Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@09:26:47 GMT

اَبَر جشنواره نوروزی هوآوی تمدید شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۶۶۸۰۹

اَبَر جشنواره نوروزی هوآوی تمدید شد

آفتاب‌‌نیوز :

اَبَر جشنواره نوروزی هوآوی از تاریخ ۱۷ بهمن ۹۸ آغاز شده و شرایط ویژه‌ای را برای خریداران گوشی‌های هوشمند هوآوی فراهم کرده‌ است. بنا بود این جشنواره ۲۸ اسفند ماه به پایان برسد، اما به دلیل شرایط فعلی و شیوع بیماری کرونا تا 21 فروردین ماه تمدید شده و آخرین قرعه‌کشی هم در این تاریخ انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار بود قرعه‌کشی‌های این جشنواره در مراکز خرید موبایل انجام شود، اما برای حفظ سلامتی کاربران و شرکت‌کنندگان، از سومین قرعه‌کشی به بعد، آنلاین برگزار شد.

برای شرکت در اَبَر جشنواره نوروزی هوآوی، کافی است یکی از هشت محصول این جشنواره یعنی Huawei P30 Pro، Huawei Nova 5T، Huawei Y9S، Huawei P30 Lite، Huawei Y9 Prime 2019، Huawei Y7 Prime 2019، Huawei Y6 Prime 2019 و Huawei Y5 2019 را خریداری و با مراجعه به محل دریافت هدایا، هدایای متناسب با گوشی خریداری شده را دریافت کنید. علاوه بر آن، خریداران این گوشی‌ها می‌توانند با مراجعه به سایت https://huaweipromotion.ir فرم شرکت در قرعه کشی بزرگ هوآوی را تکمیل کرده و شانس خود را برای دریافت جوایز بسیار ارزنده امتحان کنند.

لازم به ذکر است در فروشگاه‌های منتخب هوآوی تمهیدات ویژه‌ای جهت آسایش خاطر مراجعه‌کنندگان در نظر گرفته‌ شده‌ است، که می‌توان به حداقل ۶ بار ضدعفونی شدن تمام فروشگاه و وسایل موجود در طول روز و کار کردن کارکنان با دستکش و ماسک اشاره کرد. همچنین برای رفاه حال مشتری‌ها سیستم فروش تلفنی هوآوی نیز راه‌اندازی شده می‌توان به راحتی گوشی مورد نظر خود را سفارش و درب منزل تحویل بگیرید.

پیگیری نتایج قرعه‌کشی‌ها از طریق وب‌سایت جشنواره یا صفحه اینستاگرام هوآوی امکان‌پذیر است. تاکنون ۵ دوره از قرعه‌کشی‌ها انجام شده و برندگان جوایز نفیس هوآوی معرفی شدند. دو قرعه‌کشی دیگر باقی مانده که یکی ۲۸ اسفند و دیگری ۲۱ فروردین ماه خواهد بود.

از هدایای این جشنواره می‌توان به ۳۰ دستگاه لپ‌تاپ Huawei MateBook X Pro، ۷۰ دستگاه ساعت هوشمند Huawei GT2، ۱۴۰ دستگاه گوشی Huawei Y9S اشاره کرد.

جهت اطلاعات بیشتر درباره اَبَر جشنواره نوروزی هوآوی می‌توانید به وب‌سایت ذکر شده مراجعه کنید.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: هوآوی جشنواره نوروزی ا ب ر جشنواره نوروزی هوآوی قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۶۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخت‌ترین قرعه یک پرسپولیسی در غیاب پرسپولیس!

به گزارش “ورزش سه”، ملوانی‌ها امیدوار بودند در مرحله یک چهارم نهایی با قرعه مناسبی مواجه شوند تا مسیر صعودشان به نیمه نهایی هموار شود، اما حالا شاگردان مهدی تارتار باید به نقش جهان بروند و رودرروی سپاهان قرار بگیرند.

‌ملوان اگرچه این فصل در نقش جهان توانست سپاهان را شکست دهد، اما به هر حال رویارویی با تیم ژوزه مورایس سخت‌ترین قرعه ممکن برای آنها محسوب می‌شود. در غیاب پرسپولیس و استقلال سپاهان از نظر جدول لیگ برتری مهم‌ترین تیم به حساب می‌آید.

جالب اینکه فصل گذشته سپاهان در استادیوم نقش جهان با شکست برابر پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت و حالا آنها در این استادیوم برابر مهدی تارتار قرار خواهند گرفت که میلاد سرلک و محمد عمری را در ترکیب دارد.

ملوان البته این فصل از پرسپولیس، تراکتور و استقلال هم امتیاز گرفته تا به نوعی در رقابت با تیم‌های مدعی عملکرد خوبی را از خود نشان داده باشد.

به هر حال قوی سپید که این فصل چالش بهترین رتبه تاریخ لیگ برتر را فعلا با موفقیت پشت سر گذاشته، برای کسب سهمیه لیگ نخبگان چاره‌ای جز سه برد متوالی در جام حذفی نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • با بنده مشکل دارید، چرا باید شهر و شهرداری متضرر شود
  • سخت‌ترین قرعه یک پرسپولیسی در غیاب پرسپولیس!
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • ۳ عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرد
  • فردا قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • فینال جام حذفی در کدام استان برگزار می شود؟
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • اعلام زمان قرعه کشی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ چیزی جز گوشی لازم نیست
  • هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم ندارید