Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازبان تیم ملی فوتسال بانوان گفت: واقعاً در این چند سال فوتسال بانوان رشد چشمگیری را داشته است. امسال نیز می‌توانم بگویم یک لیگ خیلی خوب را نسبت به سال‌های گذشته داشتیم. سال‌های پیش نتایج بازی‌ها از قبل مشخص بود اما امسال این طور نبود

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرزانه توسلی دروازبان ۳۳ ساله ملی پوش فوتسال کشورمان است که هم‌اکنون در نامی نو اصفهان حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند روز پیش این بانوی فوتسالیست برای سومین سال متوالی از سوی سایت معتبر فوتسال پلنت در لیست ده دروازبان برتر بانوان این رشته در جهان قرار گرفت. توسلی که بارها انگیزه‌اش از پوشیدن دستکش دروازبانی را عابدزاده گلر افسانه‌ای فوتبال کشورمان می‌داند، حالا با نام “عقاب مونث آسیا” شناخته می‌شود.

فرزانه توسلی در همین خصوص در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امسال برای سومین سال متوالی توانستم از سوی سایت فوتسال پلنت جزو ده دروازبان برتر دنیا قرار بگیرم و خوشحال هستم که این اتفاق برای من افتاده است.

دروازبان تیم ملی فوتسال بانوان با اشاره به پیشرفت این رشته در بخش بانوان، خاطرنشان کرد: واقعاً در این چند سال فوتسال بانوان رشد چشمگیری را داشته است. امسال نیز می‌توانم بگویم یک لیگ خیلی خوب را نسبت به سال‌های گذشته داشتیم. سال‌های پیش نتایج بازی‌ها از قبل مشخص بود اما امسال این طور نبود. به نظرم خود لیگ نشان می‌داد که چه اندازه فوتسال در بخش بانوان در حال پیشرفت است.

وی اضافه کرد: ولی تنها مشکل در بخش بانوان بحث اسپانسری هست که همه‌ی تیم هر ساله با آن مواجه هستند.

توسلی در خصوص وضعیت تیم ملی فوتسال بانوان، تصریح کرد: تیم ملی بعد از انتخاب سرمربی، ما سه اردویی را داشتیم ولی متأسفانه بعد از آن به دلیل شیوع ویروس کرونا دوباره کنسل شد و در حال حاضر یک سری تمریناتی که کادر فنی برای تیم در نظر گرفته‌اند را بچه‌ها داخل منزل انجام می‌دهند تا بتوانیم حداقل آمادگی نرمال خود را حفظ کنیم و پس از اتمام این بیماری دوباره اردوها را از سر بگیریم.

دروازبان تیم ملی فوتسال بانوان با تبریک انتخاب سپهر محمدی دروازبان تیم ملی آقایان فوتسال به عنوان ده دروازبان برتر جهان، بیان کرد: به آقای محمدی بابت این انتخاب تبریک می‌گویم و واقعاً به خاطر این اتفاق خوشحال هستم چون مسئله خانمها یا آقایان نیست و اکنون بحث فوتسال است. همان طور که می‌دانید فوتسال ما در بخش آقایان و بانوان در آسیا حرف اول را می‌زند و بچه‌های پسر ما در جهانی نیز توانستند بر روی سکوی سوم بایستند.

واقعاً خیلی خوشحال هستم که یک ایرانی نامزد انتخاب بهترین دروازبان‌های جهان شده است و امیدوار هستم که بتوانند جز نفرات اول این انتخاب قرار بگیرند.

کد خبر 414799

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فوتسال لیگ برتر فوتسال تیم فوتسال بانوان نامی نو لیگ برتر فوتسال بانوان فوتسال بانوان سپهر محمدی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تیم ملی فوتسال بانوان دروازبان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۶۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم اهدای جام و جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت های آسیا 2024 / فیلم

تیم ملی فوتسال ایران با غلبه بر تایلند میزبان در دیدار فینال، قهرمان جام ملت های فوتسال آسیا شد

دانلود (74MB)

دیگر خبرها

  • جام ملت‌های فوتسال آسیا ۴ سال یک بار می‌شود؟
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • وحید شمسایی: کار سخت، آدم‌های بزرگ، مدیریت و پشتیبانی می‌طلبد
  • بازگشت تیم ملی فوتسال به ایران پس از قهرمانی در آسیا
  • واکنش علیرضا بیرانوند به قهرمانی تیم ملی فوتسال + عکس
  • مراسم اهدای جام و جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت های آسیا 2024 / فیلم
  • گل‌های تیم ملی فوتسال ایران به تایلند در فینال قهرمانی آسیا
  • «احمدعباسی» آقای گل جام ملت‌ها شد
  • خلاصه فوتسال تایلند 1 - ایران 4
  • تیم ملی فوتسال ایران، قهرمانی جام ملت های آسیا در سال 2024 / فیلم