جام جهانی هستیم
  • نیروهای شرکتی منتظر نباشند؛ خبر نگران کننده درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالاهای وارداتی می‌شود؟ 
  • تداوم بارش‌های همدان تا فردا صبح/ مسافران نگران مسدود شدن جاده‌ها نباشند
  • کلانشهر تهران ۱۱ هزار دستگاه اتوبوس برقی نیاز دارد