Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شرایط کرونایی دنیا که احتمالا مجبور به دورکاری هستید، این نکات شما را در راه‌اندازی یک دفترکار خانگی کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو، آیا به شما گفته شده که برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا باید در خانه بمانید و کار کنید، اما نمی‌دانید که چگونه آن‌ها را انجام دهید؟ به لطف فناوری پیشرفته، هیچ زمانی به اندازه امروز این کار آسان نبوده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
اما از کجا باید شروع کرد؟ ما چندین ایده به شما خواهیم داد تا این کار را آسان‌تر انجام دهید.
شما باید تجهیزات ابتدایی لازم یعنی اینترنت خوب داشته باشید. بعد از آن بیاید روی فضای کاری که در خانه برای شما نسبت به اداره جدید است، تمرکز کنیم. اینجا جاییست که شما ۸ ساعت خوب را قرار است آنجا بگذرانید چرا آن را راحت و لذت بخش نکنید؟
۱. دفتر خانگی خود را شکل دهید
یک مکان اختصاصی و راحت برای آویزان کردن تخته و قرار دادن لب تاپ خود پیدا کنید. اگر یک میز تحریر دارید عالیست، اما میز نهارخوری نیز می‌تواند مناسب باشد. اگر می‌خواهید که میزتان به میز دفترتان شبیه‌تر باشد می‌توانید چند قاب عکس هم روی آن قرار دهید. یک دفترچه یادداشت کنار لب تاپ خود داشته باشید. در کنار میز خود ابزار نوشتاری و لیستی از کار‌هایی که باید انجام دهید نیز داشته باشید.
۲. دفترخانگی خود را تمیز کنید
تمام وسایل اضافه را از میز خود بردارید. ممکن است گاهی مجبور شوید با اداره تماس تصویری داشته باشید و داشتن یک میز شلوغ اصلا جلوه خوبی ندارد. (توجه داشه باشید که وقتی تماس تصویری برقرار می‌کنید پشتتان به پنجره نباشد) می‌توانید برای تمیز کردن میز خود همه چیز را در یک جعبه قرار دهید. یک میز تمیز می‌تواند تاثیر بسیار خوبی در کارتان داشته باشد. اگر زمان کافی برای تمیز کردن ندارید می‌توانید از برنامه زوم استفاده کنید که بسیاری از شرکت‌ها از آن برای تماس تصویری استفاده می‌کنند و ویژگی‌های خوبی برای استفاده از پس زمینه‌های تار و محو دارد.
۳. دفترخانگی خود را نزدیک برق بسازید
بزرگترین چالش در خانه پیدا کردن یک مکان برای وصل کردن سیم‌های کامپیوتری خود است. ممکن است این پریز‌ها پر باشند، پس چگونه فضا ایجاد کنیم؟ شما می‌توانید از رابط‌های چندتایی برق، ۸ تایی یا ۱۲ تایی، استفاده کنید و سیم‌های بسیاری را به آن متصل کنید. می‌توانید این رابط‌ها را از سایت‌های خرید اینترنتی تهییه کنید.
۴. چه چیز‌هایی برای تلفن همراه خود نیاز دارید؟
بعد از اینکه شماره‌های تلفنی که برای کنفرانس از راه دور نیاز دارید را اضافه کردید، تلفن خود را روی اسپیکر قرار داده تا بتوانید هنگامی که دستانتان مشغول است هم با دیگران در ارتباط باشید. به یاد داشته باشید که شارژ تلفن کنارتان باشد تا تلفن خاموش نشود.
۵. پرینتر
اگر مدت طولانی در خانه هستید، ممکن است نیازمند پرینتز شود. پیشنهاد ما این است که یک پرینتر معمولی در خانه خود داشته باشید و مطمئن شوید به چه نوع پرینتری نیاز دارید، رنگی یا سیاه-سفید؟ سپس آن را از یک سایت اینترنتی بخرید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کرونا کسب و کار داشته باشید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۶۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش صداوسیما درباره نکوهش قرآنی ذخیره طلا و دلار در خانه که دوباره وایرال شد + فیلم | به جای احتکار خانگی طلا و ارز چه کنیم؟

به گزارش همشهری آنلاین، در این گزارش صدا و سیما تاکید شده است که «ذخیره طلا و دلار در خانه و انفاق نکردن آن در قرآن نکوهش شده است و مردم باید حساب سپرده ارزی باز کنند.».

در این گزارش علاوه بر آیات قرآن و توضیحات مفسران، صحبت هایی از حجت الاسلام قرائتی و نیز دیگر کارشناسان مذهبی و نمایندگان مجلس مطرح شده است.

کد خبر 848562 برچسب‌ها ارز - بازار داخلی خبر مهم قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران سکه - قیمت تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • امید جدید پرسپولیسی‌ها برای صدرنشین: ذوبِ شکست‌ناپذیر!
  • نخست‌وزیر سابق اسرائیل به خانه وزیر خارجه امارات رفت + عکس
  • اسرائیل خواهر اسماعیل هنیه را آزاد کرد و در حصر خانگی قرار داد+ عکس
  • دستیار هوشمند خانگی/ هوش مصنوعی چگونه به خانه‌داری کمک می‌کند؟
  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را از دست می‌دهیم
  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را دست می‌دهیم
  • ایجاد بازارچه دائمی برای مشاغل خرد خانگی در لرستان لازم است
  • گزارش صداوسیما درباره نکوهش قرآنی ذخیره طلا و دلار در خانه که دوباره وایرال شد + فیلم | به جای احتکار خانگی طلا و ارز چه کنیم؟
  • مدارک لازم برای تعویض شناسنامه در ۱۴۰۳ + جزئیات
  • شگرد جدید صهیونیست‌ها برای کودک‌کشی در غزه