Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@06:39:07 GMT

تعطیلی واحدهای صنفی یزد تا پنجم فروردین ۹۹ تمدید شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۶۶۶۱۱

تعطیلی واحدهای صنفی یزد تا پنجم فروردین ۹۹ تمدید شد

 فخرالسادات خامسی هامانه روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: نانوایی‌ها، بنکداران، ‌فروشگاه‌های بزرگ و عمده فروشی مواد غذایی، خواربارفروشی  به جز آجیل فروشی ، فروشندگان لوازم طبی، ‌آزمایشگاهی و تجهیزات پزشکی، قصابی‌ها، لبنیات و سوپرمارکت ها، مرغ و ماهی، میوه فروشی‌ها، عطاری‌ها، فروشندگان برنج و حبوبات، دفاتر تاکسی تلفنی، آپاراتی‌ها و تعمیرات ماشین کماکان به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، همچنین فروشگاه‌های بزرگ و شرکت‌های تعاونی مصرف در این مدت صرفا مجاز به ارائه کالاهای مواد غذایی و بهداشتی هستند و اعتبار بن‌های خرید کالای کارکنان دولت تا پایان تیرماه سال ۱۳۹۹ تمدید شد.

تعطیلی مرحله اول واحدهای صنفی یزد از چهارشنبه ۲۱ اسفندماه جاری به مدت چهار روز اعمال شده بود.

همچنین رییس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از فوت سه نفر دیگر به علت ابتلا به کرونا در این استان خبر داد.

ابراهیم سلمانی، شنبه‌شب در گفت و گو با ایرنا مجموع فوتی های در استان را  ۲۶ نفر اعلام کرد.

به گفته وی تاکنون ۲۹۱ نفر در استان به این بیماری مبتلا شدند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا برنج دانشگاه علوم پزشکی روابط عمومی فوت یزد بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۶۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر جانباز شهید «پاسبان» در تربت جام آرام گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، پیکر مطهر شهید پاسبان ظهر پنجشنبه از محل تیپ ۳۸ زرهی ارتش تا میدان حضرت ولیعصر (عج) تربت جام بر دستان اقشار مختلف مردم شهید پرور و ولایتمدار این شهرستان و مسؤولان نظامی و اجرایی محلی تشییع شد.

پس از اقامه نماز، پیکر مطهر شهید در قطعه شهدای آرامستان بهشت نبی (ص) تربت جام به خاک سپرده شد.

شهید معظم محمدابراهیم پاسبان در سال ۱۳۴۶ در تربت جام دیده به جهان گشود و با شروع جنگ تحمیلی در قالب نیروی وظیفه سپاه پاسداران عازم جبهه و در پنجم دی ماه ۶۵ در منطقه آبادان بر اثر بمباران شیمیایی دشمن بعثی به درجه جانبازی نائل شد.

سرانجام پس از تحمل سال‌ها رنج و درد ناشی از جراحات و عوارض شیمیایی در پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به آرزوی دیرینه اش رسید و شربت شهادت نوشید.

کد خبر 6088666

دیگر خبرها

  • استون ویلا - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • وست هم - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق
  • مصائب شیراز پس از باران
  • پیکر جانباز شهید «پاسبان» در تربت جام آرام گرفت
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد