Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،کوروش احمدیوسفی، معاون اجتماعی پلیس استان گفت: پلیس کرمان در راستای مشارکت همه جانبه با نهاد‌های پزشکی و امدادی در راستای پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، ناوگان خودرویی خود را به امر اطلاع رسانی عمومی اختصاص داد.

او افزود: در این رابطه فایل صوتی راهکار‌های پیشگیری از شیوع بیماری کرونا با همکاری دانشگاه علوم پزشکی از طریق بلندگوی خودرو‌های پلیس راهور و تعدادی از خورد‌های انتظامی در سطح شهر پخش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی پلیس استان گفت: در این طرح خودرو‌های پلیس راهور و انتظامی این فایل صوتی را در معابر پرتردد و شلوغ سطح شهر پخش کردند که در این فایل صوتی از عموم شهروندان خواسته شده راهکار‌های پیشگیری از شیوع ویروس کرونا را به شکل جدی مدنظر قرار دهند.

همچنین معاون اجتماعی پلیس استان از تولید انواع محتوای آموزشی مرتبط با نظم و امنیت پایان سال خبر داد و گفت: در این رابطه بیش از ۵۰ کلیپ با موضوع پیشگیری از تصادفات به سبب اهمیت این مسئله تولید شده است.

کوروش احمدیوسفی گفت: خودمراقبتی و پیشگیری از سرقت الویت‌های بعدی این محتوا هستند که امیدواریم مردم به آن‌ها توجه کنند.

احمدیوسفی بیان داشت: در همین رابطه ضمن برقراری ارتباط با ادمین‌های پرمخاطب استانی تلاش خواهیم کرد این محتوا در قالب‌های مختلف و به طور وسیعی به عموم مردم منعکس شوند که یکی از بستر‌های اصلی ما کانال پلیس کرمان به آدرس @policekerman در پیام رسان سروش است.

معاون اجتماعی پلیس استان با اشاره به بهره گیری موثر از محتوای آموزشی پلیس‌های آگاهی و فتا تصریح کرد: در همین رابطه بخش زیادی از تابلو‌های ثابت و الکترونیک سطح شهر نیز به توصیه‌های پیشگیرانه اختصاص یافته اند که امیدواریم مردم با دقت به محتوای این اقدامات آموزشی، موارد خودمراقبتی را مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۶۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: با توجه به اینکه تهران پایتخت است این تصور وجود دارد که دارای امکانات مورد نیاز می‌باشد اما یکی از استان‌های محروم کشور، استان تهران است.

به گزارش مشرق، «سپهر خلجی» روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیات دولت در گفت و گو با خبرنگاران به یکی از محرومیت‌های بزرگ در استان تهران اشاره کرد و گفت: یکی از این محرومیت ها موضوع آموزش و پرورش و مدارس قدیمی است؛ باید با نگاهی متوازن و با توجه به همه بخش‌ها، محرومیت‌های تهران مورد توجه واقع قرار گیرد.

خلجی افزود که در دولت با این نگاه، برنامه‌ریزی شکل گرفت تا در کنار سفرهای استانی رئیس جمهور، سفر به استان تهران هم مورد توجه قرار گرفته و حوزه‌های مختلف و زیرساخت‌های استان تهران نیز مورد بازدید قرار بگیرد تا تهران هم به صورت ویژه مورد توجه باشد.

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: سفرها به استان تهران به دلیل وسعت بالای آن، باید منطقه به منطقه صورت بگیرد و در راستای نیازمندی‌هایی که مردم مناطق مختلف دارند، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم انجام شود.

دیگر خبرها

  • افزایش توجه به امنیت کارگران در فضای مجازی
  • خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است
  • کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها در آذربایجان شرقی
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • یکی از روش‌های نوین در پیشگیری، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی عمومی است
  • کمبود کلانتری در تهران/ کلانتری‌ها دیجیتال می‌شوند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت