Web Analytics Made Easy - Statcounter

هدایت الله جمالی پور شامگاه شنبه در نشست هم اندیشی خیران استان در خصوص کمک به پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا بر ضرورت بستر سازی افزایش مشارکت‌های مردمی و خیران در راستای مقابله با بیماری کرونا تاکید کرد.

وی افزود: باید فرهنگ خیر اندیشی و نیک اندیشی در امور خیریه بین مردم نهادینه شود تا بتوان گام‌های بلندی را برای مقابله با این ویروس مسری و همه گیر برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمالی پور بیان داشت: بیماری کرونا مثل زلزله نیست که فقط یک استان یا یک شهر را درگیر کند بلکه بیماری مسری است و در صورت غفلت مسوولان و مردم، همه مناطق را آلوده خواهد ساخت .

وی تصریح کرد: باید برای مقابله با این ویروس همه پای کار بیایند و تمام ظرفیت‌های گروه‌های جهادی ، خیران و آحاد مردم برای ریشه کنی این بیماری به کار گرفته شود .

جمالی پور تاکید کرد:همچنین لازم است ارائه خدمات و مشارکت خیران در این زمینه به صورت متمرکز و به دور از پراکنده کاری تحت مدیریت و نظارت دانشگاه علوم پزشکی انجام شود .

استاندار قزوین به پویش نذر سلامت، اشاره کرد و گفت: مشارکت عموم شهروندان و خیران در این نذر فرهنگی و در راستای کلیه خدمات مورد نیاز مردم، توسط علوم پزشکی به صورت متمرکز ساماندهی شده و باید تمامی خیران در این خصوص همراهی و همکاری لازم را داشته باشند . 

وی افزود: در این پویش خداپسندانه، چهره‌های ملی و استانی در حوزه‌های مختلف شرکت کرده و شهروندان و آحاد مردم را به این امر خیر دعوت می‌کنند .

استاندار قزوین یادآور شد: هرگونه اقدام پیشگیرانه در مقابله با این ویروس بدون مشارکت آحاد مردم امکان‌پذیر نخواهد بود و باید خود مردم به این باور برسند که زمینه پیروزی بر کرونا عزم جدی مردمی است.

۳۶۲ مورد ابتلا و ۴۹ فوتی آخرین آمار ویروس کرونا در استان قزوین است.

برچسب‌ها ویروس کرونا استان قزوین استانداری قزوین پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استان قزوین استانداری قزوین ویروس کرونا استان قزوین استانداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۶۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از دانشجویان آمریکایی

جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های استان قزوین با برپایی تجمعی باشکوه از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و محکوم کردن اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان، از آنها حمایت کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، جمعی از دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های استان قزوین در جهت حمایت از خیزش وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل ظهر امروز تجمعی خودجوشی را در دانشگاه فنی شهید بابایی برگزار کردند.

دانشجویان ضمن حمایت قاطع از اقدامات جبهۀ مقاومت و مردم مظلوم فلسطین بار دیگر از رژیم غاصب صهیونیستی و هم پیمانانش اعلام انزجار کردند.

دانشجویان قزوینی با گرایش‌ها و رشته‌های مختلف همه با هم یک صدا شعار «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل»، «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست»، «دانشجو بیدار است، از ظلم بیزار است» و «شرارت اسرائیل، زیره سره آمریکاست» را فریاد می‌زدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از مردم مظلوم غزه
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • زائران قزوینی راهی مدینه النبی شدند
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند
  • زائران قزوینی راهی مدینه النبی شدند + فیلم
  • زائران قزوینی در مدینه النبی + فیلم
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند